eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
575 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
▼حرف روز جریان تحریف و جریان تحریم رهبر معظم انقلاب در بیانات روز جمعه خود فرمودند: «برخی می‌گویند اگر می‌خواهید تحریم برطرف شود باید در مقابل با آمریکا کوتاه بیایید. اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست می‌خورد». دراین‌باره توجه به چند نکته درخور اعتناست: 1-‌ با نگاهی تاریخی باید گفت که جریان تحریف ریشه در وقایع منتهی به انقلاب مشروطه دارد. تفکری که هیچ اصالتی برای هویت اسلامی و ایرانی قائل نبود و راهی غیر از راه فرنگی شدن پیش روی ملت ایران نمی‌گذاشت. 2-‌ بعد از انقلاب این خط در بخشی از گروه‌های روشنفکری با یک افت‌وخیز کماکان ادامه پیدا کرد. این بخش در طی سال‌های اخیر توانسته این نگاه فکری خود را در اجزایی از بدنه نخبگی و دانشگاهی کشور تئوریزه نماید. 3-‌ از آغاز دهه 70 به این‌سو ما در کشور به‌طور واقعی با یک جریان تحریف نوین روبه‌رو هستیم که برخلاف گذشته که صرفاً در فضای تحلیل و تئوری حضور داشت، این بار عملاً در سطوح اجرایی و مدیریتی کشور رسوخ پیدا کرده است. 4-‌ با پدیدآیی مسئله هسته‌ای و جدی‌تر شدن تحریم‌ها، این جریان به‌طور بنیادین راه مذاکره را برای حل معضلات اقتصادی مطرح نمود. شاید بتوان گفت اوج ظهور این جریان در سال 92 بروز پیدا کرد که با دوگانه مقاومت و مذاکره، عملاً کشور را در مسیر جدیدی قرار داد. 5-‌ این جریان برجام را نقطه قوت کار خود می‌دید و این را ثمره مذاکره معرفی کرد؛ اما هرگز صادقانه واقعیت را به مردم نگفت که برجام ‌جدای از ماهیت و محتوایش، ‌حاصل پذیرش خسارت‌های فراوان در صنعت هسته‌ای کشور بود. 6- ‌حال که آمریکا از برجام خارج شده و مذاکره مجدد را خواستار شده است، این جریان صراحتاً از مذاکره دوباره سخن می‌گوید. این در حالی است که این بار آمریکایی‌ها توانمندی‌های موشکی و منطقه‌ای را موضوع مذاکره قرار داده‌اند که درنهایت طبق طراحی آن‌ها ایران باید به‌مثابه صنعت هسته‌ای، این امکانات حیاتی خود را کنار بگذارد. 7-‌ عجیب آنجاست که این جریان در راستای شعارشان یعنی «حل معضلات از طریق مذاکره و روابط خارجی»، تقریباً اصالت و اعتباری برای همسایگان و شرق قائل نیست! به همین دلیل سرسختانه به مخالفت با توافق راهبردی ایران و چین برخاسته‌اند. نکته راهبردی: برای شکست جریان تحریف لازم است مبانی و منطق پیشرفت درون‌زا و نیز اهمیت توسعه روابط با همسایگان و شرق در حوزه اجتماعی و نخبگی تبیین شود. این مهم کمک می‌کند تا مردم هم خود از حیث فکری و ذهنی مهیا باشند و نهایتاً بخش مدیریتی کشور را در اختیار جریانی قرار دهند که با مدیریت جهادی و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی پیشرفت کشور را رقم بزند. (نویسنده: عزیز غضنفری)
🔴آشنایی با گروهک تروریستی تندر ♦️گروهک تروریستی تندر در سال ۱۳۸۳ توسط فردی به‌نام «فتح‌الله منوچهری» ملقب به «فرود فولادوند» تشکیل شد. ♦️این فرد هدف خود را از تشکیل این گروهک براندازی نظام جمهوری اسلامی ظرف مدت یک سال اعلام کرد. ♦️شبکۀ تلویزیونی معاند «Your TV» که متعلق به فرود فولادوند است، مسئول تبلیغات و انتشار مواضع این گروهک می‌باشد. ♦️پس از ناپدید شدن «فرود فولادوند» فرد دیگری به‌نام «جمشید شارمهد» به‌عنوان مسئول این گروهک معرفی گردید. ♦️این گروهک تروریستی به‌طور مستقیم مسئولیت چندین عملیات تروریستی در ایران را برعهده گرفته است.
🔴پشت پرده تصاویر تجمع طالبان در تهران/ دستگیری سازندگان تصاویر ♦️رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ: روز گذشته در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی که در آن چند نفر  اقدام به استفاده از پرچم یک گروهک تروریستی کرده بودند، عوامل این اقدام شناسایی و دستگیر شدند. ♦️این افراد برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی تحویل مرجع قضایی شدند. ♦️ روزگذشته تصاویری در فضای مجازی به انتشار درآمد که در توضیحات آن ادعا شده بود، مربوط به گردهمایی تعدادی از اعضای گروهک ترویستی طالبان در پارک ملت تهران است.
🔴نیویورک تایمز: ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم! ♦️روزنامه نیویورک‌تایمز:ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم؛‌ تقریباً ده درصد از کارگران آمریکایی در سه هفته گذشته برای دریافت مزایای بیکاری اقدام کردند. ♦️این موج بیکاری در تاریخ مدرن آمریکا بی‌سابقه است. ♦️میلیون‌ها نفر در تلاشند تا ادعاهای بیکاری خود را به سازمانهای دولتی ارسال کنند.
❌ احمدی نژاد به قم رفت اما مراجع تقلید به او اجازه دیدار ندادند! 🔺احمد کریمی اصفهانی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری: احمدی نژاد چند روز پیش به قم رفته اما خدا را شکر بزرگان ما و مراجع ما هیچ کدام ایشان را راه نداده اند و فقط یکی از مراجع ایشان را پذیرفته است. 🔺احمدی نژاد یکی از روز اول ریاست جمهوری تا روز پایان کارش فرافکنی داشت و خودش را در نظام جمهوری اسلامی یک سر و گردن از کل مسؤلین بالاتر می دانست. 🔺یکی از اشتباهات بزرگ او این بود که فکر می کرد لنگر زمین و آسمان است و هر مشکلی را می تواند حل کند و حتی داشت یک جای پا از رهبری هم بالاتر می گذاشت. 🔺هیچ کس احمدی نژاد را بخاطر خیانتش مؤاخذه نکرد. ظلم های دولت احمدی نژاد قابل مقایسه با هیچ رئیس جمهوری نیست. 🔺تنها کسی که از رهبری اخطار کتبی گرفت آقای احمدی نژاد بود اما هیچ کسی هم تا الآن نیامده است و او را به چالش نکشیده است. 🔺مردم باید رئیس جمهور یا مجلسی که انتخاب می کنند را به صورت مستمر رصد کنند؛ اینکه رای دهند و بروند درست نیست.
🌸 💠سوال شماره28598 💠در موضوع نامه اقای احمدی نژاد به بن سلمان 🔵استاداصغرطاهرزاده ⁉️سلام بر استاد عزیز در مورد نامه آقای دکتر احمدی نژاد به آقای بن سلمان حواشی زیادی ایجاد شده . اما اتفاق های بدی در درون نیروهای حزب اللهی و مومن داره می‌افته ! مثلا به جای اینکه متن نامه را به دقت مورد نظر قرار بدن گیر دادن به لفظ عالی جناب و برادر و چه تهمت های زشتی که به آقای احمدی نژاد نزده اند ! این چه تنگ نظری و سقوط اخلاقی ای است که متوجه نیروهای مومن حزب اللهی شده ! در اینکه آقای احمدی نژاد ، خارج از چارچوب فکریِ شخصیت حضرت آقا ، سلوک سیاسی داره حرفی نیست و همین امر موجبِ از دست رفتنِ احمدی نژاد حکیم شده است . اما اینکه مایی که باید از احمدی نژاد غیرِحکیم عبور کنیم ، خود گرفتار رفتارهای غیرحکمیانه شده ایم ، جای بسی تأسف و رنجش خاطر است ! مگر برای نامه زدن به مقام عالی یک کشور می توان از لفظی غیر رسمی و غیر مودبانه استفاده کرد که همه گیر دادن به لفظ عالی جناب ! مگر بنابر دستور قرآن کریم اصل اولیه بر برادری ملت ها و امت های مسلمان نیست ؟! خب این لفظ برادر در جهت برگشتِ به همین اصل اولیه است دیگه ! مگر حضرت آقا در پیام حج امسال نفرمودند که (نصیحت به سران برخی کشورهای مسلمان را وظیفه میدانیم؛ دولتمردانی که به جای تکیه به برادر مسلمان خود، به آغوش دشمن پناه میبرند و برای سود شخصی چند روزه، تحقیر و زورگوئی دشمن را تحمل میکنند و چوب حراج به عزت و استقلال ملت خود میزنند.) خب آقا هم که بر همین برادری تکیه دارند !! و احساس میکنم این نامه نگاری احمدی نژاد در راستای همین نصحیت هاست ، هر چند که احمدی نژاد راهی غیر از راهی که آقا ترسیم کرده اند خواهد رفت ! چون بنده هم قبول دارم که آقای احمدی نژاد حقیقتا دیگر ولی فقیه برایش به عنوان یک راهنما و چراغ راه نیست و به نوعی با دور شدن از نقش کلیدی ولایت فقیه و جایگاه تاریخی ولی فقیه در عصر فعلی از تقدیر تاریخی هم دور خواهد شد . ✅باسمه تعالی: سلام علیکم: مسلّم برخورد تند در این موارد، خلاف شأن و متانت یک مؤمن است. ولی آیا در این نامه، آقای احمدی‌نژاد قاتل و مقتول را مساوی نگرفته‌اند؟ و آیا عنصر مقاومت که حتماً نتایج خوبی به بار می‌آورد، نادیده گرفته نشده؟ هرچه بیشتر فکر می‌کنم، بیشتر متوجه می‌شوم آقای احمدی‌نژاد تاریخی که در آن به‌سر می‌برند را گم کرده‌اند. موفق باشید
🔴«سلیمی» عضو هیأت رئیسه مجلس: مضای «مدرسی خیابانی» سرپرست وزارت صمت از ۲۲ مرداد ماه غیرقانونی است. ♦️آقای روحانی باید بر حسب قانون یک وزیر به مجلس معرفی کنند نه دو وزیر. ♦️اگر در آینده وزارت بازرگانی از وزارت صمت جدا شد بحث جداست ولی رئیس‌جمهور اکنون به دنبال حاشیه‌سازی نباشد. ♦️بین مجلس و شورای نگهبان اختلاف نیست.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🎥 تاثیر روانی «تحریم» و «تحریف» در جنگ اراده‌ها
✅ خبر ویژه‌ (دوشنبه 13 مرداد) 🔴 انفجارها و آتش‌سوزی‌های سلسله‌وار لیست انفجارها و آتش‌سوزی‌های آمریکا در 20 روز گذشته که هنوز دلایلش اعلام نشده: ناو هواپیمابر Bonhomme Richard؛ Arcelormittal، بزرگ‌ترین کارخانه تولید فولاد آمریکا در ایندیانا؛ نیروگاه برق Nipsco در ایندیانا؛ کارخانه پتروشیمی Alchemix در آتلانتا (تولیدکننده باروت مدرن)؛ کارخانه فولاد Sukup Steel در Ambridge؛ پایگاه گارد ساحلی Honolulu در هاوایی؛ منطقه صنعتی سانفرانسیسکو (حداقل 6 ساختمان بزرگ)؛ قطار حامل مواد شیمیایی در آریزونا؛ یک خط لوله و یک ایستگاه گاز طبیعی در تگزاس؛ انفجار و آتش‌سوزی در نیروگاه برق لاس‌وگاس. به این آتش‌سوزی‌ها می‌توان سوانح دیگری مثل، آتش‌سوزی در مخزن ویت فیلد در 17 ژوئیه؛ آتش‌سوزی در یک کارخانه شیمیایی در میشیگان در 29 ژوئیه؛ دو آتش‌سوزی در ناوهای JFK و USS Kearsarge؛ سقوط 6 جنگنده در 60 روز و کشته شدن دو خلبان؛ غرق شدن خودروی دوزیست آمریکایی و کشته شدن 1 نفر و مفقود شدن 8 نفر در سن دیگو در چند روز پیش و ... را نیز اضافه کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دیسکوتیک مکه با تلاوت قرآن شریف .. در آخرالزمان شاخ شیطان از نجران بیرون خواهد زد !! حتما تا اخر تماشا کنید و به آل سعود لعن و نفرین کنین،، که این روزها وقتِ یاد اوری جنایات آل سعوده