eitaa logo
خط هدایت( امید به آینده)
464 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
4.3هزار ویدیو
405 فایل
ادمین @hamidi313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 آیا ادعای مهرعلیزاده درباره فیلترینگ توسط قوه قضاییه درست است؟ 🔹 در جریان دومین مناظره انتخاباتی، محسن مهرعلیزاده علیرغم پاسخ ندادن به سوال مطرح شده، خطاب به رئیسی ضمن قاضی خطاب کردن وی، مسئله «فیلترینگ» کشور را مطرح کرد. 🔹 این درصورتی که «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» که از سال 88 و با مصوبه مجلس بنا شده، وظیفه تعیین محتوای مورد فیلتر را برعهده دارد. 🔹 کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه ۱۳ عضو دارد و بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای، اعضای این کارگروه موظفند هر دو هفته یک بار جلسه تشکیل دهند و در این جلسات در خصوص فیلتر شدن وب‌گاه‌های مختلف، بحث و تبادل نظر و رای‌گیری می‌شود. 🔹 اعضای این کارگروه شامل دادستان کل کشور (رئیس کارگروه)، رئیس یا نماینده سازمان صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی، یک فرد خبره در فناوری اطلاعات و ارتباطات به انتخاب کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یک نماینده عضو کمیسیون قضائی و حقوقی به انتخاب این کمیسیون به تائید مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزرای اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش یا نمایندگانی از این وزرا هستند. 🔹 از آنجا که تصمیمات این کارگروه با رای‌گیری اعضا انجام می شود، نسبت دادن ماجرای فیلترینگ به قوه قضاییه صرفا یک شو تبلیغاتی به شمار می آید.
▼گزارش روز                                 حلقه گمشده مناظره‌ها مناظره دوم نامزدهای ریاست جمهوری وسیله‌ای شد که خوراک مناسب شبکه‌های معاند برای سالیان متمادی تهیه شود؛ در این مناظره نیز مانند مناظره گذشته فرصت‌های دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن به برخی از حملات سیاسی به همدیگر تبدیل شد که هزینه آن را باید نظام اسلامی پرداخت کند. در ذیل به برخی از بداخلاقی‌های سیاسی در این مناظره تحت عنوان تاکتیک‌های عملیات روانی مناظره کنندگان می‌پردازیم. گزاره‌های خبری: ساختن يك يا چند دشمن فرضي: ساختن دشمن فرضی همواره یکی از تکنیک‌های رسانه‌ها بوده است که با ایجاد جبهه‌های حق و باطل، رفتارهای خود را به‌عنوان طرفدار حق، محق و معتبر جلوه دهند و زمینه را برای هر نوع اقدامی، فراهم آورند. از این شیوه برای متحد کردن و تخریب طرف مقابل استفاده می‌شود. در دو مناظره اخیر، برخی از مناظره کنندگان این‌گونه وانمود می‌کردند که پنج‌تن از نامزدها یکی هستند و با این تاکتیک به دنبال مظلوم‌نمایی و ایجاد اعتبار برای ضعف‌های دفاعی خود بودند. پيچيده كردن خبر براي عدم كشف حقيقت: شکی نیست که هیچ فردی نمی‌خواهد پشت صحنه رفتارهایش در روز مناظره آشکار شود و برای همین منظور برای پنهان ماندن حقیقت، موضوع آن‌چنان با اخبار و اطلاعات فراوان و گاهی ضدونقیض، پیچیده بیان می‌شود که مخاطبان راهکار حل مسئله را فراموش می‌کنند. در مناظره‌های گذشته مشکلات کاهش ارزش پول ملی به مسائل و افرادی مرتبط شد که هیچ‌گونه ارتباطی با اصل مسئله نداشته‌اند. شگرد سیاه نمایی: با استفاده از این شگرد، تلاش می‌شود چهره یک فرد یا گروه یا یک نوع تفکر و یا نوعی از حکومت و مهم‌تر از همه، چهره یک مذهب و دین کاملاً منفی و خشن و ضد انسانی نشان داده شود. استفاده از عاطفه گيرندگان پيام: استفاده از حربه تحریک عواطف همواره از تکنیک‌های جذب طرفدار بیشتر در انتخابات بوده است. برجسته کردن پیامک به دختران، آب‌بازی و معتادان، برای استفاده از عواطف ملت بیان می‌شود؛ این در حالی است که دراین‌بین موضوعات گسترده‌تری مانند؛ ازدواج جوانان، بیکاری و تورم از سوی برخی نامزدها نادیده گرفته شد. فعالیت رسانه‌ای ممتد بر روی عاطفه مخاطبان سبب می‌شود که اولویت‌ها جابجا شود و مسائلی که اولویت نیستند با کمک تکنیک برجسته‌سازی، به دغدغه اولیه مردم تبدیل شود. نکته پایانی: ارسال سیگنال موج منفی در این انتخابات همان خواسته دشمنان است تا مشارکت در انتخابات را کاهش دهند. نامزدهای محترم همه جریانات باید در زمینه افزایش مشارکت در همراهی با هم قرار گیرند و شور و شوق تلاش و حرکت به‌سوی هدف مطلوب را در مخاطبان برانگیزند و عواطف و احساسات و رفتار آنان را در پیشرفت و آبادانی کشور تقویت کنند و مردم را به آینده‌ای پر امید با تکیه بر ظرفیت‌های درونی وعده دهند. (نویسنده: فرهاد مهدوی)
🔴 تمام جریان رسانه ای انقلاب رو دعوت می‌کنیم به فعالیت گسترده و هماهنگ در روزهای باقیمانده مراقب مناظره سوم و ساختارشکنی باشیم، مناظره دیروز سعی داشتند از بعد تخریبی یک فضای تثبیتی در اذهان مردم ایجاد کنند که نتوانستند، لذا شنبه تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با ساختار شکنی اذهان مردم رو به حاشیه ببرند. مراقب باشیم که صحنه صحنه خطرناکی است.
🔴سه حلقه هراسان از تکرار سلیمانی ♦️نقد منصفانه، محترم و مغتنم است. اما سه حلقه و گروه، بی محابا و بیرون از دایره نقد، علیه "سید ابراهیم رئیسی" عقده گشایی می کنند. 🔹گروه اول، سازمان جنایتکار منافقین است که به ملت خود خیانت کرد، زیر پرچم حزب بعث و آمریکا و رژیم صهیونیستی در آمد و 17 هزار نفر از مردم و مدیران خدمتگزار را به خاک و خون کشید. ♦️گروه دوم، حامیان مفسدان دانه درشت از همه جناح ها که در دستگاه های مختلف لانه کرده بودند و تا قبل از آمدن رئیسی به قوه قضائیه، احساس امنیت می کردند: 🔹از اکبر طبری (معاون اجرایی حوزه ریاست قوه قضائیه)، حسین فریدون (دستیار ارشد رئیس جمهور) و مهدی جهانگیری (برادر معاون اول رئیس جمهور) بگیرید، تا قضات فاسدی مثل بیژن قاسم زاده، و شماری از نمایندگان مجلس و مدیران شهرداری. ♦️از دختر اولین وزیر صمت روحانی و داماد دومین وزیر صمت او (هر دو وزیر، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 و 96 بودند)، تا رئیس سازمان خصوصی‌سازی، برخی مدیران بانک مرکزی، روسای ایران خودرو و سایپا، رئیس هلال احمر، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام و... 🔹گروه سوم، آمریکا و برخی دولت های اروپایی، که امیدوار بودند ایران به واسطه سوء مدیریت غربگرایان به نقطه انفجار برسد. آنها نگرانند زنجیره نفوذ شان، با انتخابات قطع شود. ♦️گروه سوم، سازمان دهنده اصلی نفرت پراکنی علیه آقای رئیسی است و گروهک ها، مفسدان اقتصادی و مدیریت اشرافی غربگرا را به خدمت گرفته است. 🔹آقایان مهرعلیزاده (استاندار روحانی و معاون خاتمی در دولت اصلاحات) و همتی (رئیس کل بانک مرکزی در دولت روحانی)، کدام یک از سه گروه را نمایندگی می کنند که بنای تبلیغات شان، نه اثبات خود با برنامه و کارنامه، بلکه توهین و تهمت، و ترور شخصیت آقای رئیسی است؟! ♦️اما طیف متبوع همتی و مهرعلیزاده کدام کارنامه قابل ارائه را دارند؟ تورم 42 درصد که طبق پیش بینی وزارت رفاه به 45 درصد در مرداد می رسد؟ نابودی دهها میلیارد دلار ارز و 20 درصد کوچک کردن سفره مردم؟ تشدید بیکاری؟ یا آینده فروشی و میراث بدهی 130 هزار میلیاردی برای دولت بعد؟ 🔹این ائتلاف، متم اول فساد و سوء مدیریت اجرایی، و همچنین تشدید تحریم ها -به واسطه ریل گذاری غلط برجام برجام- است. اما با رندی، خود را نماینده 60 درصد مردم یا طبقات گلایه مند وانمود می کند! ♦️آنها همچنین، در حالی خود را رقیب رئیسی وانمود می کنند که طبق آخرین نظرسنجی های دولتی، رای آقای رئیسی بین 65 تا 70 درصد است؛ و آقایان همتی و مهر علیزاده با 4 درصد و 2 درصد، در رتبه های چهارم و هفتم نامزدها قرار دارند. 🔹کارنامه درخشان و محبوبیت رئیسی در میان مردم - که بعد از محبوبیت منحصر به فرد شهید سلیمانی بی نظیر است- معلوم است دشمن ساز می شود. ♦️پیش بینی پیروزی رئیسی با رای بالای مردم، نشانه تکرار حاج قاسم سلیمانی در میدان سیاست و مدیریت داخلی است؛ و این کابوسی نیست که دشمنان، مفسدان و مدیریت اشرافی را آسوده بگذارد. ✍️ محمد ایمانی
رئیسی: به طرح گرانی بنزین معترض بودم 🔹موقعی که طرح گرانی بنزین به جلسه سران قوا آمد سه بار اعتراض و سوال کردم چرا در این جلسه مطرح شده که آن‎ها گفتند این موضوع در دولت تصویب شده و اینجا فقط برای اطلاع و هماهنگی مطرح می‌شود. 🔹آنجا این بحث پیش آمد که قانون می‌گوید درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین باید صرف تولید شود اما دولت می‌خواهد آن را به صورت مستقیم به مردم بدهد که فقط همین مسئله در جلسه سران قوا تصویب شد. 🔹من سه چهار روز قبل از اجرای طرح توسط دولت، از موضوع مطلع شدم و در نامه‌ای رسمی هشدار دادم که کشور زمینه اجرای این طرح بدون اقناع مردم را ندارد.
⚡️‏شگرد شناخته شده لیبرال‌ها این است که کارنامه و سابقه خود را به پای دیگری می‌نویسند و بر سرش فریاد می‌زنند. هرآنچه هستند را به دیگران نسبت می‌دهند و ناسزا می‌گویند تا کسی فرصت بازخواست از آنها را نیابد. فریاد ‎ یادتان هست؟ او از هلند دکترا ندارد...
هدایت شده از خبرگزاری فارس
شرق: اصلاح‌طلبان نتوانستند در مناظره سبد رأی خود را تقویت کنند 🔹روزنامه شرق در گزارشی نوشت: اصلاح‌طلبان می‌دانند که شرایط این‌ روزهایشان از نظر سرمایه اجتماعی در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد. 🔹اگر همتی یا مهرعلیزاده می‌توانستند با تکیه بر ویژگی‌های فردی موجی اجتماعی به نفع خود ایجاد کنند، ممکن بود جبهه اصلاحات از آنها حمایت کند. 🔹اما در پی دو مناظره به نظر می‌رسد سبد رأی آنها به ‌طور چشمگیر افزایش نیافته است. @Farsna - Link
دستگیری یکی از سرپل‌های اصلی گروهک سلطنت‌طلب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، پاسداران گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سازمان اطلاعات سپاه کربلا مازندران، در عملیاتی غافلگیرانه یکی از مزدوران و سَرپُل‌های اصلی مرتبط با گروهک سلطنت طلب مستقر در خارج از کشور را دستگیر کردند. در این عملیات پس از یک دوره اِشراف اطلاعاتی تخصصی مشخص شد، این فرد و مرتبطان وی با گذراندن آموزش‌های لازم و عضوگیری در فضای مجازی و حقیقی علاوه بر تشکیل و حمایت از پویش‌هایی با هدف کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات، به ایجاد نارضایتی‌ها دامن زده و مانند فتنه سال ۸۸ با ایجاد فرصت‌های احتمالی فضای سیاسی و امنیتی جامعه را مُلتهب کنند.
🔴قاضی زاده: شما که روی زنان هفت تیر کشیدید و جواب زنان را با گلوله دادید؛ حالا نگران حقوق زنان شدید؟! 🔷نمی دانیم چرا آقای همتی، مهرعلیزاده و دوستان اصلاح طلبشان فقط نزدیک انتخاباتها نگران حقوق زنان و استرس زنان میشوند. رفیق و وزیر دولت شما که روی زنان هفت تیر کشید و جواب همسر دومش را با گلوله داد. بعد زشت تر از آن این بود که کل جریان اصلاحات و بزرگ جریان اصلاحات افتاده بودند دنبال اینکه برای این قاتل وثیقه جور کنند و آزادش کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اهواز ... این مرز و بوم حتما بُوَد آبادِ آباد مابین مسئولین که باشد لُر آمده بیعت کند یک بار دیگر با شاگردی از مکتب آل
❇️ در کدام کشورها رای دهی اجباری است؟! 📊رای‌دهی اجباری روشی است که در آن حکومت، مردم کشور را قانوناً مجبور به شرکت در انتخابات نموده و در صورت عدم شرکت شخصی، وی را با مجازات‌های مختلفی چون محرومیت از خدمات اجتماعی یا جریمه‌های نقدی و ... مجازات می‌کند.
⭕️ حمله داعش به سوریه، درست زمانی شروع شد که دشمنان احساس کردند مردم سوریه با نظام حاکم، همراه نیستند. مردم سوریه هزینه های زیادی دادند تا فهمیدند امنیت گاهی با دادن سر حاصل می شود و گاهی با دادن رای.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥 پاسخ‌های قابل تامل بانوان جامعه به کاندیدهای اصلاح‌طلبی که برای رای جمع کردن مطالباتی تحت عنوان حقوق زنان مطرح می‌کنند! ♨️ این افراد هیچ شناختی از نیازهای واقعی جامعه و بالاخص خانم‌ها ندارند، اما مهارت عجیبی در موج سواری بر روی مسائل حاشیه‌ای دارند تا اجازه ندهند مردم عاقلانه و با منطق، کاندید اصلح را انتخاب کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همتی، صدای آمریکا! آقای همتی این تصویر رو گذاشته تو صفحه اینستاگرامش و رقبایش رو به همکاری با ترامپ متهم کرده آقای همتی مارشال بیلینگزلی دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا و رئیس FATF هم با FATF موافق بود و البته اون رو وسیله‌ای برای فشار به ایران می‌دونست! خسته نشدین انقدر با آمریکا همکاری کردین؟ شما با آمریکا تو یک تیم هستید ظاهراً
🔴 مجوز برگزاری همایش انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در ورزشگاه تختی اهواز 🔹از دیروز که خروش با شکوه مردم خوزستان در استقبال از را شاهد بودیم برخی از سر دلسوزی و برخی هم برای تخریب نسبت به برگزاری این همایش بزرگ اظهار نگرانی کردند. 🔸واقعیت این است که هم ستاد ملی کرونا و هم وزارت کشور برای برگزاری میتینگ‌ها مجوز صادر کرده است و روند قانونی دیدار مردم خوزستان با رئیسی بطور کامل طی شده. این شرایط برای عموم نامزدها مهیاست و نباید فضای سرد بر انتخابات حاکم باشد. 🔹برخی که از سر دلسوزی تذکر می‌دهند را باید بر چشم نهاد ولی برخی که بدنبال تخریب آرای جناب رئیسی هستند همان کسانی‌اند که بدنبال تشکیل هستند! 🔸 چندین انتخابات ریاست جمهوری طی همین یکسال گذشته در جهان برگزار شده. نمونه آن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا. هر کدام از نامزدها، ترامپ و بایدن چندین میتینگ بزرگ داشتند و بی‌بی‌‌سی و VOA و ایران اینترنشنال حرفی نزدند بلکه آن را شور انتخاباتی معرفی می‌کردند! حالا به انتخابات ایران که رسیده، دلسوز جان ملت ایران شدند! همان‌هایی که در جنگ حامی صدام بودند و حملات تروریستی به ایران را حمایت می‌کردند!
هدایت شده از راه روشن ۱۱۴
✅حنای بی رنگ کاندیداهای مدعی اصلاح (اصلاح طلب) در تلاشند با الگوبرداری از سناریوهای انتخاباتی سال۹۲و۹۶نظر مردم را به سمت خودجلب نمایندولی نمیدانند که ✅با توجه۸ سال دستاورد بدبختی و بیچارگی برای مردم خصوصاً در حوزه اقتصاد جایگاهی در بین مردم ندارند ✅استفاده ابزاری از زنان و بانوان و جوانان به شدت نخ‌نما شده زیرا هیچ گاه زنان و بانوان و جوانان تا این حد در دولت های اصلاح طلب تحقیرنشده بودند ✅تحریک احساسات قومیتی دیگر جایگاهی ندارد زیرا این اقوام شریف می دانند این دست حرفها فقط جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد ✅امروز مردم به دنبال چهره ای هستند که با عملکرد انقلابی و روحیه جهادی بتواند با فساد مبارزه کند و فردی می تواند در این مسیر موفق شود که نزدیکان و منسوبین او دستشان آغشته به فساد اقتصادی نباشد ✅کسی که تحت مدیریتش قیمت دلار به راحتی دستکاری، افزایش و کاهش می یابد مدیران شان حقوق نجومی می گیرند و ازدرد مردم اطلاعی ندارند مردم نمی توانند قبول کنند که اینها درد فقر و گرسنگی /خجالت و شرمندگی یک مرد نزد همسر و فرزندانش رامیفهمند! ☸در یک کلام حنای اینها دیگر رنگی ندارد و انشاالله مردم در روز ۲۸ خرداد پاسخ خواهند داد ✍غلامرضایی
‼️*اطلاعیه بسیار مهم*‼️ سلام علیکم 🔰با امعان نظر به رصدهای انجام شده، سهم جبهه انقلاب در تولید محتوا، افزایش توجه مخاطبان فضای مجازی و ترند شدن محتوای مرتبط با *آقایان همتی و مهرعلیزاده بیش از هشتاد درصد بوده است.* 💯 لذا اتفاق نظر حاصل گردید که *هیچگونه مطلب خبری، انتقادی، واکنشی و ... تحت هیچ عنوانی با ذکر نام آقایان همتی و مهرعلیزاده منتشر نگردد* ⛔️ تاکید می گردد به هیچ وجه از *آقایان همتی و مهرعلیزاده* در مطالب تولیدی اسم برده نشود و بجای آن، صرفاً از عبارت *مسببان وضع فعلی کشور* استفاده شود. *«شورای هماهنگی فضای مجازی نیروهای انقلاب
م حاجیان: 🔴: ائتلاف من با همه مردم ایران است؛ علیه نابرابری 🔹 در جمع مردم خوزستان: مردم با کمبودها می‌سازند اما با تبعیض و بی‌عدالتی هرگز. باید مزه شیرین عدالت به کام مردم بیاید. مردم عدالت را فریاد می‌زنند و با فساد مخالفند.🌷 🔹ائتلاف ما با کشاورزان، کارگران، فرهنگیان، بازنشستگان، بانوان و همه مردم خواهد بود، علیه فساد، ناکارآمدی، زد و بند و سیاسی‌کاری. ائتلاف همه مردم ایران علیه نابرابری.🌺🌺 🔹ما با کمک جوانان، شرایط سفره مردم، کسب و کار مردم و وضعیت خراب دولت را تغییر خواهیم داد. بیکاری یک جوان و ناله یک بی‌نوا، مشکل یک بانوی سرپرست خانواده، مساله یک کارگر دغدغه من است.🌷🌷🌷
به لیست‌هایی که در اتاق دربسته انتخاب شدند اعتماد نکنید حجت‌الاسلام باطنی، دبیر مجمع نیروهای انقلاب اسلامی: 🔹اغلب مردم در فرصت کوتاه پیش‌رو امکان بررسی برایشان فراهم نیست که به همین جهت توصیه می‌کنیم به لیست‌ها و عقبه لیست‌ها توجه کنند، به تصمیم‌گیرنده‌های لیست‌ها باید توجه کرد اگر چند نفر در اتاق‌های دربسته یک لیست را مشخص کنند که خودشان هم در همان مجموعه و لیست معرفی شده باشند، نمی‌توانند مورد اعتماد باشند. 🔹افرادی که از لیست مجمع وارد شورا شدند ارزیابی خواهد شد، افراد احضار می‌شوند و باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، سال اول که این اتفاق رخ دهد در سال‌های بعد هم مشکلات حل خواهد شد، نقاط ضعف برطرف و تمرکز بر نقاط قوت بیشتر خواهد شد که امید است در زندگی مردم هم اثر آن مشخص شود.
همتی با قرار دادن عکس ترامپ در کنار سایر نامزدها دراینستاگرام خود رسما وارد توهین مستقیم شد پ؛ن؛پیشتر گفتیم هر چه به این قوم هار بیشتر فرصت داد بیشتر هار تر میشه!! قومی که بعداز ترور حاج قاسم چهل روز نشده ظریفشون دم از مذاکره با ترامپ زد!قومی که سالهاست حرف آمریکا را تکرار !حنجره آمریکاشدن همین همتی بارها الان حرف از تصویب FATF زده همصدا با آمریکا!حل مشکلات ما را گره زدن به کدخداشون!..و موارد دیگه حالا با گستاخی و وقاحت عکس ترامپ را قرار داده کنار بقیه ی نامزاده های مقابل خودش ! اگه قراره کسی کنار ترامپ باشه ایشون و دوستانش هستن که سالهاست حنجره آمریکا شدن!از جمله روحانی، مصطفی تاجزاده،پروانه سلحشوری،محمود صادقی.....
M S: ▪️از خبر تعلیق حق رای ایران تو سازمان ملل ساده نگذرید همین ها که ظریف رو قهرمان دیپلماسی میدونن برای فایل صوتیش هورا میکشیدن اگه این اتفاق تو دولت دیگه ای افتاده بود،فریاد وا ایران سر میدادن! ولی خب الان چون خودشون راس کارن مهم نیست ایران حق رای نداشته باشه اصلا برای پوست خوبه ^^
🔴 ارتقای 4 دسته رای ✅آرای سفید/ قرمز/ خاکستری/ سیاه باید تلاش کرد ۴ دسته رای ارتقا یابند: 1⃣یکم.رای سفید ⚪️آرای سفید آرائی هستند که فقط رای می دهند. این گروه باید ارتقا یابند. 👈با چه روشی؟ روش ارتقای این گروه اینست که متوجه شوند با فرض اینکه نامزد مورد نظرشان رای بیاورد، بازهم نمی تواند بدون پشتوانه حداکثری مردم، حتا بهترین تصمیم ها را به نتیجه رساند. مهمتر از سرمایه کارشناسی و برنامه، سرمایه اجتماعی است. لذا هم باید رای دهند و هم رای جمع کنند. 2⃣دوم. رای خاکستری 🔲آرای خاکستری آرای مرددین است. این گروه باید روشن شوند. 👈به چه روشی؟ آرای مردد را باید از تردید خارج کرد. شبهه اصلی آرای خاکستری اینست: "چه فایده؟" رای را بی فایده می دانند چون خطاهای دولتمردان را به پای نظام و ساختار گذاشته اند، لذا احساس بن بست می کنند. راه اینست که نشان دهیم خطاهای تلخ گذشته مربوط به دولت است نه فراتر و لذا تغییر دولت ها جلوی خطاها را می گیرد. دقیقتر اینکه خاطرات تلخ آنها از 8 سال گذشته را توضیح دهیم که با کدام خطای مدیریتی و تخلف قانونی شکل گرفته است. 3⃣سوم رای قرمز ♦️آرای قرمز آرای جانفداها هست. رای قرمز رای متعصبین است. آرائی که هم رای می دهند و هم برای نامزد مورد علاقه شان رای جمع می کنند این گروه هم باید تقویت شوند. 👈با چه روشی؟ امروز مهمتر از رای جمع کردن برای اصلح، رای جمع کردن برای صندوق است. رقیب اصلی نامزد اصلح، رای ندادن است. برای این گروه باید مبانی دینی و انقلابی مشارکت و اهمیت مردم سالاری را توجه داد. 4⃣چهارم رای سیاه ⬛️آرای سیاه آرای ضدانقلاب است کسانی که با تبلیغ رای ندادن، براندازی را تبلیغ می کنند این گروه نیز باید ارتقا یابند؛ البته با شفافیت. 👈با چه روشی؟ این دوره از انتخابات دوقطبی اصلی اینجاست: دوقطبی رای به براندازی و رای به اصلاح تدریجی. باید توضیح داده شود آنکه رای ندادن را توصیه می کند، دلسوز مردم نیست چون هدفش از تبلیغ رای بی رای، رای دادن به براندازی است. همین.
هدایت شده از محمود معلمی
✅✅✅✅✅ . *سخنی با مخالفان آقای رئیسی* اگر اقدامات جناب آقای دکتر رئیسی را از روی انصاف و عدل مورد بررسی قرار دهیم ایشان به ملت ثابت نموده اند که در 👈بیرون کشیدن بیت المال به تاراج رفته توسط دولتمردان کاخ نشین و وابستگانشان بسیار مصمم و با اراده و عزمی راسخ وجود دارد و میشود اقدام کرد 👈بیرون کشیدن صد هزار میلیارد از حلقوم غارت گران بیت المال کار هر کسی نیست 👈تخریب ویلاهای لاکچری چند ده هزار میلیاردی غیر قانونی مدیران نالایق دولت روحانی و غیر روحانی کار هر کسی نیست 👈دستگیری امپراطور درسایه قوه قضائیه ،،طبری ،، کار هر کسی نیست 👈دستگیری کیومرث نیاز آذری مدیر کل گردن کلفت ۳۰سال اطلاعات مازندران کار هر کسی نیست 👈 زندانی کردن برادران اختلاسگر رییس جمهور روحانی و جهانگیری معاون اول دولت به اصطلاح تدبیر و امید کار هرکسی نیست 👈بازگرداندن ماشین سازی تبریز هپکوی اراک آلومینیوم المهدی دشت مغان و هفت تپه خوزستان و صدها کار ازشمندی که ثمره ان رضایت میلیونها ایرانی است کار هر کسی نیست 👈 باز داشت غلامرضا شریعتی استاندار دائم الذکر خوزستان که با انتصابش بعنوان رئیس سازمان استاندارد کشور برایش مصونیت سیاسی ایجاد کردن بازداشت به اتهام اعمال نفوذ در پرونده ابرمتهم ارزی و مالک ‎هفت تپه "امید اسدبیگی" کار هر کسی نیست 👈بازداشت رئیس سازمان خصوصی سازی که نقش اصلی را در غارت کشور ایفا کرده بود کار هر کسی نیست 👈اخراج صدها قاضی فاسد کارمند رشوگیر و وکیل زد و بند گیر در قوه قضائیه ... پس باید اصلاح طلبان قدرت طلب از آمدن ایشان بترسند همچنین محمود احمدی نژاد که عدالت خواهی را سر میدهد چون میداند که اگر آقای رئیسی رای بیاورد و کارهای انقلابی که ایشان خواهد کرد دیگر کسی در ذهنش نامی از احمدی نژاد نخواهد ماند تمام تلاشش را می‌کند که آقای رئیسی رای نیاورد تا جایگاه محبوبیتش را از دست ندهد آیا این حب جاه و مقام نیست؟ کسی که میخواهد برای رضای خدا به مردم خدمت کند و ذره ای در دلش حب قدرت و جاه مقام نباشد وقتی ازش می پرسند اگر رد صلاحیت شوی چه می‌کنی باید بگوید من برای خدمت آمده ام اینجا نشد جای دیگر خدمت میکنم نه اینکه بگوید اگر رد صلاحیت شدم قانون را قبول ندارم و رای هم نمیدهم !!!؟ پس مردم عزیز ایران بدانیم همه کسانی که از آمدن آقای رئیسی می‌ترسند میدانند که دیگر نمی‌توانند چپاول گری کنند دیگر نمی‌توانند خون مردم را بچشند دیگر نمی‌توانند با مردم مردم کردن مرید جمع کنند که قدرت بدست آورند پس با رفتن به پای صندوقهای رای و انتخاب مدیر خادم ومرد عمل و مظلوم آقای رئیسی که تمام دغدغه و فکرش تغییر وضع موجود ، رفع همه سختی‌ها و مشکلات ،سروسامان دادن وضع معیشتی مردم ، رفع بیکاری ، رفع مشکلات ازدواج جوانان ، رفع رکود اقتصادی ، سروسامان دادن به بورس ورفع هزاران مشکل دیگر است آب سرد بر پیکره دشمنان داخلی و خارجی انقلاب بریزیم *إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ*
هدایت شده از محمود معلمی
دروغی دیگرازآقای همتی تسنيم/ رئيس دفتر رئيس‌جمهور اظهارات همتي مبني بر اينکه او به دليل اختلاف نظر با روحاني عزل شده را تکذيب کرده و گفته اتفاقا آقاي همتي مي‌خواست براي حضور در انتخابات مرخصي بگيرد تا اگر راي نياورد، مجددا بر سر کار برگردد. محمود واعظي درخصوص اظهارات اخير عبدالناصر همتي که گفته بود به دليل اختلاف نظر با آقاي روحاني از مسئوليت بانک مرکزي عزل شده است، گفت: خير اين حرف درستي نيست، آقاي دکتر همتي هيچ اختلافي با آقاي روحاني نداشت. عبدالناصر همتي کانديداي سيزدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري، در جريان مناظره تلويزيوني خود با ديگر کانديداها، با بيان اينکه با رئيس جمهور در حوزه اقتصادي  اختلاف داشته و روحاني را اقتصاددان نمي‌داند، گفته بود که به دليل همين اختلاف نظر با رئيس‌جمهور از مسئوليتش عزل شده است. وي در اين باره که آقاي همتي خود را منتقد وضع موجود مي‌داند و بعضا نيز انتقاداتي را نسبت به سياست‌هاي اقتصادي دولت از جمله ارز 4 هزار و 200 توماني مطرح مي‌کند، افزود: من نمي‌خواهم راجع به اين موضوع صحبت کنم اما اين را بدانيد که کسي که مي‌خواهد راي بياورد متوسل به هر چيزي مي‌شود. رئيس دفتر رئيس‌جمهور با بيان اينکه اختلافي بين آقاي همتي و آقاي رئيس‌جمهور نبود، تصريح کرد: اگر کسي اختلاف داشت که اين قدر در مسئوليت خود نمي‌ماند. اين جور درنمي‌آيد، يعني کسي اختلاف داشته باشد ولي با اينحال آنقدر در مسئوليت خود بماند تا برود و کانديداي رياست‌جمهوري شود؟ واعظي گفت: حتي وقتي هم که آقاي همتي کانديدا شدند، مي‌خواستند مرخصي بگيرند؛  خُب کسي که اختلاف دارد، مرخصي نمي‌گيرد. ايشان مي‌خواستند مرخصي بگيرند که اگر راي نياوردند، سرکارشان برگردند اما آقاي رئيس‌جمهور گفتند جايي مثل بانک مرکزي حساس است و حرف رئيس کل بانک مرکزي بر معشيت  مردم، زندگي مردم و سرمايه مردم تاثير گذار است. نمي‌شود که کسي همزمان رئيس کل بانک مرکزي باشد و سراغ مسائل اقتصادي و مناظره هم برود. وي خاطرنشان کرد: نمي‌دانم ايشان با چه نيتي اين سخن را گفته اما صحبت درستي نيست، معمولا در دنيا اينگونه است که رؤساي بانک مرکزي کم حرف مي‌زنند، کم مصاحبه مي‌کنند اما سنجيده سخن مي‌گويند. instagram.com/akharinkhabar