eitaa logo
کانال هدایت(تبیین)
555 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2هزار ویدیو
145 فایل
🔴کانال نیروهای انقلاب. 🔷 اخبار و تحلیلهای مهم فرهنگی و سیاسی 🔷باما همراه باشید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹امشب شب میلاد علمدار حسین است میلاد علمدار وفادار حسین است 🌹گر بود علی محرم اسرار محمد عباس علی محرم اسرار حسین است 🌺میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مبارک باد🌺
🔴چه کسی نگذاشت تحریم برداشته شود؟ 🔹آقای روحانی امروز گفت: "هر جناح و فرد و گروهی، اگر یک ساعت به هر دلیلی که امروز دلیلش انتخابات ١۴٠٠ است، جلوی برداشتن تحریم را بگیرد خیانت کرده و این خیانت بزرگ به ملت ایران است". ♦️خیانت چیست؟ این که آمریکا و اروپا را از موضع اتهام (عهدشکنی در برجام) خارج نمایید و به افکار عمومی القا کنید مانع برداشته نشدن تحریم ها، افراد و جناح ها و گروه های داخلی هستند! 🔹به بیان دیگر در حالی که توپ در زمین دشمن است و او تحت فشار است تا به تعهد خود برگردد، از نوک خط حمله، توپ را به زمین خودی شوت کنید و برای مهاجمان دشمن پاس گل فراهم سازید! ♦️بازیکن خط حمله ممکن است اشتباه کند و دم دروازه حریف نتواند گل بزند، اما اگر توپ را از مقابل دروازه حریف برگرداند و به سمت دروازه خودی شلیک کرد، دیگر نمی توان نام این رفتار را اشتباه و ناتوانی گذاشت. 🔹آقای روحانی در حالی فرار به جلو می کند و دست پیش می گیرد که طبق وعده خود، باید همه تحریم ها در دی ماه پنج سال قبل (روز اجرای برجام) یکجا برداشته می شد. ♦️اگر پذیرش نا همزمانی انجام تعهدات برجامی، "خطا" بود، جرم نابخشودنی زمانی اتفاق افتاد که آمریکا و اروپا برای زیر پا گذاشتن تعهد "برداشتن تحریم ها" دست به یکی کردند؛ و آقای روحانی پذیرفت در نقشه و زمین همان ها بازی کند. 🔹او به دولت ترامپ از طریق خانم موگرینی تضمین (اطمینان) داد در صورت عهدشکنی آمریکا، همچنان به شکل یکطرفه به انجام تعهدات ادامه می دهد! لغو تحریم ها همان روز (سه سال قبل) منتفی شد و آقای روحانی مشخصا مسئول هر خیانت و خسارتی است که آمریکا و اروپا در این سه سال مرتکب شده اند. ♦️حالا هم دولت بایدن، مطمئن از این که روحانی در مقابل او منفعلانه رفتار می کند و حملاتش را به جای غرب، متوجه محافل داخلی در ایران می کند، فشار حداکثری ترامپ را ادامه می دهد. 🔹به بیان دیگر، هنر و کارویژه آقای روحانی، وحشی ساختن دشمنان بوده؛ همچنان که ید طولایی در برداشتن فشار از روی دشمن و برگرداندن توپ به نزدیکی های دروازه خودی دارد. روحانی، با فاصله بسیار زیاد از سایرین، آقای گُل از جنس "آقای کُل به خودی" است. ✍محمد ایمانی
☎️ زنگ عبرت: 🔴 تصویری از پارچه ایتالیایی لباس آقای رئیس جمهور درحاشیه سخنرانی امروز در جلسه بارانی هیئت دولت! ♦️آقای روحانی شما که حتی درحد تهیه یک لباس حاضر به کمک به تولید کننده داخلی نیستید چطور دم از جنگ اقتصادی و مقابله با دشمن می‌زنید؟ مشکل تحریم خارجی نیست بلکه داخلیست. محسن پورپیر
🔴 احتمال واریز ۵۰ درصد از سود سهام عدالت از امشب ♦️مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی:به احتمال زیاد امشب یا فردا واریزی بخشی از سود سهام عدالت انجام می‌شود. ♦️در صورتی که امروز یا فردا واریزی شرکت‌های سرمایه پذیر کامل شود مبالغ به صورت کامل واریز می‌شود در غیر اینصورت باقی سود سهام عدالت به سال آینده موکول خواهد شد.
🔴طرح نمایندگان برای تشکیل سازمان طب ایرانی اسلامی ♦️«حاجی‌دلیگانی» عضو هیئت‌رئیسه مجلس: طرح تشکیل سازمان طب ایرانی اسلامی با امضای ۲۶ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تهیه و تدوین شده و برای بررسی‌های بیشتر و تصویب نهایی، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده است.
🔴گزارش نهایی حادثه هواپیمای اوکراینی منتشر شد ♦️در بخشی از گزارش سازمان هواپیمایی آمده: هواپیما در اثر اشتباه کاربر سامانه دفاع هوایی مستقر در اطراف تهران به عنوان هدف متخاصم شناسایی و دو موشک به سمت آن شلیک شد؛ عملکرد پرواز نقشی در ایجاد خطا برای سامانه نداشته است. ♦️اولین برخورد هواپیما پس از کاهش ارتفاع از منطقه مسکونی خلج‎آباد، با سقف یک آلاچیق در یک پارک تفریحی به نام لاله بوده است سپس بدنه هواپیما با زمین برخورد کرده و پس از عبور از یک زمین بازی فوتبال به طور کامل از هم گسیخته و در مزارع و باغات کشاورزی اطراف پخش شده و به آنها صدمه زده است. ♦️بوئینگ ۷۳۷ در زمان سانحه تحت کنترل ترافیک مراقبت پرواز ایران قرار داشت و هماهنگی برای بخش نظامی برای صدور مجوز پرواز صورت پذیرفته بود. در زمان سانحه نیروی هوایی پدافند هوایی در سطح مراقبت بالاتر از معمول قرار گرفته بودند.
🔴۲۶۷ نفر در صف ورود به شورای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان 🔺به گزارش کمیته روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات شورای انتخابات شهرستان کاشان؛ فرماندار ویژه و رییس شورای انتخابات کاشان اظهار داشت: در پایان مهلت قانونی ثبت نام داوطلبین عضویت در شورای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان ۲۶۷ داوطلب ثبت نام کرده‌اند. ▪️رئیس شورای انتخابات کاشان با بیان اینکه از این تعداد 6.7 درصد خانم هستند، ابراز داشت: 93.3 درصد از داوطلبین ثبت نام شده آقا هستند. ▪️وی با اشاره به اینکه از بین داوطلبان ثبت نام شده 15 نفر برای حضور در شورای اسلامی برزک، 17 نفر برای شورای اسلامی جوشقان قالی، 31 نفر برای شورای اسلامی قمصر، 15 نفر برای شورای اسلامی مشکات، 15 نفر برای شورای اسلامی نیاسر و ۱۰ نفر هم برای حضور در کارزار انتخابات شورای شهر کامو و چوگان ثبت نام قطعی کرده‌اند. ▪️وی افزود: برای حضور در شورای اسلامی کاشان نیز 164داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از بین 9 نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر کاشان توسط مردم انتخاب می‌شوند.
🔴بایدن، پوتین را قاتل خواند/روسیه سفیرش در واشنگتن را فرا خواند ♦️بعد از آنکه جو بایدن در مصاحبه‌ای ولادیمیر پوتین را «قاتل» خواند روسیه سفیرش در واشنگتن را به منظور «بررسی روابط آتی با واشنگتن» فرا خواند. ♦️شاید آخرین باری که یک رئیس‌جمهور آمریکا همتای روس خود را "قاتل" خواند در اوج جنگ سرد در نیمه دوم قرن گذشته بوده باشد.
🔴 فرق یک روحانی واقعی با یک روحانی لیبرال! 🔹رهبر انقلاب از پارچه ساخت ایران برای لباس خود استفاده می کند ولی حسن روحانی از پارچه ساخت ایتالیا!!
🔴حمایت رئیس جمهور عراق از قانون مجلس درخصوص اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی ♦️خبرگزاری رسمی عراق (واع): برهم صالح از قانون مجلس این کشور برای پایان دادن به حضور نیروهای جنگی خارجی در عراق حمایت کرد.
🔴پس از «مردی با عبای شکلاتی» که شاهکار اصلاحات بود، «مردی با عبای ایتالیایی» هم از همین طیف رونمایی شد
❤️امروز كه درِ بهشت وا می‌‏گردد هر درد نگفته‌ای دوا می‌‏گردد 🌺از يُمن ولادتِ امام سجاد (ع) حاجات دل خسته روا مى‌‏گردد 🌺 پیشاپیش سالروز ولادت با سعادت امام سجاد(ع) مبارک باد🌺
🔴۳۰۰ کانکس در راه سی سخت ♦️سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ۳۰۰ کانکس برای اسکان موقت مردم زلزله زده سی سخت اهدا می شود. ♦️۴ الی ۵ ماه آینده همه تلاش خود را برای بازسازی و تعمیر خانه‌های تخریب شده در زلزله سی سخت بکار می‌گیریم. ♦️نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای بررسی و نظارت بر ساخت و ساز خانه‌های تخریب شده در سی سخت مستقر می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جزئیات طرح مجلس برای جوانی جمعیت ♦️ اعطای زمین ۲۰۰ متری، تسهیلات ۱۵۰ میلیونی، افزایش حق اولاد و عائله‌مندی، سهام آتیه فرزندان، وام قرض الحسنه فرزند، خودروی بدون نوبت، توسعه خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی، بیمه درمانی زوج های نابارور، بیمه بارداری و دوران شیردهی، زایمان طبیعی رایگان و ... ♦️ این طرح باید به تصویب شورای نگهبان نیز برسد
🔴در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب انجام شد: ♦️تقدیر کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور از «فتاح» بابت بهبود معیشت کارگران زیرمجموعه بنیاد مستضعفان به دلیل افزایش حقوق کارگران و پرداخت پاداش های نقدی
🔴 وزیرخارجه: آمریکا برای بازگشت به برجام باید ۱۶۰۰ تحریم! را لغو کند ♦️اقدامات هماهنگ به این معناست که در آمریکا یک فرمان اجرایی صادر شود و ۸۰۰ تحریمی که ترامپ آن‎ها را بازاعمال کرده و ۸۰۰ تحریم جدیدی که بعد از خروج از برجام اعمال شده لغو شود. ♦️به محض اینکه آمریکا اجازه انتقال پول، انتقال نفت، حمل و نقل، کشتیرانی و همه این کارها را بدهد ایران فوراً به پایبندی کامل برجام برمی‌گردد.
🔴پاسخ به : لغو نشدن ، ربطی به مسائل داخلی ندارد ♦️پرس‎تی‎وی: دبیر شورای عالی در جلسه شورا اظهاراتی که عدم لغو تحریم‌های آمریکا را به مسائل داخلی ایران ربط می‌دهد، رد کرده و گفته که دلیل بن‎بست فعلی در ماجرای برجام، راهبرد دورویانه غرب است. ♦️روحانی دیروز گفته بود: اقلیتی که سنگ‌اندازی می‌کنند، ان‌شاءالله توبه کنند. ♦️ امروز شرایط برای شکسته‌شدن تحریم از هر زمان دیگری آماده‌تر است. ♦️ هر جناح هر فرد هر گروه اگر یک ساعت پایان تحریم را به تاخیر بیاندازد خیانت است.
🔴ضرغامی دیدارش با احمدی نژاد را تکذیب کرد ♦️عزت الله ضرغامی در توییتر نوشت: ‏در یک سال گذشته با آقای احمدی‌نژاد جلسه ای نداشته‌ام. هیچگاه با ایشان بحث انتخاباتی نداشته‌ام.
🔴پاسخ پوتین به توهین‌های بایدن: ژن ما فرق دارد! ♦️ رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به اتهام‌زنی‌های همتای آمریکایی خود، با بیان اینکه قاتل، دیگران را قاتل می‌خواند؛ گفت آمریکایی‌ها فکر می‌کنند روس‌ها شبیه آنها هستند ولی ما ژن متفاوتی داریم.
🔴گزینه نهایی اصولگرایان برای انتخابات 1400 کیست؟ ♦️ سرنوشت سیزدهمین رئیس‌جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مشخص می‌شود و در این مدت‌زمان باقی‌مانده، جریان‌های سیاسی و احزاب مشغول صف‌آرایی هستند. با نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰، بازار گمانه‌زنی‌های سیاسی و شایعات هدفمند بسیار داغ شده و نظرسنجی‌های مختلفی در رسانه‌ها می‌شوند؛ هرچند منبع این نظرسنجی‌ها به احزاب یا اشخاص وابسته‌اند، اما تا حدودی می‌توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار کانون‌های تصمیم گیر قرار دهند. ♦️نمایندگان سه جریان اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مشارکت دارند و پس از تأیید صلاحیت از مراجع قانونی، وارد کارزار تبلیغات انتخاباتی می‌شوند. ♦️یکی از این جریان‌های سیاسی، اصولگرایی است؛ این جبهه در مقابل اندیشه اصلاح‌طلبی شکل گرفت و مجموعه‌ای از تحولات سیاسی از قبیل پایان یافتن جنگ، تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در دولت سازندگی، زمینه‌های شکل‌گیری جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب را فراهم ساخت
📍|جلسات انتخاباتی سعید جلیلی در خیابان خورشید! 🔺 شنیده شده امیرحسین ثابتی مشغول هماهنگی جلسات اقشار مختلف با سعید جلیلی است 🔺سعید جلیلی امروز چهارشنبه با تعدادی از جوانان قمی در دفتر خود در خیابان خورشید در پاستور جلسه داشته است تا مقدمات سفر وی به قم برنامه ریزی شود.
کتاب مورد اشاره حضرت آقا(حفظه الله تعالی علیه)در سخنرانی تلویزیونی معظم له در ۱۹ دی ماه ۹۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم پاسداری هم جانبازی هم شهید بر تو سلام ای زنده ترین رفیق ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⏳همه ی هنرهای رییس جمهور اسلامی ایران در ۲ دقیقه: ♦️ایجاد اشتیاق کاذب در مردم با این ادعا که امروز شرایط برای شکسته شدن تحریم از هر زمان دیگری آماده تر است‼️ ♦️تحریف واقعیت و تطهیر آمریکا با این گزاره های دروغ که آمریکایی ها اعلام کردند مسیر و راه دولت قبلی غلط بوده ، فشار حداکثری منجر به شکست شده و می خواهیم به مسیر تعهد و مسیر برجام برگردیم‼️ ♦️متهم کردن فرد(بخوانید.....) و یک جریان سیاسی(بخوانید جریان اصولگرا) به خیانت بزرگ به تاریخ ملت ایران و ننگ ابدی بدلیل سنگ اندازی و تاخیر در برداشته شدن تحریم ها‼️ ♦️دادن آدرس غلط به مردم که کلید برداشته شدن تحریم ها در داخل و دست یک اقلیت است که معیشت مردم را به گروگان گرفته اند‼️