eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
562 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره دستگیری ۲۸ کارمند دستگاه قضایی و ۱۹ وکیل ♦️اسماعیلی:۲۸ کارمند دستگاه قضایی و ۱۹ وکیل به دلیل ارتباط گرفتن با اصحاب پرونده و کلاهبرداری از آنها بازداشت و تحویل محاکم قضایی شده اند. ♦️رسیدگی به این پرونده در حداقل زمان ممکن انجام و در مجازات آنها هیچ گونه اغماضی صورت نمی گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر معظم انقلاب: به بنده میگویند چرا شما به دولت تشر نمی زنید از جلسات خصوصی ما که خبر ندارند...
🔴 ۲۰۰ هزار تن برنج وارداتی در حال فاسد شدن ♦️ معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران:۲۰۰ هزار تن برنج دپو شده در بنادر و گمرکات کشور به دلیل عدم تخصیص ارز «در حال فاسد شدن» است. ♦️با عدم پرداخت ارز به فروشنده، اعتبار بین‌المللی تجار زیر سوال رفته؛ در این بین سکوت دستگاه‌های مربوطه قابل تأمل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آمار عجیب از افزایش شکاف طبقاتی در اثر ♦️ثروتمندان در ۱۰ ماهه کرونا ۸۱۳ میلیارد دلار پولدارتر شده اند.
و نصب و با توجه به استفاده دانش آموزان ازگوشی‌های هوشمند، از نصب هرگونه و از سوی کودکان و دانش‌آموزان جلوگیری نمائید چراکه نصب و اجرای این نرم‌افزارها سطح دسترسی کودکان و نوجوانان را به محتواهای نامناسب بازکرده و باعث آسیب‌های روحی و روانی آنها می‌شود.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
بررسی جنایات آمریکا/دکترصنعتکار
: حداد عادل از تغییر نام آچار فرانسه به آچار محمدی خبر داد! اول تعجب کردم چه‌جور میشه بعضیا این دروغ رو باور میکنند بعد یادم اومد جماعتی داشتیم که باور کردند اگه رئیسی رای بیاره پیاده‌رو، مردونه زنونه میشه!
دو امتحان ویک پاسخ ، اعتماد ومذاکره با آمریک اول اینکه ملت بزرگ ایران در دو برهه خاص وبا دو موضوع خاص در تاریخ یکصد ساله اخیر خود آمریکا را آزمودند ولی از هردو آمریکاییها نمره قبولی از مردم ایران نگرفتند . ۱ حدود ۷ دهه پیش مردم ایران با ترازوی ملی شدن نفت در ایران آمریکاییها را آزمودند ولی آنها با همه ی حمایت ظاهری که وانمود کردند اما در عمل با همدستان خبیثشان انگلیسی ها همراهی کردند . حضرت آقا بارها فرمودند اعتماد بیش از حد آقای مصدق به آمریکاییها اورا ساقط کرد . شواهد وقراین می گوید آقای مصدق التماس آمریکاییها می کرد که وارد ایران شوند تا آنهارا جایگزین انگلیس های خبیث کند که دهه ها بود مفت نفت ایران را می بردند . دو هفته وسه هفته آقای مصدق در آمریکا بسر می برد تا دلشان را بدست آورد اما سرانجام به اصطلاح منافع ملی شان کار دست دولت وقت داد . آقای مصدق که ملی گرا بود کت شلواری وتحصیل کرده فرانسه هم بود با رغبت ومیل وپای خودش برای جلب حمایت آمریکاییها رفت و از طرفی هم روحانیت در ایران حاکم نبود سپاه نبود انگ تروریست بودن ، بحث ایدیولوژی وبحث دخالت ایران در منطقه هم نبود دولت طرفدار غرب وکراواتی هم سر کار بود چرا با این شرایطی که فراهم بود از اون طرف دنیا آمدند وبا عملیات چکمه وآژاکس دولت قانونی ومردمی وقت را ساقط کردند . آن زمان نفت ومنافع ملی را عنوان کردند وگفتند : نفت .نفت . نفت اما امروز مانع شدن در برابر اقتدار نظام را در زیر لوای کلماتی چون دخالت ایران . ترویسم . موشک . موضوع هسته ای و...پنهان کرده اند . موضوع دوم بحث ملی شدن دانش وصنعت هسته ای است که سالها مانع شدند اما بلطف حق ودرایت حضرت آقا ومقاومت مردم دستیابی به دانش هسته ای محقق شد . سیاسیون وجریانات طرفدارغرب در داخل تنها راه فشار به نظام برای ارتباط ومذاکره با آمریکا را مردم در مقابل رهبری اخیر می دانستند که حضرت آقا فرمودند من به آمریکا ییها خوشبین نیستم . اما با اجازه دادن به تیم مذاکره کننده با این موضوع خاص هم برای آخرین بار آمریکاییها وهم طرفدانشان در داخل چهره شان وماهیتشان برای مردم مشخص شود که چنین شد باشد که عبرت بگیرند . این بار هم آمریکاییها از مردم ایران باز نمره قبولی نگرفتند . چون به تعهد خود عمل نکردند واز برجام وتعهداتش عدول کردند . هر جریان وسیاستمداری برای بار سوم بخواهد آمریکا را بیازماید باید از سیاست وگردونه آن خارج گردد چرا که آزموده را آزمودن خطاست ملت بزرگ ایران با دو موضوع متفاوت ودر دو تاریخ وسیستم متفاوت آمریکاییها را آزمودند اما هیچ توفیری نداشت وآنها مردود شدند . یک اصل در سیاست خارجی غربیها در برابر مردم ایران حاکم است وآن اینه که می گویند ما به کم قانع نمی شویم چون شما زیاد دارید . دنبال کردن برجام های دیگر برای کسب امتیاز های بیشتر است که انشاا.. دولتمردان وجریانات طرفدارغرب هوشیار شوند . علیرضا بابایی
🔴اسامی ۸ شرکت فعال در بخش پتروشیمی که توسط آمریکا تحریم شدند 🔹پلیمر آریا ساسول، مستقر در ایران، به دلیل ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس 🔹شرکت بین‌رین، مستقر در چین، به دلیل ارتباط با شرکت پلیمر آریا ساسول 🔹هلدینگ انرژی ELFO، مستقر در هنگ‌کنگ، به دلیل ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس 🔹شرکت GLORY ADVANCED، مستقر در هنگ‌کنگ، به دلیل ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس 🔹شرکت JANE SHANG، مستقر در هنگ‌کنگ، به دلیل ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس 🔹هلدینگ انرژی JIAXIANG، مستقر در سنگاپور، به دلیل ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس 🔹شرکت پتروشیمی مروارید، مستقر در ایران، به دلیل ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس 🔹شرکت SIBSHUR، مستقر در هنگ‌کنگ، به دلیل ارتباط با شرکت پتروشیمی تریلیانس
🔴🆕عباس آخوندی وزیر مستعفی: فقر تا مرحله‌ای پیش رفته که ممکن است امنیت را تهدید ‌کند/ یک میلیون مسکن مهر را من ساختم!/ هم کار انجام دادم و هم تبلیغ نکردم!! عباس آخوندی، وزیر ناکارآمد و پرمدعای راه و شهرسازی(مسکن) در پنج سال از عمر هفت ساله دولت های روحانی که پروژه مسکن مهر را «مزخرف» خوانده بود و این روزها هم برای کاندیداتوری ریاست جمهوری 1400 ابراز تمایل کرده است، در یک برنامه زنده اینستاگرامی گفته است: «سرجمع بیشتر از دوسوم مسکن مهر و تاسیسات زیربنایی و روبنایی آن در زمان مسئولیت من انجام شد. بیش از یک میلیون از آن را من ساختم. من اگر می‌خواستم کار غیراخلاقی بکنم بلد بودم که موج‌سواری کنم و هر هفته دو پروژه مسکن مهر افتتاح کنم. ولی چون نمی‌خواستم دروغ بگویم و با مردم صادق بودم». فارغ از صحت و سقم این ادعای آخوندی درباره ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر، امر مشهود قیمت نجومی مسکن است که از مهم ترین دلایل آن کمبود ساخت و ساز مسکن در کشور و همچنین عدم اجرای طرح مالیات بر خانه های خالی است.
❌ ۸ فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در کاشان 🔻در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به جمعه ۹ آبان جمعا ۵۸ بیمار جدید در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند : 🔷 ۵۰ بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی با حداقل سن ۲۳ سال و حداکثر سن ۸۹ سال 🔷 ۸ بیمار جدید در بیمارستان سیدالشهدا با حداقل سن ۳۷ و حداکثر سن ۸۱ سال ♨️در مجموع ۳۵۳ بیمار در دو مرکز بستری هستند. 🔺بستری در بخش مراقبتهای ویژه: ۵۴ نفر 📌تعداد موارد فوت: ۸ نفر ۶ نفر بیمارستان شهید بهشتی: (خانم: ۶۰ ،۶۳، ۷۵ ) (آقا: ۵۲، ۷۶ ، ۸۰ سال) بیمارستان سیدالشهداء: ۲ مورد: (خانم ۸۷ سال)(آقا ۵۱ سال)
🔴روسیه: توهین به عقاید مذهبی غیرقابل قبول است ♦️دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهوری روسیه ضمن انتقاد از انتشار کاریکاتور علیه پیامبر اسلام (ص)، توهین به مقدسات و جریحه دار کردن احساسات مومنین را غیرقابل قبول خواند.
🔴برای آن‌ها که احمق نیستند! ♦️کارتر، دموکرات: پناه دادن به پهلوی دوم، حمایت از گروه‌های تجزیه طلب ایران، بلوکه کردن اموال ایران، آغاز تحریم های اقتصادی، تلاش برای تصویب قطعنامه های ۴۵۷ و ۴۶۱، حمله به طبس، طراحی کودتای نوژه، کمک به رژیم بعث برای حمله نظامی به ایران و... ♦️ریگان، جمهوری‌خواه: محدودیت‌های شدید اقتصادی و دیپلماتیک علیه ایران، بدعهدی در عمل به توافق الجزایر،کمک های مستقیم و غیرمستقیم نظامی، تجهیزاتی و ماهواره‌ای به رژیم بعث صدام، حمله به سکوهای نفتی ایران، انهدام هواپیمای مسافربری ایران با 290 مسافر و... ♦️بوش پدر، جمهوری‌خواه: تلاش برای تصویب قطعنامه ضد ایران به بهانه کمک ایران به تروریست‌ها، تهدید خواندن ایران برای کشورهای منطقه و ادعای مخالفت ایران با روند به اصطلاح صلح خاورمیانه، ادامه تحریم‌های شدید اقتصادی و اتهامات حقوق بشری و... ♦️کلینتون، دموکرات: علیرغم چراق سبز اصلاح طلبان در داخل ایران، تصویب قانون تحریم و ممنوعیت تجارت و سرمایه گذاری در ایران (قانون داماتو)، یاغی بین‌المللی خواندن ایران، دکترین سیاست مهار دوگانه و سیاست چماق و هویج برای مقابله با ایران، تلاش برای ایجاد آشوب در ایران در تیر ۷۸ و... ♦️بوش پسر، جمهوری‌خواه: محور شرارت خواندن ایران، تهدیدات بی‌سابقه به حمله نظامی، ادامه تحریم‌های گسترده اقتصادی، شروع تحریم‌های جدید با ادعای تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای، ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی در افغانستان برای انجام عملیات در ایران و... ♦️اوباما، دموکرات: او رکورددار اقدامات ضدایرانی است. تحریم های گسترده، حمایت از فتنه۸۸، تلاش برای ایجاد اغتشاش در ایران،ارتباط و حمایت از گروه های تروریستی، اعزام جاسوس به ایران،تجاوز هواپیماهای بدون سرنشین، حملات سایبری به تاسیسات هسته ای، حمایت از ترور دانشمندان هسته ای و... ♦️ترامپ، جمهوری‌خواه: تحریم‌های گسترده اقتصادی، بدقولی در برجام، خروج از برجام، ترور سردار سلیمانی، تحریم شخصیت های حقیقی و حقوقی ایران، تحریم نهادهای نظامی ایران، تلاش برای حمله به هواپیمای مسافربری ایران، تجاوز هواپیماهای بدون سرنشین به حریم ایران و... 🔻واقعیت اینجاست که فقط یک احمق می‌تواند امیدوار باشد با رفتن ترامپ و آمدن تفاوتی در سیاست خصمانه آمریکا علیه ایران ایجاد شود. جمهوری‌خواه و دموکرات دو لبه یک قیچی هستند که دشمنی با ملت ایران را ثابت کرده‌اند. کاش ساده‌لوحان داخلی بفهمند سگ زرد برادر شغال است... پایان
☎️زنگ عبرت: 🔴چندین روز از اهانت مکرون لعنت الله علیه گذشته بود روحانی وظریف بطور کمرنگ اظهار نظر کردند ولی درساعات اولیه حمله تروریستی در فرانسه ظریف سراسیمه آنرا محکوم کرد.این تضاد در موضعگیری این دولت را چگونه تحلیل کنیم.؟
🔴 تذکر نماینده مجلس به جهانگیری درباره کنسرت‌های کیش و قشم
🔴فوری// نمونه‌ای دیگر از آزادی بیان در غرب 👆 صفحه اینستاگرام فرانسوی سایت رهبرمعظم انقلاب مسدود شده است. 🔺 شبکه اجتماعی اینستاگرام، حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به زبان فرانسوی را مسدود کرده است. ♦️ رهبر معظم انقلاب چهارشنبه شب، در پیامی کوتاه به جوانان فرانسه که از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، از آنان خواستند از رئیس جمهور خود سوال کنند که چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت میکند و آن را آزادی بیان می شمارد ولی تردید در هولوکاست در آنجا جرم است و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود. 👈هم‌اکنون صفحه جدید فرانسوی سایت ایشان در اینستاگرام با آدرس instagram.com/fr.Khamenei.ir به عنوان صفحه جایگزین صفحه‌ی مسدود شده، آغاز به کار کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تصاویر دیده‌نشده از مقر منافقین در آلبانی ♦️گزارش تلویزیون انگلیس از زندگی غیرطبیعی فعالان مجازی مریم رجوی با زیرنویس فارسی ♦️آن‌ها می‌گویند حتی حق بچه‌دارشدن را ندارند و کارشان این است که با اکانت‌های فیک علیه ایران در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند.
🚩طلایه داران امربه معروف ونهی ازمنکر به کمک بسیج لشکریان محمد رسول الله میشتابد. 👉✌️
🔴زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس: ♦️مجلس در آغاز راه گره گشایی از مشکلات است ♦️انتفاع عمومی از ثروت ملی ♦️طرح جمعیت و تعالی خانواده و طرح جهش تولید و تأمین مسکن هفته آینده به صحن علنی می آیند
🔴۲۱ حمله هوایی به یمن در ۲۴ ساعت گذشته ♦️یک منبع امنیتی در یمن امروز (جمعه) از حمله وسیع جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ♦️یک فروند جنگنده ارتش سعودی شب گذشته منطقه «جبل یام» در شهرستان «نهم» در استان صنعاء را بمباران کرد. یک حمله دیگر نیز در گمرک «حرض» در استان «حجه» رخ داد. ♦️جنگنده‌های سعودی همچنین ۱۶ مرتبه منطقه «مدغل» در استان مأرب را بمباران کردند. جایی که درگیری‌های شدیدی میان ارتش و انصارالله یمن با عناصر دولت منصور هادی جریان دارد. ♦️شهرستان «خب و الشعف» نیز در استان الجوف، سه بار بمباران شد. این منطقه تقریبا به طور روزانه هدف حملات هوایی است.
🌹١٠ آبان سالروز شهادت آیت الله قاضی گرامیباد 🌹آیت الله سیدمحمد علی قاضی طباطبایی (۱۲۹۳-۱۳۵۸ ه. ش) روحانی شیعی و اولین امام جمعه شهر تبریز بعد از انقلاب اسلامی ایران است. 🌹وی از مبارزین پیش از انقلاب و از طرفداران امام خمینی بود که رژیم پهلوی چند بار وی را به شهرهای مختلف تبعید کرد. 🌹بعد از انقلاب، امام خمینی وی را به عنوان نماینده خود در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز منصوب کرد. وی در روز ١٠ آبان ١٣٥٨ توسط گروه فرقان ترور شد و اولین شهید محراب در جمهوری اسلامی ایران نام گرفت 🌹شادی روح همه شهدا صلوات
🔴عملیات محرم در تاریخ 1361/08/10 انجام شد ♦️عملیات محرم به منظور آزادسازی ارتفاعات مرزی حمرین و تصرف جای پا برای تهدید منطقه العماره عراق ، در محور عین خوش – زبیدات در جنوب شرقی دهلران ، توسط رزمندگان اسلام در سه مرحله ، انجام شد. مرحله نخست عملیات در ساعت 22و 8 دقیقه شب با رمز یا زینب ( س)به اجرا در آمد . نیروهای خودی توانستند در کمتر از نیم ساعت پس از اعلام حمله در یک محور ، شماری از نیروهای عراقی را به اسارت در آورده و در محور دیگر نیز نیروهای دشمن به استعداد یک تیپ به محاصره در آمدند و بیشتر آنها اسیر شدند. ♦️در ساعت 6 صبح روز بعد به جز جناح چپ منطقه عملیات ، کلیه یگانها به اهداف تعیین شده دست یافتند . تنها یگان های قرارگاه چهارم به خاطر طغیان رودخانه دویرج و فقدان پل نتوانستند اهداف خود را در منطقه چم هندی و ربوط به طور کامل تصرف نمایند.در این مرحله 550 کیلومتر مربع از خاک ایران از جمله ارتفاعات مهم منطقه ، پل چم سری ، حوزه نفتی بیات ، نهر عنبر ، شهر میمه ، موسیان آزاد و جاده عین خوش به دهلران ، از زیر دید و تیر رس دشمن خارج شد . همچنین شهرک طیب عراق تحت اشراف قوای ایرانی قرار گرفت. ♦️در مرحله دوم ، با وجود پیروزی های مرحله نخست و از هم پاشیدگی و ضعف روحیه دشمن ، به لحاظ عدم موفقیت قرارگاه چهارم در مرحله نخست و خالی ماندن جناح چپ ، مواضع فتح شده نیز در معرض پاتک و تهدید دشمن بود ، بنابراین هدف مرحله دوم عملیات، تکمیل مرحله اول بودکه روز سه شنبه 61/8/11 ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد آغاز شد.نیروهای خودی با الحاقی که صورت گرفت ، محاصره دشمن را کامل کردند. در این مرحله 150 کیلومتر مربع از زمین های اشغال شده آزاد و همچنین تعدادی از نیروهای عراقی به اسارت در آمدند. ♦️هدف مرحله سوم عملیات محرم، تصرف همه بلندی های غرب حمرین و جاده ها و مراکز مهم عملیاتی و تامین جاده آسفالته چم سری ، شرهانی و زبیدات و جاده شوسه زبیدات – طیب بود . به همین منظور در ساعت 22 روز 61/8/15 حمله مرحله سوم آغاز شد. ♦️نبرد گسترده به واسطه مقاومت نیروهای ارتش عراق و عدم پاکسازی منطقه در ساعت 8 صبح 16 آبان ماه به پایان رسید و در نتیجه آن 300 کیلومتر مربع از خاک عراق شامل پاسگاه های زبیدات ، شرهانی و ابوغریب و همچنین تاسیسات نفتی شامل 70 حلقه چاه نفت به تصرف رزمندگان اسلام در آمدوهمچنین.انهدام 260 دستگاه تانک و نفربر ، 230 دستگاه خودرو ، سقوط 10 فروند هواپیما و به غنیمت گرفتن 150 دستگاه تانک و نفربر ، 250 دستگاه خودرو ، چندین دستگاه موشک انداز مالیوتکا و مقدار انبوهی سلاح سبک، کشته ،زخمی و اسارت 10400 تن از نیروهای دشمن گردید. نیروهای عمل کننده در این عملیات 49 گردان پیاده و 150 دستگاه تانک ونفربراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 8 گردان پیاده 50 دستگاه تانک ونفربر از ارتش وسایر رده های پشتیبانی کننده بودند.
🔴پرداخت یارانه جدید به مردم از محل فروش ساختمان های دولت ♦️حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: برای مایحتاج مردم حتی باید ساختمان مجلس و دولت را فروخت ♦️دولت مکلف است حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان از دارایی و اموال خود را بفروش برساند تا منابع کالا برگ تامین شود. ♦️ در این طرح ۱۲۰ هزار تومان در ماه به هرنفر برای ۳ دهک پایین پرداخت خواهد شد و برای دهک‌های بعدی تا ۶۰ میلیون نفر حدود ۶۰ هزار تومان که جمعاً حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان می‌شود. ♦️تمام اموال دولت و حکومت برای مردم است از همین ساختمان مجلس گرفته تا ساختمان ریاست جمهوری برای مردم است از این رو برای تامین مایحتاج مردم حتی باید این ساختمان هم به فروش برسد تا مردم در مضیقه نباشند
🔴دستخط منتشر شده از رهبر معظم انقلاب بر یکی از کتب طب اسلامی در فضای مجازی جعلی است ♦️مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای: با توجه به انتشار خبری با موضوع یادداشت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر یکی از کتب مرتبط با طب اسلامی و ایرانی در شبکه‌های اجتماعی، به اطلاع می‌رساند متن و دستخط منتشر شده، جعلی بوده و فاقد اعتبار می‌باشد. ♦️یکی از ماموریت‌های این دفتر صیانت از آثار و اندیشه معظم له است ، لذا انتظار می رود رسانه ها در انتساب مطالب به رهبر معظم انقلاب دقت نظر کافی داشته باشند.
🔴کرونای قالیباف خفیف است ♦️مصطفی قانعی پزشک معالج قالیباف: رئیس مجلس وضع خوبی از لحاظ شدت بیماری دارد و در مرحله خفیف این بیماری است. به‌علت مصدومیت شیمیایی ریه وی، لازم به مدیریت درمان بود که هم زمینه بیماری ریه معالجه شود و هم موجب تشدید بیماری تنفسی نشود. ♦️از نظر پزشکی، از زمان شروع علائم تا دو هفته باید در قرنطینه باشد و با توجه به اینکه علائم از روز سه‌شنبه نمایان شده است باید در دو هفته آینده در قرنطینه بماند.