سیزده¹³
درس آمادگی دفاعی امتحان۱۴۰۵/۳/۲۸ ما زنگ های دفاعی معلم ریاضی میومد درس میداد😅 پس واقعا حسی به درسی ک
درس زبان انگلیسی
امتحان۱۴۰۵/۳/۳۰
وای از زبان که امسال فقط مایه عذاب من بود😔...
همه اش استرس استرس استرس 😢
نمره گرفتن سخت...
اصلا سر کلاس انقدر بهم سخت میگذشت که نمیدونید😕
فقط میتونم بگم خداروشکر تموم شد زبان
ܢܚـــــےܝ̇ܥܣــ♡
https://eitaa.com/si10da
امروز روز اخر خرداده
یعنی میگید خرداد تموم شد امتحانای من نه!😀
ܢܚـــــےܝ̇ܥܣــ♡
https://eitaa.com/si10da
سیزده¹³
درس زبان انگلیسی امتحان۱۴۰۵/۳/۳۰ وای از زبان که امسال فقط مایه عذاب من بود😔... همه اش استرس استرس اس
درس جامعه شناسی
امتحان ۱۴۰۵/۴/۱
من به شخصه جامعه شناسی رو خیلی دوست داشتم 😀❤️
توضیحات دبیرمون همیشه کامل بود و من دیگه نیازی به دوره مجدد نداشتم...👌
باید بگم قشنگ ترین بخش جامعه وقتی بود که قبل از کلاس خودکار رنگی هام رو بر میداشتم و شروع میکردم نکته هارو در بیارم در اخر کتابم رنگین کمونی میشد🌈
به هر حال خوش گذشت و عالی بود ...
ܢܚـــــےܝ̇ܥܣــ♡
https://eitaa.com/si10da