شب های هجر را گذرانده ایم و زنده ایم
مارا به سخت جانی خود این گمان نبود .
@sin_mousavi
محبوب من . .
یک سه شنبه پاییز، در کوچه شما بودم .
دیدم صدای هق هق گریه می آید ؛
دلم سوخت
جلو رفتم . دیدم یک دسته کلید است.
گفتم چرا گریه میکنی ؟!
کلید ها گفتند: ما گم شده ایم
گفتم برای همین گریه میکنید؟
کلید ها گفتند: نه !
«ما گریه میکنیم چون آنکه ما را گم کرده دنبال ما نمیگردد»
یاد خودم افتادم .
کنار کلید ها نشستم
من هم با کلید ها گریه کردم :)
@sin_mousavi
" عیبی نداره اگه حالت خوش نیست "
بعضی دردها و رنجهارو نمیشه حل کرد ،
باید به دوش کشید ، باید تحمل کرد .
- مجتبیشکوری
ممکن نیست سخاوتمندتر از یک زن باشی
اگر به او امنیت دادی؛
برای تو وطن خواهد شد .
@sin_mousavi