eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
577 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان شد ▪️یک منبع آگاه در گفتگو با پایگاه خبری کاشانیها گفت: آیت الله عباسعلی سلیمانی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه کاشان منصوب شد. ▪️آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده پیشین ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه پیشین شهر زاهدان و نماینده مجلس خبرگان رهبری است. ▪️پیش از این آیت الله عبدالنبی نمازی حدود ۱۴ سال نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه شهر کاشان را بر عهده داشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍️ ۱۵۹ نماینده مجلس طی نامه‌ای به رئیس مجلس عنوان کردند که دولت اصرار دارد تا نیازهای قانونی خود را از طریق شورای عالی هماهنگی اقتصادی پیش ببرد و عملا نقش تقنینی و نظارتی مجلس را نادیده بگیرد.
🔴توضیحات قالیباف از جلسه غیرعلنی درباره فروش نفت ♦️رئیس مجلس پس از اتمام جلسه غیرعلنی مجلس و در آغاز صحن علنی: در این جلسه روسای کمیسیون‌های اقتصاد و برنامه و بودجه درباره بحث اوراق سلف نفت گزارشی ارائه دادند و نمایندگان به اعلام نظرات خود پرداختند که در نهایت این مسئله باعث رسیدن به یک جمع بندی شد که می‌تواند در تصمیم گیری شورای عالی اقتصادی سران قوا موثر واقع شود. ♦️در نهایت جمع بندی این شد که کمیسیون برنامه و بودجه، انرژی و اقتصاد به صورت جداگانه و در صورت لزوم به صورت مشترک آن موضوع را رسیدگی و نهایی کنند. ♦️قرار شد همکاران در کمیسیون بهداشت و آموزش با توجه به اینکه آخر هفته کنکور سراسری برگزار می‌شود و نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود مخصوصا همکارانی که پزشک و متخصص هستند نظارت دقیقی به عمل بیاورند
🔴فارس به نقل از ابوترابی ( نماینده مجلس ) مدعی شد: قوای مقننه و قضاییه در نامه‌ای به رهبری ضمن اعلام مخالفت خود با تصمیم دولت مبنی بر فروش اوراق سلف نفتی در بورس اعلام کردند که این تصمیم مغایر با تصمیم شورای اقتصادی سران سه قوه است
📲توییت حساب کاربری رهبرمعظم انقلاب به مناسبت سالگرد کودتای ٢٨ مرداد: ♦ دشمنی آمریکا با ایران، از ⁧ کودتای۲۸مرداد ⁩ ۱۳۳۲ اتفاق افتاد و تا انقلاب اسلامی ادامه داشته است. جمهوری اسلامی راه ورودِ و نفوذ دوباره آمریکا به ارکان کشور را بسته؛ این منع از مذاکره یکی از ابزارهای بستن راه ورود آمریکا است؛ این البته برای ‌آمریکایی‌ها خیلی سخت است.
🔴برای نخستین‌بار دو شرکت اماراتی و صهیونیستی قرارداد همکاری امضا کردند. این شرکت‌ها بعد از تفاهم خیانت‌آمیز عادی‌سازی روابط، به بهانه تولید واکسن کرونا دست به همکاری زدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴سرلشکر باقری:‌ رویکرد ایران نسبت به امارات تغییر خواهد کرد/ امنیت ملی ایران دچار خدشه شود تحمل نمی‌کنیم ♦️رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:چنانچه اتفاقی در منطقه خلیج‌فارس بیفتد و امنیت ملی ایران دچار خدشه هرچند اندك شود ما آن را از چشم كشور امارات متحده عربی می‌بینیم و تحمل نخواهیم كرد. ♦️قطعا رویكرد ملت ایران به این كشور همسایه از اساس تغییر خواهد كرد و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی نیز به این كشور با محاسبات دیگری نگاه خواهند كرد.
🔴 نماینده جدید ولی فقیه در کاشان را بیشتر بشناسید ▪️به دنبال انصراف آیت‌الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه پیشین سیستان و بلوچستان به این سمت منصوب شدند. ▪️آیت‌الله عباسعلی سلیمانی فرزند علیجان متولد سال 1326 در روستای امیر کلا از منطقه انور در شهرستان سوادکوه مازندران است که تحت نظر اساتیدی نظیر آقایان میرزا هاشم آملى و وحید خراسانى‏ علوم دینی را آموخت و کلام، تعلم و تربیت، جامعه شناسی و علوم بلاغی مسلط است. ▪️به نقل از تسنیم، وی مسئولیت‌هایی نظیر تبلیغ معارف حقه الهیه از سال 1344 تاکنون در استان‌هاى مختلف کشور، امامت جمعه و عضو شوراى ائمه جمعه استان مازندران از 1359 تا 1380، عضو هیأت مؤسس مرکز آموزش ضمن خدمت معلمین بابلسر از جمله مسئولیت‌های آیت الله سلیمانی است. ▪️مسئول نهاد رهبرى در مراکز آموزش عالى ملى، دانشگاه علوم پزشکى مازندران، دانشگاه علوم پزشکى بابل و مجتمع دانشگاهى کشاورزى و منابع طبیعى گرگان از سال‏هاى 1360 تا 1375، امام جمعه زاهدان و نماینده ولى فقیه در استان سیستان و بلوچستان از سال 1380، نماینده رهبرى در دانشگاه آزاد اسلامى سیستان و بلوچستان از سال 1380 تا 1386 از دیگر مناصب وی است.
🔴 مخالف تشکیل استان گلساران هستیم ▪️رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان گلپایگان و خوانسار نسبت به طرح استان گلساران طومار ارسال کردند و مخالفت خود را اعلام کردند، از سوی نماینده کاشان اقداماتی انجام شده اما از بنده درباره این طرح نظر خواهی نشده است، اگر طرح در کمیسیون مطرح شود مخالفت خواهیم کرد.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
عزاداری/دکتر صنعتکار
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لبنان/دکتر صنعتکار
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
امارات/ دکتر صنعتکار
🔴واکنش وزیر خارجه به شایعه توقیف ۴ کشتی ایرانی در آب‌های بین‌المللی ♦️ظریف: دزدان دریایی کارائیب حالا برای خودشان قاضی و دادگاه دارند برای آنها متاسفم؛ کشتی‌های دزدیده شده و پرچم هیچکدام آنها برای ایران نبود. ♦️تبلیغات پوچ باعث انحراف اذهان از شکست مفتضحانه دیپلماتیک آمریکا در سازمان ملل نمی‎شود.
🔴مشاور «بن‌زاید» از موافقت ریاض با عبور پروازهای تل‌آویو از عربستان خبر داد ♦️روزنامه «اسرائیل هیوم» به نقل یکی از مشاوران ارشد ولی‌عهد ابوظبی نوشت، بحرین و عُمان دو کشوری هستند که انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ با تل‌آویو توافق عادی‌سازی روابط امضا کنند. ♦️او همچنین گفت: پروازهای تل‌آویو به دبی و از دبی به تل‌آویو نیز از فراز حریم هوایی عربستان سعودی عبور خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وحشت بزرگ... ♦️ چه کسی مسبب مرگ بیش از ۴۰۰ آبادانی در سینما «رکس» بود؟؟
🏴محمود کریمی حسینیه سیار برپا میکند ♦️حاج حسین سازور از مداحان اهل بیت علیهم السلام نوشت: محمود کریمی امسال بنا ندارد جلسات عزاداری هر ساله خود را برپا کند، اما امروز به من اعلام کرد بنا دارد حسینیه‌ای سیار ایجاد کرده و در محله‌ها و خیابان‌ها با بلندگو برای مردم روضه‌خوانی کند.
🔴مفتی اعظم قدس، نماز خواندن اماراتی‌ها در مسجدالاقصی را ممنوع اعلام کرد ♦️به دنبال اقدام ابوظبی به عادی ‌سازی روابطش با صهیونیست‌ها، مفتی اعظم قدس، "شیخ محمد حسین" با صدور حکم شرعی اعلام کرد که شهروندان امارات دیگر نمی‌توانند در مسجدالاقصی نماز بخوانند. زیارت قدس برای آنها( اماراتی‌ها) غیرمجاز و ممنوع است."/العالم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خسارت میلیاردی مدیران نالایق به بیت‌المال/ مهدی تاج (۱۹ خرداد ۹۹) در تلویزیون: قرارداد با ویلموتس شاهکار بود!!! ♦️با حکم فیفا ایران باید ۶.۲ میلیون یورو به ویلموتس بده؛ ۲ میلیون دلار هم قبل بازی عراق به این مربی داده! یعنی ۸.۲ میلیون دلار یا ۲۱۸ میلیارد تومن برای ۶ بازی که حاصلش دو باخت بود!!!! ♦️تیم ملی ایران با ویلموتس ۶ بازی انجام داده بود که دو تای آن دوستانه بود و حاصل چهار بازی مقدماتی جام جهانی دو برد برابر هنگ کنگ و کامبوج و دو باخت برابر بحرین و عراق بود! به عبارتی هر بازی رسمی برای ایران با این مربی، حدود ۵۴ میلیارد تومن آب خورد که در دو مسابقه هم شکست خوردیم! ♦️پیش از این ابهاماتی درباره دخالت برخی افراد وزارت ورزش در اصرار به انتخاب ویلموتس شنیده شده بود! چرا این پول باید از جیب مردم بره، در حالی که مقصر این اتفاق فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هستن؟!
🔴آیت الله جنتی: قطب بندی‌های مضر در مجلس شکل نگیرد ♦️دبیر شورای نگهبان در نشست مجلس و شورای نگهبان:برای ۴ سال در پیش‌رو برنامه‌ریزی کنید و خود مراقبتی دائمی داشته باشید. ♦️شورای نگهبان از رد صلاحیت هیچ یک از نمایندگان خرسند نمی‌شود لکن چه کنیم که به دلیل عدم توجه و دقت، فسادها و انحرافات گوناگون سراغ برخی نمایندگان می‌آید از این رو همه باید مراقب انحرفات باشیم و از سرگذشت گذشتگان خود درس بگیریم. ♦️نباید قطب بندی‌های مضر در مجلس شکل بگیرد؛ اختلافات نظر و تنوع افکار و ایده‌ها در مجلس هیچ اشکالی ندارد بلکه لازم هم هست اما نباید نمایندگان بواسطه نظرات مخالف و موافق در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.
دیشب جشن حافظ اینجوری با حضور سلبریتی‌ها برگزار شد! ماسک؟ فاصله؟ فردا همین‌ها پست میزارن که با برگزاری هیئت باعث میشید ما مریض بشیم پس تعطیلش کنید!
🔸حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی 🔹 یک حس تبعیض و برخورد دوگانه به علاقمندان عزاداری سیدالشهدا دست داده است 🔹 کار در مترو از تنفس چهره به چهره به تنفس دهان به دهان رسیده؛ بلیت سینما را نیم بها کرده اند که مردم حتما در آن فضای مسقف بنشینند
اوج حماقت یک معمم ضد انقلاب❗️ این برشی از سخنان سیدمهدی فقیه امامی (مدیر مدرسه علمیه ذوالفقار اصفهان) است که برخلاف نظر بسیاری از مراجع تقلید، بر برگزاری مجالس عزاداری به‌ هر قیمت ولو خطر مرگ عزاداران بر اثر کرونا تأکید می‌کند و قربانیان آن را نیز «شهید» می‌نامد!! او سالها کارش و وظیفه اش مقابله با تفکر انقلابی و مقابله با طلاب انقلابی و بسیجی بوده و این مدرسه را تبدیل به یکی از پایگاه های اصلی جریان سنتی مخوف ضد انقلاب در حوزه و حامی تشیع لندنی کرده است ، جالب آنکه از جمله شرایط جذب در این مدرسه بسیجی نبودن و هم نظر بودن با تفکرات منحرف ضد انقلابی این آقایان است... امام خمینی می‌گفت اینها «ولایتی»هایی هستند که «ولایتمداری» برایشان چیزی جز کسب‌و کار برای معیشت نیست. همان‌هایی که حتی وقتی داعش به چندمتری حرم نوامیس رسول‌الله رسید، سر در زیر کردند و دم در دفاع از ولایت برنیاوردند. اما حال برگزاری شعائر در کرونا بدون رعایت بهداشت که خلاف فتوای مراجع است را دفاع از حرم و قربانی آن را شهید می‌نامیدند! اشتباه نکنید! این دسته، از خرافه‌پرستان و مروجان اسلامِ‌خرافه نیستند! خرافی، نه کاری به سیاست دارد و نه به مدافعان حرم! فقط در حماقت خود غرق است‌ و بس. این دسته اتفاقا خیلی هم سیاست‌ورز هستند! امام می‌گوید: «ولایتی»‌های دیروز که در سکوت و تحجر خود آبروی اسلام و مسلمین را ریخته‌اند، و در عمل پشت پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت را شکسته‌اند و عنوان ولایت برایشان جز تکسب و تعیش نبوده است، امروز خود را بانی و وارث ولایت نموده و حسرت ولایت دوران شاه را می‏‌خورند!»‌ . به شهادت امام اینها جنگ با صدام متجاوزگر را برادرکشی مسلمانان و فتوا به حرام بودن شرکت در این جنگ سر دادند و شهدای جنگ تحمیلی را سخره گرفتند. امام به تلخی می‌گوید: «فریاد تحریم نبرد با دشمنان خدا و به سخره گرفتن فرهنگ شهادت و شهیدان و اظهار طعنه‌ها و کنایه‏‌ها نسبت به مشروعیت نظام کار کیست؟ کار عوام یا خواص؟ خواص از چه گروهی؟ از به ظاهر معممین یا غیر آن؟ بگذریم که حرف بسیار است. همه اینها نتیجه نفوذ بیگانگان در جایگاه و در فرهنگ حوزه ‏هاست، و برخورد واقعی هم با این خطرات بسیار مشکل و پیچیده است.»‌ این دسته در دهه ۶۰ شهادت رزمندگان را برادرکشی می‌نامیدند و حالا دفاع شهدا از حرم زینب را جنگ سیاسی می‌خوانند! اما هرچه باشد اینها در صفوف حوزه‌ه‌های دینی رخنه کردند که بایستی به سفارش امام: «طلاب عزیز لحظه‏‌ای از فکر این مارهای خوش خط و خال کوتاهی نکنند، اینها مروج اسلام آمریکایی‌اند و دشمن رسول اللَّه»‌ نکته مهم: تشیع لندنی را نباید تنها در فرقه ی صادق شیرازی و اطرافیانش محصور کرد. در طی چند سال اخیر افشاگری های خوبی در خصوص سید صادق شیرازی شده است اما باید همه بدانیم که اینها تنها بخشی از هستند. این جریان خطرناک معمم ضد دین در سایه غفلت طلاب انقلابی ، سالها در همه جای حوزه ریشه دوانده اند ، مقابله با این جماعت نیز از جمله سخت ترین مبارزه هاست...