eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
577 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴هشدار رئیس سازمان نظام پزشکی به وزیر آموزش و پرورش ♦️محمدرضا ظفرقندی در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش: اکثر موارد تسری بیماری در دوره بدون علامت است و عدم حضور دانش آموزان در ایام علامت دار حلال مشکل انتقال بیماری نیست ♦️علت واقعی این تصمیم غیر منتظره برای مردم مکشوف نیست و امیدوارم علتی خارج از مصالح آموزشی و پرورشی نباشد ولی هر چه هست با شرایط خطیر بیماری کرونا و سلامت دانش آموزان و خانواده آنها سازگاری ندارد و یقیناً موجب تحمیل بیماران بیشتر بر جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمان خواهد شد ♦️لازم به ذکر است اکثر کشورهایی که در کنترل این بیماری شرایط بسیار بهتری از ایران دارند و حتی مرگ و میر ناشی از کرونا در آن کشورها کمتر از یکصدم موارد در کشور ما است هنوز در مورد بازگشایی حضوری مدارس تامل و احتیاط می‌کنند ♦️جناب آقای وزیر از نظر علوم اپیدمیولوژی و بهداشت در شرایط همه گیری بیماری‌های واگیر اولین محل‌هایی که باید تعطیل شوند مدارس و آخرین محل‌هایی که باز گشایی می‌شوند مدارس هستند
🔴صحبتهای دکتر هاشمیان، فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری و استاد دانشگاه بهشتی در مورد بازگشایی مدارس: ♦️اگر گرفتار کرونای کودکان شویم کشوری نیستیم که بتوانیم مقاومت کنیم. ♦️این تصور که بچه ها مبتلا به کرونا نمی شوند غلط است. ♦️بیمارستان‌ها و آی سی یو های ما امکانات و متخصصان کافی برای کودکان ندارند. ♦️ما صحنه های بسیار بسیار فجیعی را در زمینه مرگ و میر کرونا دیدیم، که اگر این صحنه ها را مسئولان می دیدند اجازه بازگشایی مدارس را نمی دادند. ♦️هشدار من در مورد بازگشایی مدارس یک هشدار خاص است. ♦️ما وقتی تعداد مرگ و میر بالا در روز داریم، کشور صاحب نظری در درمان کرونا نیستیم.
🔴درخواست یکی از اساتید طب سنتی از وزیر بهداشت ♦️دکتر روازاده با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار انجام تحقیقات درباره تاثیرات «بخور جوش‌شیرین» در درمان و پیشگیری از کرونا شد. ♦️در این روش با استفاده از ماده خوراکی جوش شیرین که در کشورمان به مقدار وفور در دسترس است، کسانی که درگیر بیماری هستند تا یک هفته روزی ۳-۲ بار و کسانی که خواهان پیشگیری هستند، هفته‌ای یکبار بخور می‌دهند. ♦️تاکنون دهها بیمار که به‌صورت مستقیم و صدها نفر که به‌صورت غیرمستقیم به بنده رجوع کرده یا در ارتباط بوده‌اند، با این روش و تجویز درمانهای تقویتی و کاملا رایگان، شفا گرفته و به زندگی روزمره خود بازگشته‌اند؛ نتایج قطعی به دست آمده در مکتوبات و پروند­ه­های پزشکی آنها موجود است.
✍️✍️✍️ یادداشت های کوتاه پورتال خبری کاشان؛ پیامهای یک حکم تاریخی 🔴اختصاصی پورتال خبری کاشان/ روح الله صنعتکار رهبر فرزانه انقلاب دامه ظله حضرت آیه الله سلیمانی را پس از تشکر از خدمات حضرت آیه الله نمازی به امامت جمعه و نماینده معظم له در منطقه کاشان منصوب فرمودند. پیام رهبرعزیز انقلاب برای مردم کاشان یک مدال طلایی افتخار محسوب میشود که نخبگان باید روی آن تامل کنند و برنامه ریزان شهری و کشوری آن را مدنظر قرار دهند و آحاد مردم کاشان به آن ببالند و جملات آن را در وصف کاشان انقلابی با آب زرین روی دیوارها بنویسند و قاب کنند و روی دیوارها نصب نمایند. ولی متاسفانه وقتی دیدم غالبا در رسانه ها به عمق این پیام توجه کمی شده برآن شدم در حد فهم خودم چند سطری بنویسم. پیام معظم له علاوه بر انتصاب یک شخصیت کشوری و وزین و باتجربه که سالها نمایندگی مجلس خبرگان را نیز داشته است حاوی جملات کوتاه ولی پرمفهوم برای مردم .... ادامه این خبر را در پورتال خبری کاشان بخوانید؛👇 http://knp.ir/?sysid=1&newsid=24155 الله_سلیمانی
تصویر سمت راست مال کتاب فارسی اول دبستان در سال قبل است تصویر سمت چپ مال کتاب فارسی اول دبستان امسال غیر از این صفحه در دو صفحه ی دیگر از این کتاب هم جای قرآن گلدان گذاشته اند به نظر شما ۲۰۳۰ اجرا نمیشه؟ به نظر شما ما وظیفه ای نداریم؟
👈 تست هوش: ۱۰ ثانیه 🕓 فرصت دارید یک تفاوت در دو تصویر سمت چپ و راست پیدا کنید.
آیا نظرسنجی‌های آمریکا به معنی پیروزی قطعی بایدن در انتخابات است؟ 🔹در اکثر نظرسنجی‌هایی که تا به حال منتشر شده‌اند «جو بایدن» با دست‌کم ۶ درصد رأی از دونالد ترامپ پیشی گرفته. به عنوان مثال، نظرسنجی‌هایی که همین دیروز موسسه افکارسنجی «هاروارد-هریس» منتشر کرده میزان اقبال از جو بایدن را ۵۳ درصد و میزان اقبال از ترامپ را ۴۷ درصد نشان می‌دهد. 🔹نکته مهمی که هنگام اظهارنظر درباره نقش پیش‌بین نظرسنجی‌ها باید در نظر گرفت این است که این نظرسنجی‌ها در بهترین حالت، می‌توانند روند حمایت عمومی از یک نامزد انتخاباتی یا میزان رأی‌آوری او در «یک انتخابات مستقیم» را پیش‌بینی کنند، در حالی که رأی‌گیری انتخاباتی در آمریکا غیرمستقیم است و کسب بیشترین آرا ضامن پیروزی فرد نیست؛ مثلاً در همان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶، هیلاری کلینتون ۳ میلیون رأی بیشتر از ترامپ کسب کرد اما در نهایت این ترامپ بود که به عنوان چهل و پنجمین رئیس‌جمهور وارد کاخ سفید شد. 🔹با وجود آنکه ترامپ در نظرسنجی‌های کلی به طور میانگین بین ۶ تا ۸ درصد از جو بایدن عقب‌تر است در ایالت‌های چرخشی رقابت بسیار نزدیکی با رقیبش دارد. 🔹به عنوان مثال، در ایالت فلوریدا که با ۲۹ رأی در مجمع گزینندگان جزو ایالت‌های بسیار مهم در انتخابات است ترامپ در نظرسنجی جدید موسسه Trafalgar با ۳ درصد از بایدن پیشتاز است؛ در چهار نظرسنجی دیگر در این ایالت که مربوط به هفته‌های پیش هستند بایدن با میانگین اختلاف حدود ۳ درصد از ترامپ پیش افتاده که بسیار پایین‌تر متوسط اختلاف ۸ درصدی در کل نظرسنجی‌ها است. 🔹از طرف دیگر یک مسئله دیگر در نظرسنجی‌های انتخاباتی آمریکا این است که ترامپ نوعاً هواداران خاموش‌تری دارد که کمتر در نظرسنجی‌ها بازتاب داده می‌شوند. 🔹هیچ‌کدام از این گزاره‌ها به معنی این نیست که بایدن حتماً بازنده انتخابات خواهد بود اما از آن‌ها می‌توان اینطور نتیجه گرفت که تحلیل نظرسنجی‌های انتخاباتی در آمریکابا پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های بسیار بیشتری همراه است.
🔴جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ♦️سخنگوی کمیسیون شوراها: براساس اصلاحات قانون، حداقل مدرک تحصیلی کاندیداها باید کارشناسی ارشد و حداقل سن کاندیدا ۴۵ و حداکثر سن ۷۰ سال باشد. ♦️رجل سیاسی باید حداقل مجموعا دارای ۸ سال سابقه در مناصب مقامات سیاسی باشد. ♦️کاندیدا باید از سلامت و توانایی جسمی و روانی برخوردار بوده و شرایط عدم محکومیت به جرایم اقتصادی، امنیتی، تخلف انتخاباتی و عدم اعتیاد به مواد مخدر را داشته باشد
🔴هنیه: موشک‌هایی برای زدن تل‌آویو و فراتر از آن داریم ♦️رئیس دفتر سیاسی حماس: مقاومت در غزه موشک‌هایی برایپ زدن تل‌آویو و فراتر از آن در اختیار دارد. ♦️ اردوگاه‌ها نماد ثبات و دژهای مقاومت هستند. ♦️ به دشمن می‌گوییم ظلم تاریخی را فراموش نخواهیم کرد و نخواهیم بخشید. ♦️حق بازگشت را فراموش نمی‌کنیم، هر چقدر فداکاری نیاز داشته باشد
🔴موافقت رهبرمعظم انقلاب با تمدید برگزاری دادگاه‌های ویژه اقتصادی ♦️رهبر معظم انقلاب در پاسخ به درخواست رئیس قوه قضائیه مبنی بر تداوم فعالیت شعب ویژه دادگاه انقلاب جهت رسیدگی به پرونده‌های اخلالگران و مفسدان اقتصادی با لحاظ برخی اصلاحات، با این درخواست موافقت کردند. ♦️رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای با اشاره به استمرار شرایط و ضرورت‌های اعلام شده در نامه دو سال قبل قوه قضائیه برای تشکیل این دادگاهها، درخواست مزبور را مطرح و خاطرنشان کرده است بزودی پیشنهادات و نیازمندی‌های قانونی قوه قضائیه در جهت مبارزه قاطع، سریع، قانونی و توام با عدالت به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.
🔴 كمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی خبر داد:شناسایی خرابکاران نطنز توسط سازمان های امنيتی كشور ♦️مراقب جاسوسی و خرابكاری بازرسان آژانس هستيم!
🔴 حذف تصویر قرآن از کتاب فارسی کلاس اول دبستان!!! ♦️اجرای ۲۰۳۰ در تار و پود سیستم آموزش و پرورش جااااای تامل بسیار دارد! اگر این کار خیانت به اسلام ومردم نیست پس چه دلیل دیگری دارد!؟
🌺 داستانی کوتاه از ، به سبک مرحوم
‏روش بسیار توهین آمیز دیدار ترامپ با رئیس جمهور صربستان در کاخ سفید... آیا با شخصی مانند ترامپ می توان مذاکره کرد؟!
🔴 افزایش ۶ برابری سهمیه کاشان در طرح اقدام ملی مسکن 🔺مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان در گفت و گو با پایگاه خبری کاشانیها گفت: ▪️سهمیه کاشان در طرح اقدام ملی مسکن شش برابر افزایش یافته است به گونه ای که سهمیه کاشان از ۵۰۰ به سه هزار واحد افزایش پیدا کرده است. ▪️این طرح با مشارکت بنیاد مشکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان انجام می شود ▪️در حال حاضر اقدامات لازم برای برنامه ریزی و تامین زمین و پیش ثبت نام و تکمیل مدارک متقاضیان ذی صلاح در حال انجام است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 دغدغه رهبر انقلاب درباره‌ی استفاده کودکان از اینترنت 🔹 یکی از دغدغه‌های پدر و مادرها، نحوه‌ی استفاده‌ی کودکان از اینترنت است. دغدغه‌ای که سه‌شنبه‌ی این هفته نیز رهبر انقلاب در دیدار با مدیران آموزش و پرورش به آن اشاره فرمودند.
🌹هفده شهریور، از ایام الله است... ♦️یادتان نرود که ما یک ۱۷ شهریور داشتیم. ۱۷شهریور از «ایّام الله» است. و باید یادمان نرود این را. آن قدر شهید دادیم و آن قدر خون دادیم ما آن روز و در مقابل اجانب و در مقابل وابستگان به اجانب. قیام کردند ملت ما و خونشان ریخته شد، لکن پیروز شدیم... ( امام خمینی(ره) | ۱۷ شهریور ۵۸ ) ◼️به مناسبت جنایت رژیم پهلوی در به خاک و خون کشیدن مردم در روز ۱۷ شهریور ۵۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسیار مهم لطفا با دقت ببینید... فضای رسانه و مجازی👆👆👆👆
پیام رئیس بانک مرکزی به بازار سرمایه احسان سلطانی تحلیلگر اقتصادی: 🔹پیام رئیس بانک مرکزی ۹۹/۶/۱۴ به بورس خیلی واضح است، ما نمی توانیم حمایت کنیم!!، همانها که بازارسازی کرده و منفعتها برده اند حالا تاوان بدهند!. البته هیچ کس نمی تواند برای بازاری که هنوز ارزشش بیش از ۲۰ برابر پایه پولی یا ۳ برابر نقدینگی است کاری کند. 🔹این بازار محکوم به ریزش سخت است!!!!
✍آیت‌الله کشمیری (ره) معتقد بودند بهترین حالت یک سالک سجده است و آن هم سجده‌ی طولانی!!! 🔹ایشان نقل می‌کنند: در ایامی که در نجف اشرف خدمت مرحوم آیت‌الله قاضی (ره) مشرف می‌شدم، گاهی به منزل‌شان که می‌رفتم، می‌دیدم ایشان در سجده هستند و آن‌قدر سجده‌ی ایشان طولانی بود که گاهی من خسته شده و از منزل بیرون می‌آمدم. 📚کتاب اسوه عارفان (صادق حسن‌زاده)
🔴 خاطره رهبرمعظم انقلاب از کشتار هفده شهریور ♦️من از روز هفدهم شهریور سال ۱۳۵۷ خاطره‌ای در ذهن دارم. قبل از آن که این حادثه خون‌بار در تهران اتّفاق بیفتد، سیاست رژیم ستمشاهی به دنبال این بود که مبارزان و به تبع آن ملت ایران را، به تندرو و کندرو، افراطی و معتدل تقسیم کند. ♦️این، نکته خیلی قابل توجّهی است که امروز مثل آیینه‌ای، همه عبرتها را به ما درس میدهد. کسی که روزنامه‌های آن وقت و اظهارات مسؤولان رژیم ستمشاهی را مطالعه میکرد، میفهمید که اینها میخواهند کسانی را که در مقابل آنها هستند و مبارزه میکنند، از هم جدا کنند. عدّه‌ای را که طرفداران و علاقه‌مندان مخلص امام بودند و راه امام را علناً اظهار میکردند، به عنوان تندرو و افراطی و متعصّب معرفی میکردند. در مقابل اینها هم، بعضی از کسانی را که علاقه‌مند به مبارزه بودند، ولی خیلی جدّی در آن راه نبودند، یا جدّی بودند، ولی دستگاه آن‌طور خیال میکرد اینها جدیّتی ندارند، به عنوان افرادی که معتدلند و با اینها میشود مذاکره و صحبت کرد، معرفی میکردند. من در آن روز این احساس خطر را کردم. ♦️آن زمان من در جیرفت تبعید بودم. شاید روز 14 یا 15شهریور بود. به یکی از آقایان معروف که در قم بود، نامه‌ای نوشتم و سیاست رژیم (مبنی بر تقسیم مبارزان و به تبع آن ملت ایران به تندرو و کندرو، افراطی و معتدل) را برای آن آقا تشریح کردم و گفتم اینها با این تدبیرِ خباثت‌آمیز میخواهند بهانه‌ای برای سختگیری بر مخلصان و عشاق امام بزرگوار به دست آورند و شما را بدون این‌که خودتان بخواهید، در مقابل آنها قرار دهند. این نامه را نوشته بودم؛ اما هنوز نفرستاده بودم. ♦️روز شنبه هجدهم شهریور بود که رادیو و روزنامه‌ها، خبر کشتار هفدهم شهریور را پخش کردند. فردای آن روز، ما در جیرفت از این قضیه مطلع شدیم. من برداشتم در حاشیه آن نامه برای آن آقا نوشتم که: «باش تا صبح دولتش بدمد، کاین هنوز از نتایج سحر است». آن نامه را به وسیله‌ی مسافر، برای آن آقای محترم فرستادم. آنها شروع کردند سختگیریها را علیه مبارزان و انقلابیون حقیقی راه انداختن که نمونه‌اش کشتار هفدهم شهریور بود. بیانات در دیدار جمعی از پرستاران ۱۳۷۶/۰۶/۱۹
🔴 گرانی کود شیمیایی وزیر کشاورزی را به استیضاح می‌کشاند؟! ♦️داودی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: اگر وزیر جهاد کشاورزی با عرضه کود مانع افزایش قیمت نشود، مجلس از ابزارهای نظارتی همچون تذکر، سؤال و استیضاح استفاده خواهد کرد. ♦️دولت شیخ کود ۸۰ هزار تومانی را ناگهان به ۴۰۰ هزار تومان رسانده است
🔴تکمیلی/انتخابات میان دوره‌ای مجلس جمعه برگزار می‌شود/ احتمال رأی گیری در فضای باز ♦️سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور:روز جمعه انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه‌های انتخابیه‌ای که هیچکدام از نامزد‌های انتخاباتی آنها موفق نشدند اکثریت آرا را کسب کنند برگزار می‌شود. ♦️این انتخابات در یازده حوزه انتخابیه از ساعت ۸ صبح جمعه بیست و یکم شهریور آغاز و تا ساعت ۱۸ همان روز ادامه خواهد داشت. ♦️دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا با همکاری وزارت بهداشت و شورای نگهبان تهیه شد که به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا رسید و به استان‌ها ابلاغ و مقدمات اجرای آن نیز فراهم شده است. ♦️همه شعب اخذ رأی پیش از انتخابات ضد عفونی می‌شوند و همه عوامل اجرایی مستقر در این شعبه‌ها به ماسک و مواد ضدعفونی کننده مجهز خواهند شد. ♦️رأی دهندگان حتما خودکار شخصی، ماسک و دستکش به همراه داشته باشند تا ان‌شاءالله انتخاباتی سالم برگزار شود. ♦️ما توصیه کرده‌ایم که رأی گیری در صورت امکان شعب اخذ رأی در فضای باز انجام شود. ♦️از پنجشنبه گذشته در یازده حوزه انتخابیه مذکور تبلیغات نامزد‌های انتخابات آغاز شده و داوطلبان برای تبلیغات تا ساعت ۸ صبح ۲۰شهریور فرصت خواهند داشت. ♦️تاکنون گزارشی از تخلفات در تبلیغات نامزد‌های انتخابات به ما گزارش نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴موسوی، کمیسیون اقتصادی مجلس: به‌خاطر روند کاهشی بورس، رییس سازمان بورس را احضار کردیم که فردا به کمیسیون بیاید.
🔴رئیس انستیتو پاستور: اگر واکسن کرونا از کشور دیگری هم بخواهیم خریداری کنیم در ایران ازمایش می‌شود تا نتیجه حاصله مشاهده شود و پس از آن خرید بیشتر اتفاق می افتد این نیز زمان بر مدتی حدود یک الی دو سال به طول می انجامد