eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
576 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
‍ 🔴ریزش ارز در حال اتفاق افتادن است/ بودجه ۱۴۰۰ کاملاً سیاسی است سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس اول مجلس: 🔹بنده در مصاحبه‌ای گفتم که دولت قصد دارد قیمت دلار را به 11500 تومان برساند که این موضوع با واکنش ربیعی سخنگوی دولت همراه بود و بعد از آن رئیس جمهور در مصاحبه‌ای گفت که نرخ محاسباتی دلار را 11500 تومان در نظر گرفته است. 🔹(وی با بیان اینکه گویا سخنگوی دولت با رئیس جمهور هماهنگ نیست، اضافه کرد) ریزش ارز هم در حال اتفاق افتادن است، در زمان حاضر باید پرسید؛ شرایط ارزی چگونه است، ارز داریم یا نه؟ اگر نداریم چگونه است؟ آقایان از این سخنان من ناراحت شدند که چرا این جمله گفته شده است. 🔹فروش دو میلیون و سیصد هزار بشکه نفت و در صورت فراهم نبودن این امکان فروش اوراق مطرح شده است که منابع را تأمین کند که حجم اوراق پیش‌بینی‌شده به‌گفته یکی از اقتصاددانان نزدیک به دولت بدهی 100 هزار میلیارد تومانی را به سال 1400 منتقل می‌کند. 🔹این بودجه، یک بودجه کاملاً سیاسی است که انتظارات را در جامعه بالا می‌برد و از طرفی منابع بودجه کاملاً ناپایدار و بی‌ثبات است 🔹توصیه بنده به دوستان مجلس تصویب بودجه سه‌دوازدهم بوده است 🔹لیستی از متخلفان بورس به قوه قضائیه فرستاده شده است و دادستان تهران باید در این زمینه رسیدگی کند و نامه‌ای دومی هم در حال تهیه است که تخلفات حقوقی‌ها نیست و تخلفات سازمان بورس و اقدامات وزارت اقتصاد در این حوزه است.
🔴پوستری که بر روی حفاظ کاخ کنگره آمریکا نصب شده، گویای باخت بزرگ کسی‌ست که می‌خواست حاج قاسم و محور مقاومت را تروریست معرفی کند، اما حالا خودش در قلب حاکمیتش تروریست لقب گرفته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کارشناس بی بی سی: رزمایش ایران سبب شد تا کارشناسان نظامی آمریکا به سیستم نظامی این کشور هشدار دهند؛ هدف های آمریکایی در دسترس کامل موشک های ایرانی! ♦️مهدی طلعتی، تحلیلگر مسائل امنیتی و نظامی گفت:"قدرت بازدارندگی فعال ایران به اسرائیل و کشورهای متجاوز نشان می دهد که ایران قطعا تلافی خواهد کرد"
🔴مرگ ۵۵ نفر بعد از تزریق واکسن‌های فایزر و مدرنا ♦️اپُک تایمز: براساس گزارش‌هایی که در سامانه فدرال «گزارش عوارض جانبی واکسن» در آمریکا ثبت شده، ۵۵ نفر در این کشور بعد از دریافت یکی از واکسن‌های «فایزر» یا «مدرنا» جان باخته‌اند و صدها نفر دچار عوارض بعضاً تهدیدکننده حیات شده‌اند.
🔴 بزرگترین ارتش‌های جهان در سال ۲۰۲۱ اعلام شدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اظهارات مهم «وندی شرمن»، مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در برجام: برجام باید پایه‌ای برای توافقات دیگر باشد، شرایط کنونی مانند سال ۲۰۱۶ نیست! ♦️ما باید بر پایه برجام به فعالیت‌های موشکی ایران، رفتارهای بدخواهانه منطقه‌ای و مسئله حقوق بشر بپردازیم!/بازنشر ✍️گفتنی است «وندی شرمن» به سمت معاون وزارت خارجه دولت بایدن منصوب شده است.
جلسه بورسی مجلس با حضور وزیر اقتصاد 🔹جلسه ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس با موضوع ریشه یابی مشکلات بورس با حضور رئیس مجلس و وزیر اقتصاد هم اکنون در حال برگزاری است.
🔴تکذیب حمله سایبری به شبکه برق کشور ♦️سخنگوی برق کشور با تکذیب اخباری مبنی بر حملات سایبری به شبکه برق کشور گفت:هیچ گونه حمله سایبری به شبکه برق صورت نگرفته است. ♦️رجبی مشهدی از آمادگی لازم برای مقابله با حملات سایبری در صنعت برق کشور خبر داد.
🔴قطع آب آشامیدنی یک میلیون سوری توسط ترکیه ♦️مقامات سوری اعلام کردند که نظامیان ترکیه‌ای امروز از ورود کارکنان سازمان آب «الحسکه» جلوگیری کردند تا با عدم فعالیت دستگاه‌های پمپاژ، آب آشامیدنی قریب به یک میلیون سوری قطع شود!
🔴دومین کارت زرد ظریف در یک روز ♦️نمایندگان مجلس، از پاسخ‌های وزیر امور خارجه به سوال بشیری، نماینده مردم پاکدشت درباره اهمیت دیپلماسی اقتصادی ازسوی وزارت امورخارجه قانع نشدند و ظریف دومین کارت زرد خود را گرفت. ♦️در جلسه علنی صبح امروز مجلس همچنین جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سوالی درباره علت مصاحبه وزیر امورخارجه با مجله اشپیگل مطرح کرد. ♦️بعد از پاسخ‌های وزیر امور خارجه، کریمی قدوسی اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع نشده لذا سوال به رای مجلس گذاشته شد و نمایندگان با رای خود اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر امور خارجه قانع نشدند.
🔴بیانیه واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق درباره حمله به "جرف‌الصخر" ♦️واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق با انتشار بیانیه‌ای، درباره برخی اخبار منتشره در خصوص حملات دیشب به منطقه "جرف الصخر" اعلام کرد: شب گذشته عناصر تروریست داعشی اقدام به تخریب دکل‌های انتقال برق نمودند که این عملیات را برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اشتباه حمله هوایی تفسیر کرده‌اند.
🔴قالیباف: نمی‌شود، پشت تریبون‌های رسمی از مردم دعوت کرد، تا همه چیز را به بورس بسپارند و بعد با سوء مدیریت به اعتماد مردم ضربه بزنند ♦️رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور:مجلس در فرآیند اصلاح ساختار بودجه به نفع مردم، ۵ رویکرد اصلی را مد نظر قرار داده است، رویکرد اول تقویت معیشت مردم از طریق حفظ قدرت خرید آنها، کاهش ریخت و پاش‌ها و جلوگیری از پُرشدن جیب دلال‌ها و رانت خواران است. ♦️این وضعیت بازار سرمایه را هرگز قابل قبول نمی‌دانیم و دولت باید جداً در این خصوص پاسخگو باشد. ♦️نمی‌شود، پشت تریبون‌های رسمی از مردم دعوت کرد، تا همه چیز را به بورس بسپارند و بعد با سوء مدیریت در این بازار، به اعتماد مردم ضربه بزنند و سرمایه آن‌ها را کم ارزش کند. ♦️مجلس نمی‌تواند نسبت به اینگونه ضرر و زیان گسترده مردم در بورس بی تفاوت باشد. در همین اساس وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس به کمیسیون اقتصادی احضار شده‌اند و در صورتی که سوء مدیریت آن‌ها برای نمایندگان مردم احراز شود مجلس با آن‌ها قاطعانه برخورد خواهد کرد. ♦️دولت باید هرچه سریعتر سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به بازار سرمایه را احیا کند
🔴محسن رضائی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام : ♦️آقای روحانی در پاسخ به نگرانی اقتصاددان ها گفته بود " پنبه در گوش " خود بگذارید که خبرهای مثبت ما را نشنوید ! ♦️ظاهراً خود نیز چنین کرده است . ♦️یک مسلمان ، پنبه را از گوش رئیس جمهور درآورد که صدای مردم ستمدیده را بشنود !
🔴دبیرکل : ایران، حق عضویت ندهد، حق رای را از دست می‎دهد ♦️ ایران بیش از ۱۶ میلیون دلار بابت حق عضویت بدهکار است. ♦️ دیروز سخنگوی وزارت خارجه گفته بود که برای پرداخت بدهی پیشنهاد دادیم از منابع‌مان در کره‌جنوبی استفاده شود.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹 حاج قاسم سلیمانی خطاب به مادران شهدا: وقتی شما مادرها نبودید و بچه‌هایتان در خون دست و پا میزدند، حضرت زهرا (س) را ...
🔴 نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران دستگیر شد ♦️رئیس اتحادیه مشاوران املاک از دستگیری حسام الدین عقبایی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران خبر داد. ♦️مصطفی قلی خسروی با تأیید دستگیری حسام عقبایی گفت: وی در منزلش دستگیر شده و سپس به دفاتر حقوقی برده شد و پس از بازرسی دفاتر حقوقی وی از سوی مأموران، به همراه آن‌ها به اتحادیه املاک تهران آورده شده و سپس مأموران وی را با خود بردند. ♦️ چندی قبل از سوی کمیسیون ماده ۳۹ اتاق اصناف گزارشی از کوتاهی‌های عقبایی برای ما ارسال شد که ما هم برای کمیسیون مربوط در اتاق اصناف ارجاع دادیم و کمیسیون مربوط باید حکم برکناری وی از مقامش را در اتحادیه صادر می‌کرد، اما مشمول مرور زمان شد و به تأخیر افتاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴قالیباف رئیس‌مجلس: ایران فقط زعفرانیه نیست؛ غیزانیه را هم ببینیم و بفهمیم با یارانه زندگی کردن یعنی چه ♦️ما مسئولان باید از پوستۀ اطرافیان خود خارج شویم ♦️ببینیم سیاست‌های تبعیض آمیز ما چگونه عده‌ای از مردم را از حق خودشان محروم کرده است ♦️بفهمیم که حقوق‌هایی که به نیمۀ ماه هم نمی‌رسد یعنی چه ♦️متوجه شویم با یارانه زندگی کردن چه مفهومی دارد.
🔴توقف واکسیناسیون در ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و تایوان ♦️گاردین: انتشار وسیع اخبار مرگ و میر افرادی که واکسن شرکت آمریکایی فایزر را دریافت کرده‌اند، منجر به استیصال برخی از کشورها برای آغاز واکسیناسیون شده است. ♦️استرالیا، نیوزیلند، تایوان و ژاپن واکسیناسیون را تا ماه‌ها آغاز نمی‌کنند. آن‌ها می‌گویند عجله‌ای نیست، منتظر نتایج تزریق واکسن‎های فایزر و مدرنا در دیگر کشورها می‌مانیم! ♦️ژاپن یکی از کشورهایی است که در مرحله سوم تست انسانی واکسن فایزر شرکت کرده و در ازای آن میزان زیادی واکسن دریافت کرده اما الان حاضر نیست قبل از بررسی مجدد کارایی آن، اقدام به واکسیناسیون کند.
🔴مهدی کروبی خارج از حصر به عیادت قدرت الله علیخانی رفت ♦️این دیدار روز گذشته انجام شد و کروبی با حضور در منزل علیخانی از وی عیادت کرد
🔴 حسن قالیباف اصل، از ریاست سازمان بورس استعفا داد
🔴متن شکایت مجلس از رئیس جمهور به خاطر استنکاف از ابلاغ ۱۳ قانون مجلس منتشر شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴درخواست یک شهروند عرب از رهبر معظم انقلاب در تماس با شبکه لندنی الحوار:از آقای خامنه‌ای می‌خواهم به داد کشورهای عربی برسد؛ امت‌های عربی از نظام‌های خود قطع امید کرده‌اند. ♦️ما از ایران به خاطر کمک‌هایش به جبهه مقاومت تشکر می‌کنیم؛ در تاریخ از ایران به نیکی یاد خواهد شد
🔴مستند (خانه تروریست ها کجاست) ، امشب از اخبار۳۰: ۲۰ شبکه دو سیما پخش میشود. لطفا هم تماشا و هم اطلاع رسانی و هم هشتک خانه تروریست ها کجاست را امشب در فضای مجازی به اشتراک بگذارید برای ترند شدن این هشتک.
🔴بیش از ۴۲ میلیون دوز واکسن کرونا وارد می‌شود!! ♦️قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور:طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۴۲.۳ میلیون دوز واکسن کرونا خریداری و وارد می‌شود. ♦️میزان ۱۶.۸ میلیون دوز از طریق کواکس است که شرط ما برای سازمان بهداشت جهانی (دبلیو اچ او) این بوده است که این واکسن با پلتفرم فایزر آمریکایی نباشد. ♦️رقم بعدی ۲۵ میلیون دوز واکسن از طریق واردات به غیر از سازمان بهداشت جهانی (دبلیو اچ او) است که به نظر می‌رسد این رقم پوشش خوبی برای سنین مختلف جامعه باشد.