eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
556 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تجلیل رهبرمعظم انقلاب از برجستگی‌های علمی و فنی و اخلاص شهید فخری‌زاده ♦️خانواده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده عصر امروز (دوشنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. 🔸حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با تجلیل از برجستگی‌های علمی و فنی شهید فخری‌زاده و حضور سخت‌کوشانه آن دانشمند عالی‌مقام در میدان علم و عمل، گفتند: علوّ مقامی که خداوند با شهادت به آن بزرگوار عطاء کرد، مزد زحمات و اخلاص کم‌نظیر او بود و این مقام با هیچ‌یک از مقام‌های دنیوی قابل مقایسه نیست. 🔸رهبر انقلاب اسلامی، عظمت یافتن نام شهید فخری‌زاده در میان عموم مردم و ابراز تأسف بسیاری از جوانان از ناشناخته بودن او در زمان حیاتش را از دیگر آثار اخلاص شهید دانستند. 🔸ایشان همچنین گفتند: همسران شهدا در اجر آنها شریک هستند و از خداوند می‌خواهیم که صبر و آرامش خود را بر دلهای شما نازل فرماید و به توفیق الهی بتوانید حرکت خود را متناسب با شأن شهید ادامه دهید. 🔸در این دیدار، همسر و فرزندان شهید فخری‌زاده با قدردانی از پیام محبت‌آمیز و روشنگر رهبر انقلاب اسلامی پس از ترور شهید فخری‌زاده، تبیین جریان فکریِ شهدای جهاد علمی و الگوسازی از آنان را مورد تأکید قرار دادند.
🌹دیدار امروز خانواده شهید فخری زاده با رهبرمعظم انقلاب
🔴محرز: واکسن کرونای «سوئدی» به زودی وارد کشور می‌شود!! ♦️مینو محرز، مسئول ارزیابی واکسن کرونای ایرانی، گفت: واکسن سوئدی وارداتی با تکنولوژی Recombinant ساخته شده و مورد تایید است
🔴انفعال نگران‌کننده صداوسیما در برابر دولت: سردبیر و مجری «زاویه» برکنار شد ♦️پس از اظهارات کارشناس مدعو برنامه زنده زاویه در شبکه چهار درباره «مسئولان پای منقل»، موجی از فشارها از سوی حامیان دولت به صداوسیما آغاز شد. ♦️حامیان دولت که البته از کنار توهین‌های مکرر و وقیحانه رئیس جمهور به مقامات عالی رتبه نظام و منتقدان خود به سادگی می‌گذرند، فرصت را برای تسویه حساب سیاسی با رسانه ملی مناسب یافتند. ♦️حالا و چند روز پس از عذرخواهی رئیس رسانه ملی و شبکه چهار، خبر رسیده که «دکتر حبیب رحیم‌پور ازغدی» که بعنوان سردبیر و مجری کارشناس این برنامه مشغول به فعالیت بوده، برکنار شده است. ♦️مشخص نیست که مدیران رسانه ملی با چه هدفی این کار را انجام داده‌اند اما چنین اقدامی قطعا موجب تجری بیشتر مسئولان دولتی علیه رسانه ملی خواهد شد. ♦️صداوسیما اگر مقهور غوغاسالاری کسانی شود که خودشان بدترین کارنامه در برخورد با منتقدان را با وقیحانه‌ترین ادبیات‌ها را دارند، ریشه آزادی بیان و نقد در رسانه ملی را خواهد سوزاند! ✨ایکاش اونموقع که روحانی نیز واژه را بکار می برد جریان مقابل هم وی را وادار به عذر خواهی می کرد در واقع اگر با واکنش جدی تری مواجه می شد دیگر نمی توانست بی ادبی را تکرار کند!
🔴 / شنیده شدن صدای در پایتخت سعودی ♦️ علت دقیق مشخص نیست اما کاربران شبکه‌های اجتماعی از شلیک یک بالستیک خبر داده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبرمعظم انقلاب در دیدار با خانواده دانشمند شهید فخری زاده: شهید فخری زاده کار را وقتی خالص برای رضای خدا انجام می‌دهد می‌شود این عظمت که برجستگان علمی، جوانان و عامه مردم نسبت به او نگاه دیگری پیدا می‌کنند بعد از شهادتش. ♦️خیلی ها در دلنوشته هایشان تاسف خوردند که چرا او را در زمان حیاتش نمی‌شناختند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بازنشر/فیلمی از درگیری لفظی شدید وزیر بهداشت با فرماندار بدره ایلام: «اگه گذاشتم یه روز بمونی اینجا؛ بی‌شعور!» ♦️جهت استحضار جریان اصلاحات که الان با ادب شده اند وبعنوان دفاع از سرباز راهو شانتاژ می کنند
🔴 : سخنگوی قوه قضاییه: مصادیق مجرمانه فضای مجازی نیازمند سازماندهی، مدیریت و پالایش است نه انسداد آن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعترافات تکان دهنده وزیر یونان در مورد مشارکت در جنگ یمن: اگر به عربستان کمک نکنیم، آمریکا ما را نابود می کند! ♦️"یانیس واروفاکیس" وزیر اقتصاد سابق یونان پرده از واقعیت پشت پرده کمک این کشور به ائتلاف عربستان علیه یمن برداشت. او گفت: ♦️"حتی کشور ورشکسته ای مانند یونان نیز مجبور است که در جنایات عربستان علیه ملت یمن مشارکت کند تا مورد خشم و غضب امپریالیسم قرار نگیرد".
🔴 اسرائیل مخالف برجام نیست
🔴 بازداشت مدعی دروغین امامت در قم 🔹مردی ۴۰ساله از جنوب کشور که سال‌ها قبل ادعا می‌کند فرستاده خداست و بسیاری از امام زادگان و حیوانات برای او الهاماتی می‌فرستند؛ بازداشت شد. 🔹او بعد از چند سال به قم می‌آید و از افراد ساده و کم‌اطلاع سوء استفاده‌های مالی و اخلاقی می‌کند. 🔹زنده کردن مردگان، ارتباط با ارواح، نابود کردن شیطان، برگزیده شدن از طرف خداوند، مالک تمام دارایی‌ها و مسائل مادی و دنیوی پیروانش از جمله ادعا‌های این مدعی دروغین بود.
🔴 دفاع روحانی از وزیر خطا کار خود و تشکر وزیر خطاکار از او 🔹 روحانی با این هوچی گری و جنگ روانی جدید تلاش می کند دادگاه آینده خود را که به زودی تشکیل خواهد شد، پیشاپیش حاشیه سازی کند. 🔹 نان دولت در داد و بیداد و اجرا نشدن قانون است، چیزی که در این نزدیک ۸ سال دیدیم.
🔴 تماس های میرحسین موسوی با بعضی همپالگی های خود از جمله بیات زنجانی! 🔹 در جمهوری اسلامی کسی که فتنه می کند و باعث کشته شدن ده ها نفر می شود به جای اعدام، آزادانه هر کاری دوست دارد انجام می دهد!
🏴 وفات جانسوز حضرت فاطمه ام البنین سلام الله علیها بانوی ادب و مهربانی و مادر حضرت قمر منیر بنی هاشم علیه السلام تسلیت باد 🏴
روایت شمخانی از نشست امروز با نماینده طالبان
📰 در روزنامه پنجشنبه نهم بهمن‌ماه ۹۹ بخوانید: ◾دیوارکشی حسن روحانی با وجود عذرخواهی علی‌عسگری و اخراج مجری برنامه "زاویه"، رئیس صداوسیما را به هیات دولت راه نداد اعتراف بزرگ: یک سال دست روی دست گذاشتیم، اروپا فقط وعده داد 🔸️از سیستان تا کرمان در غبار ضعف دیپلماتیک در مواجهه با افغانستان سبب تشکیل کانون قوی ریزگرد در شرق ایران شده است 🔹️هزینه تبلیغاتی بانک‌ها معادل تاسیس ۶ بانک هزینه‌کرد ۲۱ بانک کشور در حوزه تبلیغات بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومان است
☎️زنگ عبرت: 🔴صدای پای استبداد ♦️رئیس جمهور چندی قبل به محض انتقاد عالمانه ی استاد رحیم پور ازغدی، جلسه ی شورای عالی انقلاب فرهنگی را ترک کرد و بعد از آن از حضور این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورا جلوگیری نمود. ♦️رئیس جمهور اخیرا و بعد از مباحث مفصل مجلس، با صراحت و بر خلاف قانون اعلام کرد اصلاحات مجلس برای بودجه 1400 را نخواهد پذیرفت. ♦️رئیس دفتر رئیس جمهور طی روزهای گذشته اعلام کرد، دولت از ابلاغ قوانینی که به آن اعتقادی ندارد خودداری خواهد کرد. ♦️آقای روحانی در جلسه ی هیئت دولت گفت: از همه قوا، از نظامیان ، از مردم و از کسانی که با دولت بد هستند یا قهر هستند، خواهش می کنم در این 6 ماه باقیمانده از دولت، بگذارید ما کار مان را بکنیم ، وزیر ما وقت ندارد در میان 3 قوه راه برود. وزیر بین قوا نداریم... ♦️بعد از پخش یک برنامه انتقادی در صدا و سیما، رئیس صدا و سیما به جلسه ی هیئت دولت دعوت نشد. و..... 👆اینها فقط بحشی از سخنان و رفتارهای ساختارشکن آقای روحانی طی ماه ها و هفته های اخیر است که فقط نام استبداد رای و خودکامگی را می توان بر آن نهاد. فاین تذهبون؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مهدی جهانگیری، برادر معاون اول روحانی به دو سال حبس محکوم شد ♦️"مهدی جهانگیری به جرم قاچاق ارز با ارزش ریالی ۲۶ میلیارد ریال به تحمل ۲ سال حبس و ضبط ارز قاچاق شده و پرداخت جزای نقدی ۴ برابر بهای ریالی محکوم شده است." ♦️اسحاق جهانگیری: مدیری که بداند فسادی در زیر مجموعه‌اش است و برخورد نکند یا بی‌عرضه است یا آلوده!
🔴جزئیات ثبت‌نام اولیه انتخابات ۱۴۰۰ اعلام شد ♦️سخنگوی ستاد انتخابات کشور: ثبت‌نام اولیه انتخابات ۱۴۰۰ از طریق اپلیکیشن انجام می‌شود. ♦️نامزد انتخابات برای نهایی شدن ثبت‌نام باید در وزارت کشور، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها حضور یابد. ♦️نام‌نویسی داوطلبان شورای اسلامی شهرها از ۲۰ اسفند و شورای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود. ♦️نام‌نویسی داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی از ۸ فروردین و خبرگان رهبری از ۱۳ فروردین آغاز خواهد شد. ♦️زمان نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در اردیبهشت ۱۴۰۰ خواهد بود. ♦️انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.
🔴 داد رئیس جمهور از مبارزه قوه قضاییه با فساد درآمد/ روحانی: کسی حق ندارد وزیر من را احضار کند! ♦️ یک روز بعد از اعلام حکم مهدی جهانگیری توسط قوه قضائیه، روحانی به بهانه احضار چند روز پیش آذری جهرمی به دادستانی، به دستگاه قضایی حمله کرد و مدعی شد: کسی نباید وزرای من را احضار کند! ♦️روحانی سال گذشته و بعد از محکومیت برادرش به فساد اقتصادی نیز در جریان سفر به یزد به دستگاه قضایی حمله کرد. ♦️رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های عصبی رئیس دولت به مفاسد نزدیکان وی را طبیعی ارزیابی کرده و از وی خواستند رویه دولت در ماه های پایانی را به همکاری با قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد دولتی و رسیدگی به مسائل معیشتی مردم صرف کند.
🔴مقام دولت بایدن: برای افزایش فشار بر ایران در سازمان ملل تلاش می‌کنیم ♦️نامزد تصدی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل:رئیس‌جمهور بایدن در دوران مبارزه انتخاباتی این را روشن کرد که ما همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا اطمینان حاصل کنیم ایرانی‌ها به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کنند. ♦️متأسفانه، در چهار سال گذشته، بعد از آنکه ما از توافق خارج شدیم شاهد عقب‌گرد‌های زیادی بوده‌ایم. ♦️ما با متحدانمان و دوستانمان همکاری خواهیم کرد، اما لازم است با دیگر اعضای شورای امنیت هم همکاری کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ایران را پاسخگو می‌کنیم. ♦️من در کسوت نماینده آمریکا در سازمان ملل تلاش خواهم کرد حمایت متحدان و دوستانمان را جلب کرده و ببینیم کجا می‌توانیم با روسیه‌ای‌ها و چینی‌ها زمینه‌های مشترک جهت افزایش فشار بر ایران و بازگرداندن آنها به رعایت [مفاد برجام] پیدا کنیم.
🔴اسماعیلی: احضار وزیر ارتباطات ارتباطی به پهنای‌باند ندارد ♦️سخنگوی قوه قضاییه:باز هم آدرس غلط به مردم داده شد و موضوع احضار وزیر ارتباطات پهنای باند نیست. ♦️قوه قضاییه نه تنها با توسعه و پهنای باند مخالف نیست بلکه با توسعه پهنای باند به ویژه برای پیام رسان‌های داخلی موافق است. ♦️دولتمردان اگر قصد پاسخگویی دارند خوب است در ارتباط با کاهش ارزش پول ملی، وضعیت معیشت مردم، کنترل بازار و مرغ و تخم مرغ به مردم توضیح دهند که چرا وضعیت اینگونه است
🔴پاسخ دندان شکن ضرغامی در خصوص احضار رئیس جمهور به دادگاه
🔴 پوتین: اختلافات میان مسکو و واشنگتن همچنان پابرجاست ♦️رئیس جمهوری روسیه در سخنرانی خود در نشست داووس تاکید کرد اختلافات میان مسکو و واشنگتن همچنان پابرجاست.