eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
سعیدی اداره سیا: 🔸پاسخ حجت الاسلام پناهیان به و برخی خبرگزاری های منتسب به دولت حجت الاسلام در واکنش به افترائات برخی خبرگزاری‌های اصلاح‌طلب منسوب به دولت: 🔹برخی تصور می‌کنند بنده هزینه سخنانی که مطرح کردم را نمی‌دانم، خیر چنین نیست. 🔹هزینه بنده و هرکسی که سخنی علیه مسؤولان رانت‌خوار بزند و بیاید از کم‌کاری‌ها و بلاهایی که بر سر مردم آوردند سخن بگوید همین افترائات و تهمت‌هایی می شود که می‌گویند. 🔹بنده 15 سال در شهر مقدس قم سخنرانی می‌کردم بدون اینکه بر روی بنر تبلیغاتی جلسه نام سخنران نوشته شود و صوت آن در اختیار کسی قرار بگیرد چون نمی‌خواستم خودم را مطرح کنم بااین‌وجود بیش از 2 هزار جوان در جلسه سخنرانی‌ام شرکت می‌کردند. 🔹 وقتی همان جلسه شهر مقدس قم رونق گرفت همین دولت اصلاحات بود که وزارت اطلاعات خود را فرستاد و جلسه را تعطیل و پلمپ کرد. 🔹 حالا می‌خواهیم همین افراد فحش ندهند؟ تهمت نزنند؟ و دروغ نگویند؟! دروغ‌های رذیلانه‌ای که انسان خجالت می‌کشد به آن‌ها پاسخ دهد. 🔹بنده سال‌ها پیش ملک مشترکی را خریداری کردم و شریکم 5 سال تحمل کرد تا من بتوانم سهم هزینه ساخت‌وساز خودم را تهیه کنم اما متأسفانه نتوانستم و همین شد که شریکم اصرار بر فروش خانه کرد. 🔹در آن زمان مشکلاتی برای خانواده بنده به وجود آمده بود که قادر به نقل‌مکان نبودم، آیت‌الله حق‌شناس(ره) شخصی را معرفی کردند تا آن بخش ازملک شریکم را بخرد، بعد از خرید و ساخت یک واحد از آن ساختمان به بنده رسید آن ساختمان کلا 250 متر بود؛ بعد امروز همین خبرگزاری‌ها رذیلانه خبر می زنند که فلانی با صاحب فلان کارخانه ملکی 30 میلیاردی دارد در حالی که بنده تازه فهمیدم آن فرد صاحب فلان کارخانه است. 🔹آن خبرنگار اصلاح‌طلبی که رفته و از آن محل گزارش تهیه‌کرده خوب می‌داند که بنده دو سال بعد از ساخت به دلیل شرایط خانوادگی ام همان یک واحد را فروختم و باافتخار به مستأجری رفتم. 🔹شهید سردار سلیمانی صریحاً به علمای حوزه‌های علمیه تأکید کرد ولایت‌فقیه را تنها نگذارید؛ بارها شده این دولت خلاف خواسته ولی‌فقیه عمل کرده و حوزه حرفی نزده است؛ این شجاعت می‌خواهد اگر شجاعت بود هرگز کربلا اتفاق نمی‌افتاد
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ لب کلام سند 2030 چه چیزی است؟ 🔘 نظام آموزشی کشور نباید زمینه‌ساز تربیت نیروهایی برای آمریکا باشد و به جای اینکه هوشیارانه و آگاهانه در مسیر انقلاب اسلامی تلاش کنند، ناخواسته تبدیل به عنصری دلباخته برای غرب می‌شوند.
🔴🔴انقلابی ها بخوانند... 👆👆 ♦️امام خامنه ای: متأسفانه برخی افراد بی تقوا در داخل با متهم کردن افراد و دستگاهها و تلاش برای صحیح جلوه دادن دروغ‌های شاخدار بیگانگان، همان کار دشمن را انجام می دهند. ♦️ اخیرا آقای احمدی نژاد در اوج مشکلات داخلی و خارجی کشور، اقدام به انتشار مجدد نامه ی سرگشاده خود خطاب به رهبر معظم انقلاب نموده و محتوای آن را سندی بر اثبات پیش بینی ها و تحلیل هایش معرفی نموده است. ♦️این نامه قریب سه سال قبل با هیاهوی فراوان به صورت سرگشاده در فضای مجازی منتشر گردید و متاسفانه با واکنش مناسب مدافعان حریم انقلاب و نظام به این اتهامات و ادعاها روبه رو نشد ♦️مع الاسف این نامه را می توان مجموعه ای کم سابقه از اتهامات و ادعاهای طلبکارانه از نظام مظلوم جمهوری اسلامی به شمار آورد که یادآور نامه های امثال منتظری به حضرت امام(ره) و یا تحلیل های رسانه های بیگانه می باشد. ♦️ اکنون فقط برای روشن شدن ذهن بخشی از علاقمندان انقلاب و نظام، که بدلیل نگرانی و انتقاد شدید نسبت به برخی مسئولان نالایق و غربگرای کنونی و یا بعضی از دستجات و احزاب سیاسی، هنوز با در نظر گرفتن برخی از تلاشهای دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد وی را به عنوان فردی انقلابی و مطیع ولایت قلمداد می کنند، عینا به بخش هایی از این نامه توجه می کنیم تا نسبت این مواضع را با آرمان های انقلاب، موقعیت کنونی کشور و ولایت پذیری بیشتر متوجه شویم.
فرار به جلو! یادداشت: جریان سیاسی اصلاحات در سال 92 باوجود داشتن دکتر محمدرضا عارف در بین کاندیداهای ریاست جمهوری، او را مجبور به کناره‌گیری کرده و به‌صورت تمام‌قد از دکتر روحانی حمایت کرد. این جریان در سال 96 نیز پشت سر دکتر روحانی ایستاد و برای بار دوم نقشی مهم در رأی آوری وی ایفا کرد؛ اما چرا در اواخر این دولت و با نزدیک شدن به ایام انتخاباتی جدید، این جریان در صدد است تا از روحانی و دولت او فاصله بگیرد و به‌جای آنکه در جایگاه پاسخگو حاضر شود، خود را به‌عنوان منتقد وضع موجود و پرسشگر و مطالبه گر نشان می‌دهد؟ گزاره خبری: 1- «محمد خاتمی» رئیس دولت اصلاحات، در ادامه کنش‌های انتخاباتی اردوگاه اصلاح‌طلبان، با انتشار ویدیویی، پس از چند سال و در ایام انتخاباتی مجدداً رخی نشان داد! وی بدون پذیرش هیچ مسئولیتی در قبال تشویق مردم به رأی دادن به دولت کنونی و بدون اشاره به تقصیر اصلاح‌طلبان در مشکلات معیشتی امروز، سعی کرد با کلی‌گویی‌های همیشگی، جریان متبوعش را دغدغه‌مند مردم نشان دهد. خاتمی حدود نه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری، تلاش می‌کند با فاصله گرفتن از دولت و همچنین با تولید سوژه‌های داغ رسانه‌ای و انتخاباتی، از پاسخگویی به عملکرد دولت موردحمایتش فرار کند و زمینه‌سازی برای روی کار آمدن فرد دیگر از طیف خود را رقم بزند. 2- مصطفی فقیهی مدیرمسئول سایت انتخاب در توئیتی نوشت: «روحانی شب عید غدیر، با ‎خاتمی تماس گرفته و ضمن تبریک عید، گلایه می‌کند که اطرافیانت، به دولت تهاجم می‌کنند. خاتمی اما سفره دلش باز شده و نیم ساعت، تندوتیز علیه دولت و اقدامات رئیس‌جمهور سخن می‌کند. مخلص کلام خاتمی این بود «تو هر چه خواستی، بی‌مشورت کردی، دیگر از ما چه می‌خواهی»! نکته راهبردی: 1- گرچه جریان اصلاحات در تلاش است تا خود را جدا از دولت روحانی نشان دهد؛ اما واقعیت آن است که طی سال‌های اخیر قوه مجریه و مجلس در اختیار این جریان سیاسی قرار داشته است. طی سال‌های اخیر سیاست حاکم بر این دو قوه به‌جای نگاه به درون و توجه به ظرفیت‌های بومی و برقراری روابط حسنه با کشورهای دوست و بی‌طرف، بر مذاکره با غرب استوار بود. اکنون نتیجه این نگاه خوش‌بینانه تنها دستانی خالی است که موجب شده است این جریان برای فرار از مسئولیت و جلب نظر مجدد افکار عمومی در انتخابات پیش رو، خود را در جایگاه مدعی و معترض جا بزند. 2- نیروهای جریان اعتدال و دولت، شباهت قریبی با حلقه یاران موسوی در سال ۸۸ و اعضای ستاد انتخاباتی وی دارد؛ عباس آخوندی، بیژن نامدار زنگنه، اسحاق جهانگیری، علی ربیعی، مجید انصاری، رضا صالحی امیری، معصومه ابتکار، محمدرضا نعمت‌زاده، اکبر ترکان و... همه از اعضای برجسته جریان اصلاح‌طلب و حامی میرحسین موسوی هستند که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم مناصب بالای اجرایی داشته و دارند. (نویسنده: فرهاد کوچک‌زاده)
حسینیان: ❌ حسن آقامیری تنها نیست ‼️ ⬅️ پشت پرده حامیان تفکر اسلام رحمانی سازمان جاسوسی انگلستان است.⛔️ ⚠️ یک تیم پنجاه نفره کلیپهای صوتی و تصویری حسن آقا میری را میساختند و در سایت بیدار باش و پیج اینستاگرام او قرار میدادند. ⚠️ هدف انگلیس از ترویج تفکر غلط اسلام رحمانی چیست؟!!! ⛔️ اسلام رحمانی یک نوع تفکر و برداشت غلط از اسلام است که در آن جنگ و جهاد با کفار ، شهادت طلبی، مقاومت در برابر کفار و مشرکین ، جهنم و عذاب گنهکاران را حذف میکند و یکطرفه به اسلام نگاه میکند. ⚠️ عجیب نیست که دختران بیحجاب و پسران مشروبخور و عیاش پای منبر افرادی چون حسن آقا میری جمع میشدند و کلیپهایش را در اینستاگرام لایک میزدند. چون این جماعت هم عاشق همین نوع نگاه به اسلام هستند. اسلامی که کاری به عیاشی و ولگردی آنان نداشته باشد ، ⛔️همه اینها هم در ماه رمضان یکمرتبه زخم معده میگیرند و روزه گرفتن برایشان ضرر خواهد داشت!!!!!!!!⛔️ ⚠️ در تفکر اسلام رحمانی به دختران جوان میگویند چه کسی گفته بی حجابی گناه است و چه کسی گفته خداوند بخاطر چند تار مو شما را عذاب میکند؟!!! دختر جوان هم ذوق زده شده و میگوید چه برداشت قشنگی از دین دارید . من عاشق منبر حسن آقا میری هستم .دین حقیقی همین است!!!! چکار به حجاب من دارند؟!!!! من آزادم.😳🤔 ⛔️ به پسر جوان هم میگوید امام رضا ساقی جوان خمار بود. جوان هم میگوید چه عجب !!!! ⚠️ اهل مشروب میشود و تمام آیات و احادیث مربوط به حرام بودن شراب را مسخره میکند. ⏪ امثال حسن آقا میری اینگونه تیشه به ریشه اسلام میزدند!!!!! ⛔️ در تفکر انحرافی اسلام رحمانی ، جهاد با کافران خشونت طلبی نامیده میشود و سربازان مدافع حرم و رزمندگان اسلام را افرادی تندرو و خشونت طلب معرفی میکنند. در این تفکر غلط ، تعظیم و تکریم کافران و تسلیم شدن در برابر مشرکان میشود فضیلت و رحمانیت!!!!!! ⚠️ این نوع تفکر اسلامی را ترویج میکند که شبیه مسیحیت فعلی است. یعنی مشروب خوردن ، برهنگی ، تجاوز جنسی ، ترک عبادت و انجام گناه ، با نگاه به مهربانی خداوند!!!!!!! ☝️ خیانت حسن آقا میری و حامیان تفکر اسلام رحمانی در آینده بیشتر مشخص خواهد شد. و پشت پرده این جریان انحرافی نمایان خواهد شد.
🔴 طرح استان شدن کاشان اعلام وصول شد ▪️یک منبع آگاه در گفت و گو با پایگاه خبری کاشانیها اظهار داشت: ساعاتی پیش و در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، طرح تشکیل استان گلساران توسط هیات رئیسه مجلس یازدهم اعلام وصول شد. ▪️این منبع آگاه افزود: این اتفاق و در سه ماهه نخست مجلس یازدهم در حالی رخ داد که در مجلس دهم مدتها طول کشید تا طرح استان شدن کاشان در هیات رئیسه اعلام وصول شود.
🔺سه تصمیم مهم دولت درباره وزیر اقتصاد: 1-یکی از تصمیمات مهم دولت کاهش نرخ مالیات شرکت‌هایی در بورس است که برای افزایش سرمایه اقدام می‌کنند. 2_خرید و فروش حقوقی‌های وابسته به دولت برای پایداری بورس با هماهنگی انجام خواهد شد. 3_یک درصدی که قرار است از ورودی صندوق توسعه ملی در بورس سرمایه‌گذاری شود از سال ۹۴ محاسبه می‌شود. این موضوع در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.
🔴احداث «خیابان آمریکا» در قدس، به تخریب ۴۰۰ خانه می‌انجامد ♦️رژیم صهیونیستی در راستای ادامه سیاست یهودی‌سازی و اشغال قدس قصد دارد خیابانی به نام «آمریکا» را در این شهر احداث کند که ۴۰۰ خانه را در معرض تخریب قرار می‌دهد.
🏠 عجایب وام ودیعه مستاجران/ تسهیلات منطقه ۲۰ تهران فقط ۱۵ میلیون تومان است 🏡 درحالی‌که دولت رقم وام ودیعه مسکن مستاجران در تهران را ۵۰ میلیون تومان، در کلانشهرها ۳۰ میلیون تومان و در دیگر شهرهای نیز ۱۵ میلیون تومان اعلام کرده، اما سند ارسالی برخی از مخاطبان «نود اقتصادی» نشان می‌دهد در منطقه ۲۰ تهران دولت حداکثر تسهیلات دریافتی را فقط ۱۵ میلیون تومان تعیین کرده است. 🏡 قابل ذکر است براساس آخرین آمارهای بانک مرکزی از معاملات مسکن در مردادماه سال جاری، میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی معامله شده در منطقه ۲۰ تهران حدود ۱۱/۳ میلیون تومان بوده است.
🔴شیوه جدید سودجویی داروخانه ها و مطب ها
🔴تجمع محکومیت توهین به پیامبر اعظم ♦️تجمع مطالبه‌گرانه‌‌ طلاب‌‌‌ و اساتید حوزه‌ علمیه‌ قم برای احضار‌ و برخورد قاطع با سفیر فرانسه‌ در محکومیت‌ توهین به پیامبر‌ اعظم و سکوت مقاماتِ این کشور در‌ مقابل بازنشر‌ کاریکاتورهای‌ موهن‌ نشریه‌ شارلی ابدو ♦️امروز چهارشنبه‌، ساعت ۱۱ صبح، مقابل دفتر وزارت‌ خارجه در شهر قم
معامله خودرو با سکه و دلار 🔹درحالی روند افزایش قیمت ها در بازار خودرو وجود دارد که مردم برای حفظ ارزش پول خود وارد بازار شده و جالب اینکه به جای پول نقد سرمایه های طلا و دلار خود را به فروشندگان در ازای خرید خودرو پرداخت می کنند. این موضوع نگرانی زیادی را بر هم ریختگی بیشتر بازار خودرو به وجود آورده است. 🔹البته برخلاف گفته‌های مسئولان وزارت صنعت که می گویند این قیمتها کاذب است و روند کاهش قیمتها اتفاق خواهد افتاد، مشاهدات بازار نشان می‌دهد همچنان خودروهای مونتاژی رکوردهای قیمتی قابل توجهی را در بازار ثبت می‌کنند.
🔴 کاشان نارنجی ماند، آران و بیدگل سفید شد ▪️به گزارش پایگاه خبری کاشانیها و بر اساس داده های منتشر شده در اپلیکیشن ماسک که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است وضعیت کرونایی شهر کاشان در روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ نارنجی و آران و بیدگل سفید اعلام شد. ▪️بر اساس این گزارش اعلام وضعیت سبز در موضوع بیماری کرونا مربوط به مناطق بی خطر، سفید مناطق کم خطر، زرد مربوط به مناطق با خطر متوسط، اعلام وضعیت نارنجی مربوط به مناطق پرخطر و وضعیت قرمز مربوط به مناطق خیلی پرخطر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹«از من سوال می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی مجازی کنونی که متعلق به است، وارد بشویم یا نه؟ ورود به شبکه‌های اجتماعی بین المللی است؛ اما حواس‌تان باشد آدم‌هایی ورود کنند که از شرایط آگاه باشند ... ورود تهاجمی یکی از راه‌های به این شبکه‌هاست» (۱۳۹۵/۸/۱۹). ─═༅🌹🏴 🏴🌹༅═─‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌
«عقلانیت» 🌀 از مجتبی خامنه تا سید مجتبی خامنه ای ❗️ 🔻 مجتبی خامنه، پدری ایرانی و مادری اهل دُبی دارد که بواسطه ثروت مادری و بعنوان یکی از ده تاجر اول دُبی، در بسیاری از شهرهای ایران سرمایه گذاری کرده است. وی هیچگونه ارتباطی با خانواده رهبر معظم انقلاب نداشته و تنها بدلیل نزدیکی نام وی با فرزند مقام معظم رهبری و شیطنت شبکه های ماهواره و فضای مجازی، تهمت های زیادی را متوجه فرزند رهبرانقلاب کرده است. 🔻 اطلاعات مجتبی خامنه در سایت اقتصاد و دارایی دبی قابل مشاهده است. 🔻 سید مجتبی خامنه ای فرزند رهبری، از اساتید درس خارج فقه در قم هستند که در نهایت گمنامی و ساده زیستی زندگی میکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ مهر سکوت تذکر شش سال قبل حمید رسایی به حسن روحانی: اگر کاریکاتور خودت را کشیده بودند چه می‌کردی؟! سال ۹۳ وقتی نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اسلام (ص) توهین کرد و دولت فرانسه از آن حمایت کرد، روحانی نه تنها سکوت کرد که ظریف برای دیدار با وزیر خارجه فرانسه و مذاکره‌ درباره برجام عازم آن کشور شد! حال مجددا همان نشریه مورد حمایت دولت فرانسه به رسول خدا (ص) توهین کرده و روحانی و وزیر خارجه‌اش مهر سکوت بر لب زده‌اند و نهایتا سخنگوی وزارت خارجه، آن را تحریک‌آمیز دانسته!
⚡️حفظ نظام از واجب‏ ترين فرائض است (مقام معظم رهبری)⚡️ 💠سلسله بحث های بصیرتی اخلاقی💠 (منسوب به شهدا) 🎤سخنران: حجه الاسلام و المسلمین استاد ماندگاری 🎙سخنران برتر کشوری وحرم های اهلبیت علیهم السلام . چهره معروف و محبوب صدا و سیما. استاد حوزه و دانشگاه و.... 📝موضوع سخنرانی: کربلا میدان انتخاب بین وعده ها(الهی یاشیطانی) 📆زمان: شنبه شب ۹۹/۶/۲۲به همراه اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حضرت آیت الله سلیمانی امام جمعه محترم کاشان ونماینده ولی فقیه دراین شهرستان و عضو مجلس خبرگان رهبری 🕌مکان: کاشان.انتهای خیابان علوی. پارک ملت این جلسه تجدید عهدی است بین دوستان ولائی وجلسه خودشان در جمع"هیات فرهنگی مذهبی مهتدون" 📢همه شما سروران عزیز را به شرکت در سلسله بحث های بصیرتی اخلاقی شنبه شب ها دعوت میکنیم🙏🙏 🙏رسانه سلسله بحث های بصیرتی اخلاقی کاشان باشید🙏 درصورت فراهم بودن شرایط بعد از نماز مغرب و عشاء از سخنرانی آیت الله سلیمانی امام جمعه محترم کاشان استفاده خواهیم نمود.
🔴عذرخواهی مومنانه امام جمعه ملارد از وزیر بهداشت/ اگر نبخشید استعفا می‌دهم ♦️امام جمعه شهرستان ملارد استان تهران بابت سخنان هفته گذشته خود از تریبون نماز جمعه این شهر در مورد فرزند وزیر بهداشت که در جریان آن اتهامی به وی نسبت داده می‌شد، از نمکی طی نامه‌ای عذرخواهی کرد. ♦️حسینی نوری در بخشی از این نامه نوشت: اگر پیام گذشت شما را از آنچه که رخ داد تا هفته آینده دریافت نکنم خود را از شرط اصلی امامت ساقط دانسته و به فضل الهی از مردم شریف و انقلابی ملارد خداحافظی خواهم نمود.
🔴رواج آرایشگاه‌ و باشگاه‌های زیر زمینی در پایتخت با حضور مختلط زنان و مردان ♦️به تازگی در فضای مجازی فیلم‌های کوتاهی از فعالیت آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلط زنانه و مردانه منتشر شده که در آن زنان و مردان در حال انجام اقداماتی خلاف شئونات ایرانی و اسلامی هستند و بانوان بدون رعایت حجاب حداقلی خود در حال انجام فعالیت‌های خارج از عرف هستند. ♦️اینکه چرا تا به حال اقدامی برای شناسایی این گونه اماکن صورت نگرفته و برخوردی آن طور که باید و شاید با متولیان برپا کننده آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلط انجام نشده است، جای تعجب دارد
⭕️وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تشکیل استان جدید ندارد 🔸زهرا احمدی، مدیرکل تقسیمـات کشوری وزارت کشور: 🔹وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تشکیل استان جدید ندارد. 🔹 اعلام موافقت وزارت کشور با تأسیس استان گلساران واقعیت ندارد. 🔹وزارت کشور در مقاطع مختلف، نظر کارشناسی و تخصصی خود را مبنی بر مخالفت با تشکیل استان جدید اعلام کرده است. 🔹گفتنی است روز گذشته طرح تشکیل استان گلساران در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.