آره من کار درست انجام دادم مثل بیشتر اوقات . با اینکه میدونستم اگه تو جای من بودی برام انجامش نمیدادی ، کمکم نمی کردی اما من انجامش دادم حتی با اینکه میدونم قرار نیست برام جبرانش کنی . چون من با تو فرق دارم من از قدرت و توانایی که تو وجودم امه برای کمک به بقیه استفاده میکنم با اینکه بار ها ازش پشیمون شدم . این اسمش حماقت نیست مهربونیه با اینکه خیلی ها نمیفهمند .
. سیلوانا .