eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 روحانی: حادثه هواپیمای اوکراینی اشتباه یک فرد و بی‌تدبیری یک جمع بود! ♦️باید یک دادگاه باشکوه! برای این حادثه تشکیل شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئیس مجلس: در سال 1397 رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت فرمودند، اصلاح ساختار بودجه را از امسال آغاز کنید که این اتفاق نیفتاد؛ با شروع کار مجلس یازدهم، در نامه ای به دولت خواستار اصلاح بودجه شدیم.
🔴دادگاه عراقی حکم بازداشت ترامپ را صادر کرد ♦️دادگاه تحقیق «الرصافه»، مسئول پیگیری پرونده ترور فرماندهان شهید مقاومت، حکم بازداشت ترامپ را صادر کرد.
🔴سود عجیب واردکنندگان از ارز ۴۲۰۰ تومانی! ♦️رئیس کمیسیون تلفیق مجلس:یکی از واردکنندگان با استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی، از کل ملت ایران که در سال ۹۹ یارانه گرفتند، بیشتر منفعت کسب کرده است. ♦️مصرف کالاهایی که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند ۵۰٪ افزایش یافته است. ♦️ این میزان افزایش، صرف قاچاق معکوس به کشورهای دیگر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هرکس در ماجرای ترور سردار سلیمانی نقش داشته را می‌زنیم ♦️فرمانده سپاه خطاب به ترامپ: انتقام ما از عاملان شهادت سردار سلیمانی قطعی و جدی است. شما فکر می‌کنید ما در برابر خون برادر شهیدمان یک سفیر زن در افریقای جنوبی را می‌زنیم؟ ♦️کسانی را می‌زنیم که در شهادت این مرد بزرگ مستقیم و غیرمستقیم نقش داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴عصر پسا آمریکا آغاز شده است ♦️ریچارد هاس، رئیس اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا: ما شاهد تصاویری هستیم که هرگز تصور نمی‌کردم در این کشور (آمریکا) ببینیم، در بعضی پایتخت‌های دیگر بله اما نه اینجا. ♦️بعید است کسی در جهان دیگر به همان شکل ما را ببیند، احترام بگذارد، بترسد یا به ما وابسته باشد. ♦️اگر عصر پسا آمریکا تاریخی داشته باشد، مطمئناً امروز است. 👆لحظه تیراندازی به زنی که در داخل ساختمان کنگره کشته شد
🔴کمالوندی: به‌راحتی قادر به غنی‌سازی ۹۰ درصد هستیم ♦️سخنگوی سازمان انرژی اتمی: پیشرفت‌ها به گونه‌ای است که ما به راحتی می‌توانیم هر درصدی غنی‌سازی انجام بدهیم حتی بالای ۴۰ درصد، ۶۰ درصد و ۹۰ درصد را به راحتی تولید کنیم. ♦️اگر امروز تصمیم بگیریم بالای ۲۰ درصد غنی سازی کنیم، به راحتی قابل انجام است و در حال بررسی موارد نیاز هستیم.
🔴الحشد الشعبی: ترامپ در خانه‌اش هم امنیت نخواهد داشت ♦️الحشد الشعبی امروز جمعه در واکنش به صدور حکم بازداشت رئیس جمهور آمریکا از این حکم حمایت کرد و آن را شجاعانه توصیف کرد. 🔹 الحشد الشعبی در بیانیه‌ ای گفت : « پاسخ بعدی ، از داخل آمریکا خواهد بود. لذا ترامپ حتی در خانه‌اش هم در امنیت نخواهد بود».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت قالیباف از روز تدفین حاج احمد کاظمی و روز تدفین حاج قاسم
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صوت کامل سخنرانی تلویزیونی رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم
🔴 در قم چه خبر است؟ 🔺 حضور تعدادی از حامیان حوزه سکولار و طرفداران مغروق استخر فرح در مراسم افتتاح سرای موسوم به فرهنگ و قرآن هاشمی رفسنجانی در قم! 🔹 در این مراسم مشکوک در قم، تقریبا همه طرفداران حوزوی و غیرحوزوی تفکرهاشمی رفسنجانی که البته بسیار کم هستند، حضور داشتند! 🔹 از شهردار قم که هم در مراسم آیت الله مصباح شرکت می کند هم در مراسم افتتاح خانه فرهنگ هاشمی حاضر می شود، هم برای آیت الله مصباح پیام تسلیت می دهد هم برای مرگ شجریان آن پیام عجیب و غریب تسلیت را می دهد! خوشبینانه نسبت به شهردار اصفهانی قم نگاه کنیم او شخصیت مذبذب دارد و بدبینانه نگاه کنیم ... 🔹افرادی که در این مراسم سخنرانی کردند جالب توجه است؛ ایازی، مرتضوی، مرتضی جوادی آملی فرزند آیت الله جوادی آملی! 🔹 همچنین جعفری گیلانی عضو اصلی دفترتبلیغات اسلامی! که قبلاً گفته بود: در مراسمات معمولا چند نفر را در جای جای مجلس می‌نشاندم که اگر کسی از طلبه ها بخواهد حرفی اضافه بزند، فورا به او بگویند خفه شو!! 🔹 دراین مراسم محسن هاشمی و فاطمه هاشمی حضورداشته و این سرای فرهنگ! توسط سیدحسن خمینی افتتاح می شود! 🔹 مسعودی خمینی تولیت سابق حرم، موسوی تبریزی دامادآیت الله نوری همدانی، فخرالدین صانعی فرزندمرحوم صانعی، ابوالحسن نواب رییس دانشگاه ادیان،سروش محلاتی و... ازافرادمطرحی بودندکه دراین مراسم شرکت کردند. 🔹 به نظر می رسد تشییع باشکوه پیکر آیت الله مصباح باعث ناراحتی شدید این افراد در قم شده است و سعی می کنند با احیا میراث شوم هاشمی رفسنجانی یاد او را در قم زنده نگه دارند ولی زهی خیال باطل!
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان: امام جمعه در مسائل و وارد شود آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز ۱۹ دی با بیان اینکه امام جمعه نباید در مسائل و وارد شود، گفت: یک امام جمعه بیداری و آگاه سازی مردم است. عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام جمعه باید کسی باشد که مخاطبینش را و به شعاع و ایمانی ببیند، ادامه داد: امام جمعه باید کسی باشد که خروجی کارش ایجاد فرهنگ هویت بخشی، هم بستگی، خدا خواهی و انسجام بخشی اجتماعی باشد و همچنین همبستگی و بین اقشار مردم است. نماینده ولی فقیه در کاشان، ایجاد امنیت روحی، روانی و اجتماعی را از مهمترین وظایف امام جمعه دانست و گفت: امام جمعه ای که اسیر و خاصی شود، امام جماعت است!، وظیفه امام جمعه پاسداری از حقوق مردم، قرآن، مذهب و پیاده کردن احکام الهی، عدالت اجتماعی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی است پاسداری از قرآن و مذهب است نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پاسداری از قرآن و مذهب را هم از جمله وظایف دیگر امام جمعه دانست و تصریح کرد: ستیز با استکبار و نظام سلطه جهانی باید سرلوحه اقدامات، رفتار و رهنمودهای امام جمعه باشد. وی با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم خاطرنشان کرد: سرآغاز این قیام با شهادت فرزند حضرت امام خمینی (ره) حاج آقا مصطفی شکل گرفت. آیت الله سلیمانی از جمله آثار این قیام را آشکار سازی پیام‌ها و منویات امام خمینی (ره) دانست و بیان داشت: این قیام باعث شد تا شعله‌های انقلاب اسلامی فروزان‌تر و مردم را بیدارتر کند. وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای این روز حساب ویژه ای باز کرده‌اند، افزود: در این روز با توجه به اینکه شهدای قیام به صورت پنهانی دفن شدند آمار دقیقی از درگذشتگان در دسترس نیست. قیام ۱۹ دی مردم قم طلیعه انقلاب اسلامی شد نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: ۱۹ دی مردم طلیعه انقلاب اسلامی شد که ریشه آن در شهادت حاج آقا مصطفی خمینی (ره) بود و در واقع شهادت فرزند برومند امام خمینی (ره) بی شک یکی از مصادیق شجره طیبه است.  
🔴"" شش چیزمهم "" ♦️خداوند متعال به حضرت موسی علی نبینا و آله و علیه السلام فرمود : اي موسي ! ♦️من شش چيز را در شش جا قرار دادم؛ ولي مردم در جاي ديگر آنها را جست و جو می کنند و این درحالی است که هرگز آنها را در آنجا نخواهند يافت : 1- راحتي و آسایش مطلق را در '' آخرت'' قرار دادم، ولي مردم در '' دنيا '' به دنبال آن مي‌گردند! 2- عزت و شرف را در ''عبادت'' قرار دادم، ولي مردم آن را در '' پست و مقام '' ميجويند! 3- بي‌نيازي را در ''قناعت'' قرار دادم، ولي مردم آن را در ''زيادي مال و ثروت'' جستجو مي‌كنند! 4- رسیدن به بزرگی و مقام را در ''فروتني'' قرار دادم، ولي مردم آن را در'' تكبّر و خودبرتر بيني'' می جویند! 5- کسب علم را در ''گرسنگي و تلاش'' قرار دادم، ولي مردم با ''شکم سیر'' دنبال آن مي‌گردند! 6- اجابت دعا را در "" لقمه حلال "" قرار دادم، ولي مردم آن را در ''طلسم و جادو'' جست و جو میکنند! 📚مستدرك الوسائل ، ج 12 ، ص 173 ، باب 101
🔴امام خميني: ♦️همه باید قلمها و زبانها را غلاف کنند، و برای دشمن به کار بیندازند. قلمها به ضد دشمن؛ قدمها به ضد دشمن؛ همه چیز به ضد دشمن. وقتی دیدند که ما این طور نیستیم، مملکتمان در معرض خطر است. 📚١٢ اسفند ١٣٥٩
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 زمان امیرکبیر ایشون داشت برای دفاع از کشور توپ می‌ساخت ولی انگلیسی‌های اومدن بین مردم شایعه انداختن که این امیرکبیر میخواد پول‌هاتونو بگیره باهاش توپ و اسلحه بسازه تا شما گشنه بمونید ،آخرش هم این فتنه باعث شد پروژه امیرکبیر شکست بخوره و انگلیس از جنوب به ایران حمله کنه و ایران هیچی نداشت برای دفاع از خودش ▪️
🌹۲۱ دی سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن ♦️کسانی که ثمرات خون شهداء و دانشمندان هسته ای رو زیر خروارها بتن دفن و عزت ملی را لگدمال کردند، باید پاسخگوی این خسارت عظیم باشند.