eitaa logo
سیمای عترت (انالوجه)
142 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
5.5هزار ویدیو
275 فایل
کانال بصیرت افزایی و روشنگری و پاسخ به شبهات (جهاد تبیین) ارتباط با ادمین : @Admin_etrat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
─┅═༅🍃🌘🍃༅═┅─ ما شیعــــه‌زاده‌ایم و همین اعتبــــار ماست در راه دوست، دادن جان ،،افتخـــــــــــــار ماست هرگز به زیر بیرق دشمن نمی‌رویم....‌‌‌‌‌ تا پرچم عزای حسینی کنـــــــــار ماست التماس دعا یا حسین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پيامبر اسلام صلی الله علیه و آله: 🥀انَّ الحُسَینَ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّۀِ 🥀بی گمان حسین علیه السلام دری از درهای بهشت است. 📚 بحار الأنوار، جلد ۳۵، صفحه ۴۰۵
▪️🌹▪️🌹▪️ 🍂برو بازار، ببین رونقِ پرچم شده است 🥀شورشی سخت، میانِ دلِ آدم شده است 🍂دستِ من نیست اگر ثانیه را می شِمُرم 🥀چند وقتی ست دلم، تنگِ محرم شده است
▪️امام حسین علیه السلام به کوفیان فرمود:«میخواهم شما را از یزید نجات دهم» اما آن ها مقابلش ایستادند و نگذاشتند حسین (ع) کارش را انجام دهد. 💔همین داستان عاشورا، در دل تک تک ما هم اتفاق می افتد. حسین (ع) هر محرم به دل های ما می آید و می فرماید: «میخواهم با یزید دلت کنم؛ تو فقط مانعم نشو، بگذار کارم را انجام دهم» 🖤اما کوفیان دل ما نمیگذارند حسین (ع) کارش را تمام کند یعنی ما معمولاً در مقابل حسین(ع) میکنیم 🏴فدایش بشوم که دوباره سال بعد می آید:من حسینم؛ آمده ام دلت را آباد کنم. ▪️🌹▪️🌹▪️
10.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 مهمترین راه پیشگیری از سقوط انسان و نابودی جامعه چیست؟ استاد پناهیان 🌷 @IslamlifeStyles
امام حسین(ع) فرمودند: پنج چیز است که در هر کسی نباشد، خیر زیادی در او نیست: عقل، دین، ادب، حیا و خوشخویی؛
*آیا شفاعت یک نوع پارتی‌بازی است؟* شهید مطهری می‌نویسد: نوع نادرست شفاعت که به دلایل عقلی و نقلی مردود شناخته شده است این است که گناه‌کار بتواند وسیله‌ای برانگیزد و به توسط آن از نفوذ حکم الهی جلوگیری کند، درست همان طوری که در پارتی‌بازی‌های اجتماعات منحطّ بشری تحقق دارد. بسیاری از عوام مردم شفاعت انبیا و ائمه (ع) را چنین می‌پندارند؛ می‌پندارند که پیغمبر اکرم (ص) و امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار، خصوصاً امام حسین (ع)، متنفّذهایی هستند که در دستگاه خدا اعمال نفوذ می‌کنند، اراده خدا را تغییر می‌دهند و قانون را نقض می‌کنند. اعراب زمان جاهلیت نیز درباره بت‌هایی که شریک خداوند قرار می‌دادند همین تصور را داشتند؛ آنان می‌گفتند که آفرینش منحصراً در دست خداست و کسی با او در این کار شریک نیست، ولی در اداره جهان بت‌ها با او شرکت دارند. شرک اعراب جاهلیت شرک در ”خالق“ نبود، شرک در ”رب“ بود. اگر در میان مسلمانان هم کسی چنین معتقد شود که در کنار دستگاه سلطنت ربوبی سلطنتی دیگر هم وجود دارد و در مقابل آن دست‌درکار است، چیزی جز شرک نخواهد بود. اگر کسی گمان کند که تحصیل رضا و خشنودی خدای متعال راهی دارد و تحصیل رضا و خشنودی فرضاً امام حسین (ع) راهی دیگر دارد و هریک از این دو جداگانه ممکن است سعادت انسان را تأمین کند دچار ضلالت بزرگی شده است. در این پندار غلط چنین گفته می‌شود که خدا با چیزهایی راضی می‌شود و امام حسین (ع) با چیزهایی دیگر؛ خدا با انجام دادن واجبات مانند نماز، روزه، حج، جهاد، زکات، راستی، درستی، خدمت به خلق، برّ [نیکی] به والدین و امثال اینها و با ترک گناهان از قبیل دروغ، ظلم، غیبت، شراب‌خواری و زنا راضی می‌گردد، ولی امام حسین (ع) با این کارها کاری ندارد، رضای او در این است که مثلاً برای فرزند جوانش علی اکبر (ع) گریه و یا لااقل تباکی [تظاهر به گریه] کنیم؛ حساب امام حسین (ع) از حساب خدا جداست. به دنبال این تقسیم چنین نتیجه گرفته می‌شود که تحصیل رضای خدا دشوار است، زیرا باید کارهای زیادی را انجام داد تا او راضی گردد، ولی تحصیل خشنودی امام حسین (ع) سهل است، فقط گریه و سینه زدن؛ و زمانی که خشنودی امام حسین (ع) حاصل گردد، او در دستگاه خدا نفوذ دارد، شفاعت می‌کند و کارها را درست می‌کند، حساب نماز و روزه و حج و جهاد و انفاق فی سبیل الله که انجام نداده‌ایم همه تصفیه می‌شود و گناهان هرچه باشد با یک فوت از بین می‌رود! این‌چنین تصویری از شفاعت نه تنها باطل و نادرست است، بلکه شرک در ربوبیت است و به ساحت پاک امام حسین (ع) که بزرگ‌ترین افتخارش ”عبودیت“ و بندگی خداست نیز اهانت است امام حسین (ع) کشته نشد برای اینکه العیاذ بالله دستگاهی در مقابل دستگاه خدا یا شریعت جدش رسول خدا به وجود آورد، راه فراری از قانون خدا نشان دهد. « شفاعت امام حسین (ع) به این صورت نیست که برخلاف رضای خدا و اراده او چیزی را از خدا بخواهد. امام حسین (ع) شفیع کسانی است که از مکتب او هدایت یافته‌اند؛ او شفیع کسانی نیست که مکتبش را وسیله گمراهی ساخته‌اند. از این نکته نباید غفلت ورزید که همان‌طوری که از قرآن کریم گروهی هدایت یافته‌اند و گروهی گمراه شده‌اند، از مکتب امام حسین (ع) نیز گروهی هدایت شده و گروهی گمراه گشته‌اند و این مربوط به خود مردم است.» 📚 مطهری، مرتضی (۱۳۵۲).عدل الهی
پایان کرونا هراسی ⭕️ دنیا طوری ساخته شده که اگه آدم کارش رو بخواد با دروغ پیش ببره حتما رسوا خواهد شد. نمیشه برای همیشه به آدم ها دروغ گفت. 🔶 خیلی از اساتید و بزرگان از روز اول گفتن که بیماری کرونا اصلا انقدر خطرناک نیست و این همه بگیر و ببند ها صرفا به خاطر نیت های شوم پشت پرده هست که سازمان بهداشت جهانی و صهیونیست ها برای کشورها طراحی کردن. 💢 اما خب انقدر کروناهراسی شدید بود که اصلا صدای هیچ اندیشمند دلسوزی شنیده نمیشد. اما به لطف خدا کم کم حتی مردم کوچه بازار هم متوجه شدن که انگار حرفای ضد و نقیض زیادی شنیده میشه و برخوردهای دوگانه فراوانی وجود داره. ⭕️ خصوصا برخوردهایی که با هیئت ها و مساجد و مراسم عزاداری محرم شد و سختگیری های بی سابقه ای که انجام شد و از طرفی ازادی سواحل و اتوبوس و مترو و هواپیما و... همه اینا باعث شد که مردم به این حرفای متناقض شک کنند. 💢 از همه بدتر، مقاومت شدید برخی از مسئولین در وزارت بهداشت در برابر ارائه هر گونه داروی مربوط به موجب شد که این شک بیشتر بشه. 👌🏻 اما حالا به لطف خدا عزیزان ما در مجلس شورای اسلامی به طور رسمی و قانونی پیگیر درمان های موجود برای کرونا در طب سنتی و اسلامی شدند و وزارت بهداشت رو ملزم کردند که این داروها رو به طور دقیق مورد آزمایش قرار بدن. ✅ اگه نمایندگان عزیز ما در این موضوع پیگیر باشند ان شالله خیلی زود شاهد از بین رفتن کرونا در ایران و جهان خواهیم بود و نقشه صهیونیست ها برای بردن همه مردم در فضای مجازی و سلطه بر اونا ناکام خواهد موند... 🇮
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واهمه رسانه هندی از محبوبیت امام خامنه‌ای در بین شیعیان هند 🔻 پس از راه اندازی حساب توییتری امام خامنه‌ای حفظه الله به زبان هندی، شبکه ویون نیوز این کشور با انتشار این خبر و بررسی مواردی از قبیل بازتاب شهادت سردار اسلام شهید سلیمانی در بین شیعیان هند و برگزاری اجتماعات در ۱۳۰ شهر هندوستان به این مناسبت، نسبت به نفوذ جمهوری اسلامی ایران و امام خامنه‌ای حفظه الله در بین جامعه ۳۰ میلیون نفری هند هشدار داد. 🔻مجری این شبکه از توان ایران برای مدیریت جامعه شیعیان هند می‌گوید و تاثیر راهبردی ایران بر این بخش از جامعه هندوستان را تا حدی می‌داند که از دستورات دینی ایران تبعیت می‌کنند و توجهی به عربستان سعودی در تعالیم مذهبی ندارند. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄