eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
577 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
⛔️سفره رنگین اماراتی‌ها برای مولوی ▫️آقای مولوی عبدالحمید با کشورهای حاشیه خلیج فارس، روابط خوبی دارد که هنوز ابعاد مختلف آن بازگو نشده است. ▫️ این در حالی است که حمایت مستمر برخی کشورهای عربی، خاصه عربستان از گروه‌های تجزیه طلب و تکفیری، امری آشکار است. ▫️همدستی عربستان و برخی دیگر از کشورهای کوچک عربی در پیدایش و استمرار فتنه داعش، نیز عینا امری آشکار است! ▫️دست امارات و عربستان به خون یمنی‌های مظلوم و قهرمان نیز آلوده است. ▫️شاید با لحاظ این روابط مالی/سیاسی/فکری پیچیده و پشت پرده، تحلیل ریشه‌های بیرونی قدری آسان تر باشد. •┈┈••✾••┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ردپای تجمل گرایی در ایستگاه آخر! 🔹از نصب سنگ‌های مزار ۴۰ میلیون تومانی با تصاویر غیرمتعارف از بانوان تا ساز و آوازهای آزادانه و بی‌ضابطه!
رئیس‌جمهور روسیه به پیام رهبر انقلاب پاسخ داد 🔹سفیر روسیه در ایران در دیدار با «ولایتی» مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب، پیام رئیس جمهور روسیه در پاسخ به پیام مقام معظم رهبری که توسط قالیباف، رئیس مجلس ارائه شده بود را تقدیم کرد.
📍علی لاریجانی مسافر چین شد @entekhaab1400 🔺پس از کش و قوس های فراوان بالاخره نماینده ایران در سفر استراتژیک چین، علی لاریجانی شد. 🔺لاریجانی تست کرونای داخل خاک ایران را انجام داده و به نوعی در قرنطینه است ولی بر اساس قوانین چین در خاک این کشور هم باید تست کرونا دهد. 🔺قرار بود محمد باقر قالیباف عازم چین شود اما نهایتا اطرافیان علی لاریجانی با رایزنی هایی که انجام دادند برای گرفتن پیام رهبری برای مقامات چینی موفق شدند و لاریجانی را راهی چین کردند 👌گفته می‌شود تا قبل از پایان سال ۱۳۹۹، علی لاریجانی به چین سفر می‌کند‌. 🗳 اخبارلحظه به لحظه وحواشی انتخابات ایران
وحزب اله و مردم مومن وسط میدان فرهنگی است سهم سایر ادارات و مسولان کجاست⁉️ 💠 منطقه گردشگری سیازگه یک برای مردم این منطقه است ولی و یکی از معضلات این منطقه شده است. تفریح ، سرگرمی، ورزش و استفاده از طبیعت خدادادی هیچ گونه منعی ندارد و تاکید هم میشود اما اول ✅ نبود فعالیت های مذهبی و فرهنگی از طرف برخی ارگان ها و به چشم میخورد. سیازگه تبدیل به شده است که همانند افراد بومی منطقه را در داخل فرو می بلعد.