eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
577 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ترامپ طرفداران خود را به تظاهرات فراخواند ♦️رئیس جمهور آمریکا:تجمع اعتراضی راس ساعت یازده صبح ششم ژانویه در شهر نیویورک خواهد بود...جلوی سرقت (آراء) را بگیرید. ♦️شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که احتمالا تعدادی از نمایندگان جمهوری خواه در روز جلسه کنگره برای تأیید نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (ششم ژانویه) با آن مخالفت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽؛ 📸سحرگاه امروز رهبر معظم انقلاب ، حضرت امام خامنه ای ، حفظه الله تعالی بر پیکر یار دیرین خویش ، مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی ،نماز خواندند. ▫️برای ارسال هدیه معنوی به روح ملکوتی ایشان آدرس زیر را لمس فرمایید
سایه ترس ابدی بر سر ترامپ 🔹دولت آمریکا طی روزهای اخیر تحرکات نظامی و جنگ روانی خود علیه ایران در منطقه را تشدید کرده است. 🔹تحرکات و اظهارات مقامات آمریکایی بیش از آنکه رنگ‌وبوی آماده شدن برای جنگ با ایران باشد، با هدف ایجاد بازدارندگی در مقابل انتقام ایران از ترور شهید سلیمانی است. 🔹ترس گاه و بیگاه آنها از سیلی ایران نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها نه تنها نتوانسته‌اند این بازدارندگی را ایجاد کنند، بلکه به میزان هراس خود از ایران افزوده‌اند.
۱۱ سناتور آمریکایی با نتیجه انتخابات مخالفت می‌کنند 🔹فاکس‌نیوز: گروهی از سناتورهای آمریکایی به رهبری «کروز» سناتور ارشد جمهوری‌خواه اعلام کردند که در روز ششم ژانویه با تأیید نتایج انتخابات مخالفت خواهند کرد. 🔸رسانه‌های آمریکایی: مخالفت‌ این تعداد از سناتورها باعث تأخیر در روند تأیید آرای الکترال خواهد شد اما در نهایت مانعی برای تأیید نتیجه انتخابات نخواهد بود.
🔴کیهان: خاتمی به آرمان‌هایی پشت کرد که سلیمانی برای آنها جانفشانی کرد ♦️روزنامه کیهان نوشت: اسحاق جهانگیری در اظهاراتی تحریف‌آمیز و برای تبرئه محمد خاتمی از خیانت‌هایش مدعی شد سردار سلیمانی، خاتمی را دوست داشت و رهبری، خاتمی را روحانی تمیز می‌داند. ♦️باید از آقای جهانگیری پرسید منطق شهید سلیمانی که می‌گفت «ما ملت امام حسینیم»، کجا؟ و حرمت‌شکنی فتنه‌گران وابسته به خاتمی و موسوی کجا که حرمت عاشورای حسینی را شکستند؟!
🔴۲ واکسن ایرانی دیگر به فاز کارآزمایی بالینی نزدیک شدند ♦️رئیس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو:یکی از واکسن‌های ایرانی کرونا وارد فاز بالینی شده، ۲ واکسن دیگر به فاز بالینی نزدیک شده‌اند و ۵ مورد دیگر نیز پرونده را تهیه و به ما ارائه کرده‌اند تا بتوانند وارد مراحل بعدی شوند
🔴 مصباح یزدی، شیخ فضل‌الله زمانه ♦️ دویچه‌وله فارسی نوشت: مصباح یزدی را از زاویه تاریخی می‌توان بازسازی چهره شیخ فضل‌الله نوری دانست ♦️ شیخ فضل‌الله به گفتمان سنتی باور داشت، ولی مصباح قائل به بنیاد نظری بنیادگرا (بخوانید اسلام ناب و انقلابی) بود که بعد از مواجهه با گفتمان مدرنیته بخشی از نیروهای اسلامی به این رویکرد گرایش پیدا کردند ♦️ مصباح یزدی از آغاز فعالیت‌های سیاسی و دینی‌اش شیفتگی بسیار به بنیادگرایی اسلامی (اسلام ناب و انقلابی) داشت تا ایده‌های کامل اسلامی و متفاوت با نگرش‌های جدید غربی و شرقی در جامعه ایران و حکومت حاکم شود ♦️از این رو جذب نهضت مبارزاتی روحانیت به رهبری آیت‌الله خمینی در دهه ۴۰ شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 امام جمعه بغداد: حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده میدانی معاصر در جهان اسلام بود ♦️بیانات آیت الله مجاهد سید یاسین الموسوی (دام ظله)
🔴نجفی: بازیگران را تهدید می‌کنند اسم انقلاب را نیاورند ♦️بازیگر سینما و تلویزیون:بازیگرانی را دیدم که می‌گویند «ما به‌خاطر آوردن نام انقلاب و نظام مورد غضبِ برخی از فیلم‌سازانیم»، حتی تهدید می‌شوند! ♦️بعضی‌ها را تحریم می‌کنند؛ تحریم خودش معنا و مفهومِ تهدید را دارد، دقیقاً به‌خاطر آوردن نام انقلاب و نظام، نام بازیگر را از پروژه‌ای خط می‌زنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 استدلال زیبای آیت الله مصباح یزدی در پاسخ به شعار اعتدال روحانی مریم سادات ایران پور
🔴درخواست سیاستمدار روس برای نامگذاری روز شهادت سردار سلیمانی ♦️سرگئی بابورین، سیاستمدار سرشناس روس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۸ خواستار نامگذاری سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان «روز جهانی مبارزه با تروریسم بین‌المللی» شد.
🔺وبینار تخصصی
🔴سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: ♦️اگر بگویند یک ایرانی رئیس ناسا شده، باور می‌کنیم اما اگر بگوییم واکسن ساختیم هجمه می کنند!
🔴سفر نتانیاهو به عربستان لو رفت ♦️ رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند نخست‌وزیر این رژیم در یک محفل خصوصی حزب لیکود، به سفر اخیر خود به عربستان سعودی تلویحاََ اشاره کرده است. ♦️این در حالی است، که بیشتر از یک ماه است که «بنیامین نتانیاهو» درباره سفر خود به عربستان سعودی سکوت کرده‌ بود.
🔴در تاریخ باید بماند... ♦️برای فوت هاشمی رفسنجانی سه روز عزای عمومی اعلام کرده و تمام شهر ها را غرق در تصاویر او کردند. در سالگرد مرگش نیز همایش عظیم اندیشه‌های اخلاقی «آیت الله» هاشمی رفسنجانی را به راه انداختند؛ برخی از فتنه‌گران را آوردند تا از سیره اخلاقی وی سخن برانند. خلاصه، هرکاری خواستند با پول بیت المال کردند، تقریبا برای فوت صانعی و شجریان هم همین کارها را کردند... ♦️ اما این روزها که آیت الله علامه مصباح، دارفانی را وداع گفته‌اند، علی رغم گذشت دو روز، تصویر یا بنری از ایشان در سطح شهرها، مخصوصا تهران و قم و اصفهان و... مشاهده نمی‌شود. ♦️اشکالی ندارد؛ تمام کاپ‌های اخلاق، انسانیت و عقلانیت مال شما؛ همان یک «الهم انا لانعلم منه الا خیرا» که آقا سه بار خواندند برای آقای مصباح کافی است. ♦️نه استاد مصباح عزیز در قیدو بند این برجسته‌سازی‌ها بود و نه مردم مومن و باهوش ایران به این مسائل اهمیت می‌دهند. با این‌حال باید در تاریخ بماند که رهبر حکیم انقلاب در فوت هاشمی، نه «آیت الله» گفتند و نه از «نسل صالح »و «برادر قدیمی و عزیز»، «مجاهد» و «دارای حضور انقلابی» سخن به میان آوردند. حتی برای هاشمی تصریح کردند که «اختلاف نظر» نیز داشته اند و در نهایت «غفران و رحمت و عفو الهی» را خواستار شدند. ♦️ اینکه در شهرها چه خبر است و چطور لشکری از موسسات و سازمان ها و... خود را برای هاشمی خرج می‌کنند، جای تامل بسیار دارد، اما اینکه چرا اقدامات چشمگیری در تکریم علامه مصباح صورت نمی‌گیرد، مایه تاسف است.
📝 یادداشت رهبرمعظم انقلاب پیش از مطالعه کتاب زندگی‌نامه خودنوشت شهید سلیمانی منتشر شد 🌹بسمه‌تعالی هر چیزی که یاد شهید عزیز ما را برجسته کند، چشم‌نواز و دلنواز است. یاد او را اگرچه خداوند در اوج برجستگی قرار داد و بدین گونه پاداش دنیائی اخلاص و عمل صالح او را بدو هدیه کرد ولی ما هم هرکدام وظیفه‌ئی داریم. کتاب حاضر را هنوز نخوانده‌ام اما ظاهراً میتواند گامی در این راه باشد. رزقناالله ما رزقه من فضله سیّدعلی خامنه‌ای ۹۹/۱۰/۷ 📚متن کتاب زندگی‌نامه خودنوشت شهید قاسم سلیمانی با عنوان «از چیزی نمی ترسیدم» که مزین به یادداشت رهبر انقلاب اسلامی است، امروز رونمایی شد. این کتاب شامل دست نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه‌ی مبارزات انقلابی در سال ۵۷ است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏🌹 حضور فالح الفیاض رئیس الحشد الشعبی، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح پارلمان عراق و ابوفدک المحمداوی نائب رئیس الحشد الشعبی و جانشین شهید ابومهدی المهندس بر سر مزار شهید سلیمانی در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت کیهان از سخنان اخیر فاطمه معتمدآریا درباره سینمای ایران ♦️کیهان نوشت: فاطمه معتمدآریا که دو سال قبل در افتتاحیه جشنواره فجر گفته بود که در چهل سال گذشته همیشه برای متوقف کردن او تلاش شده بود، این بار در یک برنامه اینترنتی برخلاف اظهارات گذشته‌اش اذعان داشت: «سینما بعد از انقلاب اجازه رشد پیدا کرد و انصافا در دهه ۶۰ و ۷۰ عین یک بمب در جهان منفجر شد.» ♦️گفتنی است، احیای سینمای ایران در اثر انقلاب اسلامی، واقعیت انکارناپذیری است؛ همه سینماگران معترف هستند که انقلاب اسلامی باعث رشد و شکوفایی سینما در ایران شد، با این حال، برخی از آنها حاضر به ادای دین به انقلاب اسلامی نیستند!