eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🚘اجازه افزایش قیمت سه ماهه به خودروسازان داده شد 🚗معاون صنایع وزارت صمت: قیمت خودروها باید بر اساس افزایش قیمت نهاده‌های تولید، هر ۳ ماه یک‎بار اصلاح شود تا خودروسازان دچار زیان عملیاتی نشوند. از این رو اجازه تعیین قیمت‌های جدید داده شده است!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 می‌ترسم روزی با نتانیاهو و صهیونیست‌های قاتل در مراسم حج روبرو شویم ♦️ «صالح الازرق» مجری مشهور شبکه لندنی «الحوار»: عربستان هم به زودی روابطش را با [اسرائیل] عادی خواهد کرد، به خدا من می‌ترسم روزی برای حج یا عمره بروم و ببینم نتانیاهو و برخی صهیونیست‌های قاتل آنجا در حال گشت و گذار باشند.
🔴ایرانی‌ها رتبه اول خرید خانه در ترکیه! ♦️در آخرین آمار‌های مرکز آمار ترکیه که مربوط به ۷ ماهه سال جاری میلادی است، ایرانی‌‌ها به رغم شیوع کرونا، با خرید ۳۱۶۸ ملک رتبه اول را در ترکیه به دست آورده و از عراقی‌ها پیشی گرفته‌اند.
🎥 واهمه رسانه هندی از محبوبیت امام خامنه‌ای در بین شیعیان هند 🔻 پس از راه اندازی حساب توییتری امام خامنه‌ای حفظه الله به زبان هندی، شبکه ویون نیوز این کشور با انتشار این خبر و بررسی مواردی از قبیل بازتاب شهادت سردار اسلام شهید سلیمانی در بین شیعیان هند و برگزاری اجتماعات در ۱۳۰ شهر هندوستان به این مناسبت، نسبت به نفوذ جمهوری اسلامی ایران و امام خامنه‌ای حفظه الله در بین جامعه ۳۰ میلیون نفری هند هشدار داد. 🔻مجری این شبکه از توان ایران برای مدیریت جامعه شیعیان هند می‌گوید و تاثیر راهبردی ایران بر این بخش از جامعه هندوستان را تا حدی می‌داند که از دستورات دینی ایران تبعیت می‌کنند و توجهی به عربستان سعودی در تعالیم مذهبی ندارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴آغاز هفته دولت وياد و خاطره شهيدان رجائی و باهنر را گرامی میداریم
🌹 ! .♦️زمانی بود که متواری بودیم، منزلی در مشهد گرفته بودیم که یک اتاق داشت. به خاطر دارم که صاحبخانه، مجلس روضه خوانی داشت و دو تا از مداح های مجلس نیامده بودند؛ گفت: حالا که روضه خوان تان نیامده، خود من برای شما روضه می خوانم. ♦️در آن زمان به علت این که در حال فرار بودیم «سید» تغییر قیافه داده بود ریشهایش را از ته تراشیده بود و هم زده بود! در آن مجلس روضه با همان شکل و قیافه، شروع کرد به مداحی و خانم صاحبخانه باور نمی کرد که آدمی با این وضع و حال، اینقدر خوب بتواند مداحی کند. روضه ی آن روز روضه ی حضرت علی اکبر(ع) بود، همان طور که گفتم تا به حال آن نحوه روضه را نشنیده بودم. جالب این که خودش هم در حین روضه خواندن مثل باران بهاری اشک می ریخت. 🌹یادش گرامی باد/صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹پیش بینی عجیب شهید اندرزگو درمورد آینده انقلاب(از زبان همسرش):۲سال بعداز انقلاب نامی رئیس جمهور خواهدشد و بعداز چند سال (عج)ظهور میکنند.
🏴 حدیثی که باید آن را با طلا نوشت! ◾️ قالَ الصّادق ُعلیه السّلام: ▪️نَفَسُ الْمَهْمُومِ لِظُلْمِنا تَسْبیحٌ وَ هَمُّهُ لَنا عِبادَةٌ وَ کِتْمانُ سِرّنا جِهادٌ فى سَبیلِ اللّهِ. ثَمَّ قالَ اَبُو عَبدِاللّهِ علیه السّلام: یَجِبُ اَنْ یُکْتَبَ هذا الْحَدیثُ بِالذَّهَبِ. ◾️امام صادق عليه السلام فرمودند: ▪️نَفَس کسى که بخاطر مظلومیّت ما اندوهگین شود، تسبیح است و اندوهش براى ما، عبادت است و پوشاندن راز ما جهاد در راه خداست. ▪️سپس امام صادق علیه السّلام افزودند: این حدیث را باید با طلا نوشت! 📚 امالى شیخ مفید، ص 338
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹گرامیباد 2 شهریور سالروز شهادت اولین شهید امربه معروف ونهی از منکر اصفهان شهید محمد محسنیان که در سال 1372 در جهت احیای ارزشهای اسلامی به شهادت رسید 🔺ستاد امربه معروف ونهی از منکر کاشان
🔊 بمناسبت آغاز ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر 📚پویش کتابخوانی از کتاب توجیه المسائل کربلا 🚷 بهانه هایی برای با حسین(ع) نبودن 🔴 نحوه تهیه کتاب: ◀️ ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان ۰۳۱۵۵۴۵۴۴۴۴ ◀️ خ امیرکبیر بعد از بیمارستان متینی کوچه شهید طاهری بهشت کتاب ◀️ ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۳۰۷۹۴۰۲۱ 💰 قیمت کتاب: ده هزار تومان
🔴خریدموشک از ایران ایده خوبی است ♦️رئیس‌جمهور ونزوئلا:چرا ایده خرید موشک از ایران به ذهن‌مان نرسیده بود. ♦️ایده خوبی است، که با ایران صحبت کنیم و ببینیم چه موشک‌های کوتاه، میان و دور بردی دارند و با توجه به روابط عالی ما با ایران، امکان خرید آن را بررسی کنیم.
🔴 دستمزد ۲۵ میلیاردی مهران مدیری از فروشگاه رفاه؟! ♦️خبرگزاری آنا در گزارشی نوشت: برابر گزارش‌های مالی موجود در سایت کدال (صفحه ۵ صورت‌های مالی و در ترازنامه و گزارش حسابرس قانونی مربوط به پایان سال مالی منتهی به ۳۰مهرماه ۱۳۹۸) میزان بدهی این شرکت در آن تاریخ بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است که براساس تخمین کارشناسان این عدد در مردادماه ۹۹، یعنی پس از گذشت قریب به یک سال حدوداً بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان ارزیابی می‌شود. ♦️در حقیقت این میزان بدهی مربوط به طلب تأمین‌کنندگان و شرکت‌های تولیدی طرف قرارداد فروشگاه رفاه است که در این وضعیت اقتصادی نابسامان به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود از فروشگاه، بعضاً دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند. ♦️با بررسی مشکلات ایجاد شده برای تأمین‌کنندگان محصولات فروشگاه رفاه می‌توان دریافت که قلب این بنگاه اقتصادی، یعنی واحد بازرگانی، عملاً بلاصاحب است و افراد و مدیرانی جدیدالورود در واحد بازرگانی، با طلب کردن اعداد و ارقامی عجیب و غریب و غیرقانونی، تولیدکنندگان را دچار درد مضاعف کرده‌اند. ♦️این در حالی است که متأسفانه فروشگاه رفاه که عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی خرده‌فروشی ایران را یدک می‌کشد، به‌تازگی کرسی خود در انتخابات اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور را از دست داد و رسول محمدی، مدیرعامل این شرکت نتوانست رأی اعتماد اعضای این اتحادیه و صنعت خرده‌فروشی را کسب کند و در بین پنج نفر اصلی اتحادیه جای نگرفت و شکستی بسیار بزرگ را برای رفاه رقم زد. ♦️پول طلبکاران رفاه در جیب هنرمند میلیاردی! فروشگاه رفاه برای اولین بار در این اتحادیه فاقد کرسی شد و تیم ناکارآمد مدیریتی فروشگاه بلافاصله برای جبران این شکست دست به دامان سلبریتی معروف آقای م.م شده و بازی جدیدی را به نام کمک به نیازمندان و به کام خود به راه انداخته‌اند. ♦️بنا بر اخبار رسیده تیم مدیریتی فروشگاه رفاه در قدم اول رقمی معادل ۲۵ میلیارد تومان جهت همراه شدن هنرمند مذکور در یک شوی خیریه هزینه کرده ‌اند! با بررسی کوتاهی، می‌توان دریافت که متأسفانه این حرکت یک شو تبلیغاتی بیش نیست و به نوعی فریب افکار عمومی است. ♦️سؤال اصلی اینجاست شرکتی که عملاً بیش از ۳ هزار میلیارد تومان بدهی دارد و قانوناً و منطقاً باید اولویت اول آن پرداخت پول تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان محصولات باشد و در سال «جهش تولید» که باید به تولیدکنندگان کمک کرد تا پول خودشان را راحت‌تر دریافت کنند، چرا به سمت حرکات پوپولیستی رفته و پول بیت‌المال را صرف هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی کرده و حیف و میل کرده و هر شب روی آنتن زنده صداوسیما حضور دارد؟
🔴فاینانشال تایمز: ♦️ امارات ضمن ابراز ندامت از تیراندازی به صیادان ایرانی اعلام کرده آمادگی لازم برای جبران ضرر و زیان ناشی از انجام این کار اشتباه را دارد.
🌹 ترجمه حدیث نصب شده در حسینیه امام خمینی(ره) در حاشیه دیدار مجازی هیئت دولت با رهبرمعظم انقلاب: ♦️فاسْتَعِینُوا بِالصَّبْرِ وَ الصِّدْقِ، فَإِنَّمَا یَنْزِلُ النَّصْرُ بَعْدَ الصَّبْرِ ♦️پس، از صبر و راستی کمک گیرید؛ چراکه نصرتِ (الهی) بعد از صبر، نازل می‌شود./ الکافی، ج‏۵، ص۴۰
🔰 توصیه‌ی رهبر انقلاب به دولت: با مردم، مستقیم حرف بزنید 🔻 رهبر انقلاب، امروز: هفته دولت مناسبتی است برای یادآوری و مرور خدمات یکساله اعضای دولت؛ جمع بندی عملکردها و نقد نقاط ضعف و نقاط قوت. هم دستاوردها را بگویید، هم تنگناها را بگویید، هم آنچه را که توانستید انجام بدهید را بگویید، هم آنچه را که باید انجام میدادید و انجام نشده را بگویید. با مردم مستقیم حرف بزنید تا آنجایی که ممکن است؛ این روزها محدودیت هست لکن از طریق تلویزیون و با تماسهای رو در رو با مردم برای آنها توضیح بدهید. ۹۹/۶/۲
🔴 به سال آخر به چشم وقت اضافی نگاه نکنید ♦️رهبرمعظم انقلاب: اهمیت دیگر سال آخر دولت این است که بعضی کارهای اساسی را که در دولت شما جواب ممکن است ندهد اما برای دولت بعد به یادگار بگذارید، بگذارید با نام نیک، با تشکر از شما یاد بشود: اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، اصلاح نظام مالیاتی، یا اصلاح قانون اجرای سیاستهای اصل 44 کارهای ماندگار است، کارهای اساسی است که برای بعد باقی میماند. ♦️در این سال کارهایی که شروع شده یا قول آن داده شده، سعی بشود تمام بشود. قول ششصد هزار واحد مسکونی ، طرحهای در دست افتتاح وزارت نیرو، سیاست پالایشگاه‌سازی ، اقداماتی که در مورد شرکتهای دانش‌بنیان شروع شده ، اقدامات مربوط به نظام سلامت مخصوصاً در مواجهه‌ی با کرونا، و مسئله‌ِی افزایش تولیدات کشاورزی که قول داده شده را ادامه بدهید و با جدیّت دنبال کنید. به‌هیچ وجه نباید به صورت وقت اضافی به سال آخر نگاه کرد. ۹۹/۶/۲
🔴از نهضت قطعه‌سازی نیروهای مسلح بهره ببرید ♦️رهبرمعظم انقلاب: خوشبختانه چندسال است که در کشور از طرف بخشهای نیروهای مسلح، وزارت دفاع نهضت قطعه‌سازی راه افتاده؛ مراجعه کنید به آنها، برایتان قطعه را بسازند و میتوانند. ما قطعات بسیار ظریف و پیچیده را خوشبختانه توانستیم بسازیم؛ در نیروهای مسلح بعضی از قطعاتی که تصور نمیشد که قابل ساخت باشد، خوشبختانه ساخته شد؛ از این استفاده بشود. ♦️در بخشهای پایین‌دستی گاهی ناهماهنگی‌های عجیب و غریبی هست. مثلاً یک کارخانه مصرف‌کننده‌ی فولاد شکایت میکند که ورق فولاد را به من نمیدهند؛ ورق فولادی که در داخل تولید میشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رهبر معظم انقلاب: سودجویی برخی افراد در برنگرداندن ارز حاصل از صادرات قابل قبول نیست
🔴 متاسفانه اهتمام لازم به شبکه ملی اطلاعات و تشکیل شورای عالی فضای مجاز ی نمی‌شود ♦️رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت: موضوع فضای مجازی بسیار مهم است؛ ما هم اهمیت فضای مجازی را و اینکه بخشی از زندگی مردم شده است، قبول داریم اما بحث ما در مورد فضای مجازی این است که این عرصه از خارج مدیریت و هدایت می‌شود و ما نمی‌توانیم مردم را بی پناه رها کنیم. ♦️عوامل مسلط بین المللی در فضای مجازی به شدت فعال هستند؛ تأکید مکرر بر شبکه ملی اطلاعات و تشکیل شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی و شرکت روسای سه قوه در آن به همین علت است اما متأسفانه اهتمام لازم به این موضوع نمی شود. ♦️شبکه ملی اطلاعات اجزایی دارد که این اجزا از زمان‌بندی ها عقب هستند.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹بشنوید | فضیلت تربت امام حسین(ع) از حجت الاسلام عالی
🌹حر انقلاب شهید طیب حاج رضایی که به خاطر دفاع ازحضرت امام(ره) توسط شاه جنایتکار به جوخه اعدام سپرده شد 🌹شادی روحش صلوات
🏴آیت الله مجتهدی تهرانی ◾️هرجادسته سینه زنی و عزاداری دیدی خودت راقاطی آنها کن و مواظب باش مبادا علم و مدرک ولباس برای تو غرور و تکبر بیاورد و در گوشه ای فقط نظاره گر باشی بلکه برو جلو وسینه بزن شاید بخاطر آن مردم بی ریا و شرکت در عزاداری دست مارا هم بگیرند..