سیمای غرب(بدون سانسور)
🔹﷽🔹 چیزهایی از اروپا و آمریکا که به من و شما نشون نمیدن😉 البته با زبان #طنز برای مشاهده نابسامانی‌های غرب، هشتگ #غرب_وحشی رو در کانال دنبال کنید. @irani1412
چندتا چهره بهشتی ببینیم😍 @simayegharb
🔺 «چادر نپوشید» نسخه اربعینی حجاب‌استایل‌ها برای زائران! ▪️حجاب‌استایل‌ها برای دنبال‌‌کننده‌های‌شان نسخه جدیدی دارند و سعی دارند عباهای چین و واچین‌دارشان را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند😐 کی اینها دست از سر برمیدارند؟! @simayegharb
والله هرکس تیری سوی این نظام انداخت، آواره شد... @simayegharb
⁉️سگ گردانی روی مزار شهدا در گلزار شهدای تهران!!! 🔹پنج شنبه گذشته سگ گردانی در بین قبور شهدا موجب اعتراض خانواده شهدا شده بود. 🔻شنیده ها حاکی از افزایش کشف حجاب‌های عامدانه و سگ گردانی میان قبور شهداست. 🔹شک نکنید اینها یا هستن یا توسط سرویس‌های جاسوسی سازماندهی شدن برای از مقدسات شیعیان و ملت ایران! 🔹 اولین قدم بود. اگر محکم باهاشون برخورد نشه و جلوشون گرفته نشه قدم‌های بعدی رو هم برخواهند داشت! @simayegharb
قابل توجه آقایانی که می‌گویند: جای زن نیست😐 با راهی سفر شوید👌 منتها در شلوغی و ازدحام بین الحرمین وارد نشوید❌ پ.ن: 🟢ما باذن الله، یاران آخرالزمانیِ حضرت اباعبداللّه الحسین هستیم. 🟢ما سیاهی لشکر سیدالشهدا هستیم. 🟢نسل ما، نسل ظهور است اگر برخیزیم. 🟢امسال اربعین، به کوری چشم دشمنان حسین (علیه السلام) غوغا می‌کنیم. 🟢ما در این بحبوحه نبرد خیر و شر، بی تفاوت نیستیم. 🟢ما بنده نان و بنزین و و شهوت نیستیم. 🟢ما مردان و زنان روزهای سخت هستیم و از نسل سلیمانی‌ها. 🟢ما ملت امام حسینیم.... @simayegharb
آیا ، انتحاری بود؟! ♨️اگر هم باشد می‌فهمد..‌. 📌اسم رمز و ماجرای جمله‌ی مرموزی که روی سنگ قبر نوشه شده بود... 🎤 به روایت محمد جوانی 🖇اسناد دیگری را در این کلیپ ببینید Eitaa.com/CWarfare/2424 @simayegharb
✅مصاف نهایی ، مصاف فاسقان و شیاطینِ جن و انس با عاشقان اباعبداللّه الحسین (علیه السلام) است! ✅خود را برای رژه‌ی قدرت اسلام و زمینه‌سازیِ آماده کنید! ✅ ، لشکرکشی یاران آخرالزمانیِ حسین (علیه السلام) است. ✅در نبرد آخرالزمانی خیر و شر، نباشیم. ✅ما بنده نان و شهوت و بنزین و دلار نیستیم✋ ✅در سیاهیِ لشکرکشی شیطان و در بحبوحه ، سهم من و تو چیست و کجای کاریم؟ @simayegharb
خیلی قابل توجه بانوانی که زائرند! ✅از آنجا که این سفر، زیارتی است، لذا تذکّر و رعایت نکات زیر توسط بانوان مؤمنه، لازم به نظر می‌رسد: 1⃣ زیارت سیدالشهداء علیه‌السلام مستحب است، اما غیرت داشتن و حفظ نوامیس بر هر مرد مسلمانی واجب👌 🔹با توجه به ازدحام زیاد و برخوردهای فراوانی که طبیعتاً در این سفر برای بانوان زائر پیش می‌آید، حتی‌الامکان همراه با مردی از محارم خود شرکت کنید و حریم و فاصله با نامحرمان را رعایت نمائید. 2⃣ صحبت‌های غیرضروری، خوش و بِش و شوخی با خدمتگزاران موکب‌ها و دیگر مردان نامحرم و همسفر و اختلاط با آنان جایز نیست و بعضاً حرام❌ 3⃣ از ، هرچند کمرنگ و برداشتن ابروها به ویژه در سرویس‌ها و مقابل زنان عراقی، جداً اجتناب کنید❌ 🔹آنها در ایام محرم و صفر، خود را عزادار امام حسین علیه‌السلام می‌دانند و بر خلاف عرف اخیر زنان ایرانی که نکردن را جزء حالات عزاداران نمی‌دانند، از این حرکات و هتک حرمت‌ها بیزارند🤷‍♂ 4⃣ زدن به ناخن‌ها، زینت زنان محسوب می‌شود و پوشاندن از نامحرمان، واجب است و ترک آن حرام! 🔹حتی اگر عذر شرعی دارید، از انجام این کار پرهیز کنید؛ چرا که علامت بی‌حیایی برای نشان دادن ایام ماهیانه یا بی‌نمازی شماست! 5⃣ حجابِ چادر داشته باشید و از پوشیدن هر نوع مانتو (مشکی یا رنگی، آزاد یا چسب، بلند یا کوتاه، جلوبسته یا جلوباز) جداً اجتناب کنید. 🔹حتی اگر چادری نیستید، مشابه تشرّف به حرم‌های اهل‌بیت که سرتان می‌کنید، از ابتدای خروج از منزل به قصد این سفر، از حجاب چادر استفاده نمائید 6⃣ بیرون گذاشتن لبۀ یا رنگی از چادر، زینت محسوب می‌شود و موجب جلب توجه نامحرمان به چهرۀ شماست! 🔹همچنین مراقب باشید موهایتان به هیچ وجه پیدا نباشد و زیر گلویتان را با گیره بپوشانید👌 7⃣ اگر بتوانید در طول این سفر علاوه بر چادر، از یا و مشکی هم استفاده کنید، علاوه بر اجر زیارت اربعین، ثواب تبلیغ حجاب حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و عنایت ویژۀ امام زمان علیه‌السلام هم نصیب‌تان می‌شود🌹 8⃣ اگر دختربچه‌های خود را همراه می‌برید، در انتخاب لباس و پوشش آنان نیز دقت کنید؛ پوشاندن تاب و شلوارک و لباس‌های چسب و کوتاه و نیمه‌عریان به کودکان، مناسب این سفر نیست🤦‍♂ 9⃣ اگر فرزند کوچک پوشکی دارید، مراقب باشید که پس از تعویض فرزندتان، پوشک آلوده را در هر مکانی که هستید رها نکنید😷 🔹همراه خود تعدادی پلاستیک ببرید و پوشک را در آن گذاشته و در سطل زباله بیندازید. 0⃣1⃣ زنان شیعه دیگر کشورها بسیار متین و مطابق شأن این سفر زیارتی به کشور عراق می‌آیند؛ شایسته است بانوان ایرانی نیز که نمایندۀ شیعیان ایران هستند، بیشتر مراقب حجاب، رفتار و گفتار خود باشند👌 @simayegharb
ولی جای پرستار در زندان نیست:) فاز براندازهاست🥴 @simayegharb
❌زهی خیال باطل.... داره صدای کلنگ قبرت میاد😏 برای نقشه نکِش بی همه‌چیز! کارشناس اینترنشنال: نباید چیزی به نام ایران باقی بماند؛ ایران باید تکه تکه و تجزیه شود😐 ساختار سیاسی ایران بعد از باید متشکل از ملیت‌های مختلف شود. کرد و بلوچ و عرب و ترک و ترکمن و... هرکدام باید جدا شوند و حکومت خودمختار تشکیل دهند! پ.ن: باید از روی جنازه ما رد شید... @simayegharb
🔹الحاق انبوه موشک‌های «خرمشهر» و «حاج قاسم» به سپاه. 🔹 دستور آغاز الحاق و واگذاری انبوه موشک‌های راهبردی «خرمشهر» و «حاج قاسم» به نیروهای مسلح و نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد👌👌👌 @simayegharb
می‌خواهیم بریم اسرائیل سر بزنیم🤣😆 @simayegharb
🎥 آمریکایی از عشق و دلداگیش به امام حسین علیه‌السلام و پیاده‌روی بزرگ اربعین میگه👌 @simayegharb
🚨 آیا روسیه داره دریای خزر رو خشک میکنه؟! آیا ایران در مقابل روسیه کوتاه اومده؟ ✍ پ.ن: دو دقیقه وقت بذار و جواب سؤالت رو بگیر. اگر حال نداری ببینی، خواهشاً اظهارنظر هم نکن✋ @simayegharb
از کارهایی که در ایران کردیم وحشت خواهید کرد! «یعقوب نیمرودی» (سرشبکه در ایرانِ دوره پهلوی) در ۹۷سالگی مُرد: «اگر یک روز به روزنامه‌نگاران اجازه دهند از کارهایی که ما در کرده‌ایم، مطلع شوند از آنچه می‌شنوند وحشت خواهند کرد. حتی نمی‌توانند آن را تصور کنند.» پ.ن: جهنم خوش بگذره🔥🔥 @simayegharb
🚨دولت روحانی به دنبال رسمی کردن و 🔹فاطمه شجاعی، کارشناس ارشد مطالعات زنان در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۰ صحبت هایی از اقدامات دولت اصلاحات و دولت روحانی برای رسمی کردن تن فروشی و روسپی‌گری ارئه داد که پس از آن با واکنش شدید خانوم ملاوردی و شکایت وی از فاطمه شجاعی همراه شد. 🔹پس از ارائه اسناد و مدارک به دادگاه مربوطه، ادعاهای فاطمه شجاعی منطبق با واقعیت شناخته شد😐 @simayegharb
دوزاری چگونه به اسم چادر و مانتو و ، مخاطبانشون رو تحمیق می‌کنند. به پشت صحنه کلیپ‌هاشون دقت کنید😐 @simayegharb
🔶 سفر ترکیه ما🔶 سلام من و همسرم و دوتا بچه‌هام، همون قشری از جامعه هستیم که تا نصف شب پای سریال‌های ماهواره و ترکی خوابمون میبره🥱 اصلاً تلویزیون ایران نمی‌بینیم و تمام اخبارو از اینترنشنال و بی بی سی میدیدیم. اوایل نماز میخوندیم. ولی شوهرم کم کم منو هم بی نماز کرد. حجاب هم که دیگه نگم. معتقد بودیم باید مثل ترکیه آزاد بشه و هرکی هرکار دوس داره بکنه. تا اینکه تیرماه امسال (1402) رفتیم سفر . تصور ما از ترکیه با فیلمایی که دیده بودیم با اونچه در واقعیت دیدیم، زمین تا آسمون متفاوت بود🤷‍♂ ترکیه ای که ما دیدیم، اولین تفاوتش با ایران مردمش بود. مردمی شدیدا پول پرست، شیاد و خطرناک. ما هیچوقت در ایران، از مردم نترسیدیم. ولی توی ترکیه کنار خیابون مردها و زنها و حتی بچه هایی می بینید که مشغول سیگار و دود کردنن🤦‍♂ نگم براتون که برای یه مسیر ده دقیقه ای از ما 2.5 میلیون کرایه گرفتن، فقط چون توریست بودیم. و با راننده دیگه ای که باز قصد تیغ زدن داشت ناچار به نزاع شدیم و پلیس خبر کردیم. درسته! همه میگن توی ترکیه مسجد جدا، کلاب جدا. عیسی به دین خود موسی به دین خود. ولی دیدن مردهای مست و لایعقلی که کنار خیابون و کنار سطل آشغالها دارن استفراغ می‌کنند و بالا میارن، حال هر کسیو به هم میزنه🤢 وقتی این صحنه ها رو دیدیم واقعاً خدا را شکر کردیم که ایرانی هستیم🙏 که این صحنه ها توی ایران نیست و ای کاش هرگز ایران اینطوری نشه. ای کاش این جمهوری اسلامی که مرتب قبلا بهش غر میزدیم و حتی فحش می‌دادیم نذاره ایران به اون وضع برسه🙏 آره. بذار بگن میخواد به زور مردمو ببره بهشت، بذار بگن. بهتر از اینه که ما رو به زور ببرن جهنم دنیا و آخرت. از وضع اقتصادی و گرانی شون نگم🤦‍♂ تورم فوق العاده بالاست و برای یک پرس دلمه ساده شون، 800 لیر، تقریبا 1.5 میلیون پول دادیم. یک تیشرت ساده رو 1میلیون و 800 هزار تومان بهمون قالب کردن و توی رودربایستی مجبور شدیم بخریم!! 📛بدترین حسی که توی ترکیه داشتیم، حس ناامنی بود. حتی برای یک سرویس رفتن ساده زنانه، مردای حال بهم زنشون دنبالمون کردن و با دعا تونستیم از مهلکه فرار کنیم ✅آره. این کشور مکان های توریستی خیلی باحالی داره. اماکن تاریخی شونو به بهترین و مدرن ترین شکل حفظ کردن و مراقبت میکنن. طبیعت و جزیره های زیبایی داره استانبول. ولی همه اینها در یه کشوری هست که اخلاق توش مُرده. انسانیت کمیابه و سکولار بودن (هرکس به دین خود) این سرزمین رو به انسانهای بی بندوبار و هرج و مرج اخلاقی تبدیل کرده😞 شاید باورتون نشه. وقتی به فرودگاه امام خمینی رسیدیم با دیدن مامورای نیروی انتظامی توی فرودگاه از شدت شوق، فقط گریه می‌کردیم🥺 چون با دیدنشون مملو از آرامش و امنیت شدیم. شوهرم بغض کرده بود و می‌گفت اینهایی که الان داریم با دیدن شون اشک می‌ریزیم همونان که توی اینترنشنال برای کشتن شون کف و هورا میکشن و ما قبلاً تماشا می‌کردیم😔 ما نگرانیم. دوست داریم این حکومت که تا الان جلو بی دینی را گرفته، نگذاره ایران بشه ترکیه. نذاره خیابونای ما مردم ما اخلاق و پاکی ما نابود بشه. تا قبل از این عِرق و علقه ای به جمهوری اسلامی نداشتیم. ولی الان میدونیم چقدر کار حکومت مون مهم و حیاتی هست. چقدر مهمه توی این دنیای ناپاک، این قطعه خاک دنیا پاکیزه بمونه👌 پس الان با این حکومت هستیم. دعا کنید برای همه اونایی که مثل قبلا و الانِ ما فکر میکنن. ✍به امید رشد فکری همه مردم ایران. سارا آذری. استان سمنان. @simayegharb
پوزه بند برای زنان😐 🔹زمانی که در اسلام به مردان تعلیم میدانند زن گل است و خدمتکار نیست یا زن خیر کثیر است، 🔹غربی‌ها زن را حیوان می‌دانستند و برایش پوزه بند میبستند تا حرف نزند😶 🔹این قفل دهان کنار سایر اقلام اسارت زنان در موزه هلند نگهداری میشود! ✍عالیه سادات @simayegharb
🔶 شهر معتادان...! تعبیری که نیویورک پست برای این شهر به کار برده🤦‍♂ @simayegharb