بدترین نوع کوری، کور شدن ذوقه.
لامصب وقتی از بین میره دیگه هیچ جوره برنمیگرده.
خطاب به بهترین آدم زندگیم ؛
اندکی از تو، بسیاریست از همه چیز.
نیاز دارم یهو پیام بدی بگی #هیچکی جاتو نمیگیرہ لعنتی .!:)