eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴سفیر ایران در بغداد: سردار قاآنی با مقام‌های عراقی دیدار کرد ♦️مسجدی: سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در سفر اخیر خود به عراق با نخست‌وزیر، رئیس‌جمهور و چند تن از مقام‌های این کشور دیدار کرد. ♦️ایران در امور داخلی احزاب و فراکسیون‌های عراق دخالت نمی‌کند؛ این فراکسیون‌ها مشورت با ایران را ترجیح می‌دهند. ♦️تحرکات ایران در عراق در چارچوب تقویت دولت و تشویق فراکسیون‌ها و جریان‌های سیاسی به یکپارچگی صورت گرفته است.
🔴دختر شهید سلیمانی: بودجه بنیاد حاج‎قاسم را به حل مشکلات مردم اختصاص دهید ♦️زینب سلیمانی: تقاضایی از جانب خانواده شهید و بنیاد مکتب حاج‎قاسم برای اختصاص ردیف بودجه صورت نگرفته است. ♦️به اطلاع میرسانم اقدام شایسته در این زمینه، حذف عنوان بنیاد از ردیف بودجه و اختصاص این بودجه ها به حل مشکلات مردم است که سلوک آن شهید عزیز نیز همین مرام بوده است.
🔴دکتر نمکی، وزیر بهداشت در نشست فرماندهان نیروهای مسلح و سازمان بسیج: آنچه باعث شد بتوانیم در مقابل کرونا ایستادگی کنیم استفاده از تجربه دوران دفاع مقدس بوده است. ♦️بنده به عنوان وزیر بهداشت از یک میلیارد دلار اعتبار تخصیص یافته رهبری تا آخر شهریور حداکثر ۳۰ درصد دریافت کرده‌ام در صورتی که در انگلیس در مدت چهار ماه ۲۲ میلیارد پوند و در آمریکا در همین مدت ۱۱۱ میلیارد دلار فقط در بخش سلامت هزینه کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴"جیم جاتراس" دیپلمات آمریکایی و مشاور سابق سیاست خارجی سنا: بایدن نه تنها امتیازی به ایران نخواهد داد بلکه به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر از جمله محدود کردن برنامه موشکی ایران است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴در یکی از فایل های صوتی لو رفته از "زاکر" مدیر CNN ، وی خطاب به کارمندانش می گوید که نباید اخبار کودک آزاری و لمس زنان توسط جو بایدن را پوشش بدهند چون میلیون ها آدم در توییتر آنرا می بینند!
⭕️واکنش ها به بیانیه شورای عالی امنیت ملی 👤واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور: 🔹 اعتبار دبیرخانه به این است که مطالبش در شورای عالی مطرح شود وگرنه دبیرخانه چند کارمند هستند و هیچ شأنی ندارند. 🔹ضمن اینکه دبیرخانه ممکن است هماهنگی هایی را به صورت یواشکی انجام داده باشد ولی اجازه از رییس جمهور نگرفتند و از خود شورا هم، اجازه نگرفته اند. در هر صورت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی این را باید اعلام کند. 👤فرشاد مهدی پور، مدیرمسئول سابق صبح نو 🔹رییس دفتر رییس‌جمهور گفته رییس شورای‌عالی امنیت ملی، رییس جمهوره و دبیرخانه شورا شامل‌ه چند تا کارمنده و جایگاهی نداره. 🔹با این حساب معلوم شد آقای روحانی، 16 سال دبیر جایی بوده که شانی نداشته و فقط رئیس چند تا کارمند بوده و متکی به همین رزومه، در انتخابات 92 مدعی اداره کشور شدن!
سخنان بسیار مهم گیورا ردلر در یک جلسه محرمانه : به گزارش مفاز، سخنان مهم «گیورا ردلر» در جلسه محرمانه با مدیران و کارکنان بی بی سی ، من و تو ، صدای آمریکا ، ایران اینترنشنال و... برای نخستین بار منتشر می‌شود: شما کار مهمی دارید و برای اسراییل خدمات مهمی انجام می‌دهید، من از صمیم قلب از شما تشکر می کنم، نگران هزینه نباشید، دوستان ما هستند، عربستان قبول کرده همه هزینه ها را بدهد، اما کار شما چیست؟! ایران را سیاه سیاه نشان دهید. کاری کنید که ایرانیها از همه چیز و همه کس متنفر شوند. آنها را بمباران خبری کنید، هر لحظه و هرساعت ، با خبرهای ناامید کننده و ترسناک مردم ایران را دائم بترسانید، شکنجه روحی بدهید. مردم ایران ادعای آقایی می‌کنند، اما برده ما هستند، آنها را تحقیر کنید، با انواع فیلمها و مستندات غربی تحقیرشان کنید، آنها نباید احساس غرور و افتخار کنند، دروغهای بزرگ بدهید آنها باور می‌کنند. در ذهن آنها بکوبید که تلویزیون ایران دروغگوست تا جذب اخبار شما شوند. شما بار سنگینی بر دوش دارید؛ باید تلاش کنید، حتی یک لحظه آرام نباشید، زمانی آرام خواهیم شد که با هم در تهران باشیم و جشن پیروزی بر رژیم خمینی بگیریم. راست و دروغ را بهم بریزید و معجونی از اخبار جهت دار درست کنید، مردم ایران سواد ندارند، مطالعه ندارند، تمام حرفهای شما را باور خواهند کرد، من اطمینان دارم شما موفق خواهید شد. چون خداوند با یهود است، خداوند با ماست، ایرانیها کافر و مشرک هستند، آنها را فریب دهید تا برده ما شوند. شما نباید هیچ خبر مثبتی از ایران انتشار دهید، مردم ایران نباید به آینده امیدوار شوند، آنها باید دائم خبر منفی بشنوند، بگذارید شما را راحت کنم، تنها راه شکست رژیم خمینی ناامید کردن مردم ایران است، آنها از رژیم پشتیبانی می‌کنند و کار ما سخت شده است. دوست من ترامپ کارش را بدرستی انجام می‌دهد، تحریم اقتصاد ایران کار بسیار واجبی هست، ایرانیها باید مجازات شوند، آنها قصد نابودی ما را دارند، سپاه را تخریب کنید، تمام کار شما این باشد، من برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. ◀️ پی نوشت : دوستان عزیز، سخنان این خاخام صهیونیستی را بدقت بخوانید و تفکر کنید، آنها چه در سر دارند و برای ما چه نقشه‌ها کشیده‌اند، هوشیار و بیدار باشید، فریب رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه را نخورید، آنها دلشان برای شما نسوخته است.
🔴"درست روز بعد از واقعه ١۶ آذر، نیکسون(معاون رییس جمهور وقت امریکا) به ایران آمد و در همان دانشگاه، در همان دانشگاهی که هنوز به خون دانشجویان بی گناه رنگین بود دکترای افتخاری حقوق دریافت کرد. صبح ورود نیکسون یکی از روزنامه ‏ها در سر مقاله خود تحت عنوان «سه قطره خون» نامه سرگشاده ‏ای به نیکسون نوشت. در این نامه سرگشاده ابتدا به سنت قدیم ما ایرانی ‏ها اشاره شده بود که «هرگاه دوستی از سفر می‏ آید یا کسی از زیارت بازمی گردد و یا شخصیتی بزرگ وارد می‏شود ما ایرانیان به فراخور حال در برابر قدم او گاوی یا گوسفندی قربانی می ‏کنیم؛ آنگاه خطاب به نیکسون گفته شده بود که «آقای نیکسون! وجود شما آن قدر گرامی و عزیز بود که در قدوم شما سه نفر از بهترین جوانان این کشور یعنی دانشجویان دانشگاه را قربانی کردند! " l1l.ir/ocx 🌹١۶ آذر روز دانشجو گرامی باد
🚨تذکر شدید الحن دولت به سخنگو وزارت خارجه 🔘شنیده شده برخی از نزدیکان روحانی به سخنگو وزارت خارجه سعید خطیب زاده به علت بیان این مطلب که "ایران به مذاکره با آمریکا فکر نمی کند" تذکر شدید الحنی داده اند. 🔘این تذکر که به دستور شخص روحانی و به واسطه نزدیکان وی ابلاغ شده است در حقیقت به علت عدم ارسال سیگنال غلط از سوی وزارت خارجه مبنی بر عدم مذاکره با آمریکا بوده است. دولت بسیار متمایل است با ارسال سیگنال ها مثبت تمایل خود برای مذاکره با آمریکا را اعلام کند.
22222.pdf
42.4K
👆🏻👆🏻 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸 💢 تفاوت بایدن و ترامپ ✍️دکتر عبدالله گنجی- مدیرمسئول روزنامه جوان 🔻هر دو نسبت به ایران در عرصه راهبردی نگاه واحدی دارند 🔹مسئله امریکا با ایران مسئله وجود و ماهیت است نه حدود و مصادیق رفتاری ایران ♦️بایدن می‌داند چطور با قواعد و عرف بین‌الملل به ما لگد بزند اما ترامپ پرچمدار مبارزه با حقوق و عرف بین‌الملل بود 🔺ترامپ دنبال «شرطی کردن کلاسیک» ایران بود؛ اما بایدن روش «شرطی کردن کنشگر» را به کار می‌گیرد ─┅═༅𖣔🌸𖣔༅═┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ ‌‏کرمانشاه چه خبره؟! بعد از افتضاح مانکن زنده، حالا کلیپی هتاکانه از یک دخترک نیمه برهنه در تکیه معاون الملک کرمانشاه که جای جای آن آمیخته بانوای حسینی است، دل های مومنان را به درد آورد؟! حسینیه، عباسیه و زینبیه تکیه معاون الملک جای این لوس بازی ها نیست؟! ‎ ‌ ‌ ‌