eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
613 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
2.5هزار ویدیو
104 فایل
﷽ پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه شهرستان رامسر
مشاهده در ایتا
دانلود
صفوف مردم ایران در مصلی های سراسر کشور را ببینید؛ مردمی که نماز جمعه نمی‌رفتند هم این هفته آمده‌اند! این مردم شکست نخواهند خورد. @snjramsar
🌹روح شهید حاج حسین سلامی شاد که گفت: با همین جوانان، اسرائیل را شکست می‌دهیم! 📡 الجزیره: اسرائیل طرفداران زن زندگی آزادی را هم همراه جمهوری اسلامی کرد الجزیره نوشت: 🔹اسرائیل تلاش کرد ایران را بشکند؛ اما در واقع کمک کرد متحد شود. 🔹حمله اسرائیل به جای ایجاد اختلاف در ایران، باعث افزایش حس هویت ملی در میان طیف‌های مختلف سیاسی شد. 🔹حتی در بین فعالان جنبش اعتراضی «زن، زندگی، آزادی» هم شاهد آن هستیم که نارضایتی آشکاری از دخالت نظامی خارجی وجود دارد. 🔹با انتشار تصاویر ساختمان‌های بمباران شده و سربازان ایرانی کشته‌شده، حس همدلی و همبستگی خیلی زود جای مطالبه آنها برای تغییر نظام را گرفت. برای آنها، ماجرا از یک مسأله سیاسی به دفاع ملی تبدیل شده است. @snjramsar
🌀امام جمعه شهرستان رامسر در خطبه های نماز جمعه ♻️نیروهای مسلح ما ظرف چند روز وعده رهبر معظم انقلاب را اجرا و تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کردند. 🔹ضربه به آمریکا خیلی راحت‌تر از اسرائیل است. 🔰به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمود علیخانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان رامسر با بیان اینکه، دشمنی ما با صهیونیست ها دیرینه بوده و تا ریشه کن کردن این غده سرطانی نه مذاکره و نه تسلیم میشویم، گفت: نقشه دشمنان تجزیه ایران، فروپاشی جمهوری اسلامی ایران و تسلیم شدن ملت بزرگ ایران است. ♻️وی افزود: تجزیه ایران امکان ندارد فروپاشی هم ممکن نیست چون حاج قاسم سلیمانی فرمود: جمهوری اسلامی حرم است و باید بماند تا حرم‌های دیگر حفظ شود‌؛ تسلیم ملت بزرگ ایران هم  از محالات است. 💠علیخانی با اشاره به اینکه، راهبرد دشمن برای مقابله با ایران آشوب و ایجاد اختلاف مذهبی و قومیتی،جنگ سایبری ، ترور و خرابکاری و جنگ نظامی است و در همه این نقشه‌ها شکست خوردند، بیان داشت: شهدای دفاع مقدس آرزوی شان بود الان باشند تا با اسرائیل مبارزه کنند و این توفیق نصیب ما شده است تا با صهیونیست‌ها مستقیم بجنگیم و نابودشان کنیم ✅امام جمعه شهرستان رامسر تصریح کرد: جمعه گذشته دشمن غلط کرد و‌ پاسخ قاطعانه دادیم که اسرائیل دست به دامن آمریکا شده و جنگ با آمریکا به مراتب راحت تر است چون اسرائیل شش لایه پدافندی دارد و در هشت لایه دفاع کرد با خاک یکسان شد و همچنان که اسرائیل را شکست دادیم آمریکای جنایتکار را شکست خواهیم داد. 🌀وی گفت: مهمترین سلاح ما در یک هفته اخیر موشک سجیل بود که تولید سال ۲۰۰۳ است و هنوز سلاح های جدید را رو نکردیم اما آنچه ما را پیروز می‌کند امدادهای غیبی و الهی است که به کمک ملت بزرگ ایران می‌آید مانند خودزنی‌های گنبد آهنین که یک معجزه است و به تعبیر قرآن کریم یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المؤمنین، صهیونیست‌ها خودشان به دست خودشان و به دست مجاهدان راه خدا نابود می‌شوند. 🔹خبر: جلال کمالی 🆔 @ramsarakhbar @snjramsar
⭕️ خروش مردمی در راهپیمایی رامسر ⭕️ طنین فریاد "مرگ بر اسرائیل" پس از نماز جمعه ۳۰ خرداد ۱۴۰۴ ♻️فضای این مراسم، سرشار از حماسه، غیرت دینی و خشم مقدس نسبت به دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران بود 🔆 همدل و همراه تا پیروزی .... @snjramsartar
✍🎙نمازعبادی وسیاسی جمعه این هفته درشهرستان رامسر به امامت خطیب توانمند حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمود علیخانی امام جمعه و فرمانده قرارگاه فرهنگ عمومی شهرستان رامسر و باحضور مدیران ارشد شهرستانی از جمله مسلم قبادیان قادی فرماندار، سیدجابر موسوی رئیس دادگستری، بهمن سام خانیان دادستان، سرهنگ علی نجفی و سرهنگ سیدجلیل نبوی فرماندهان نظامی وانتظامی و جمع کثیری از مدیران ادارات و نهادها ، فرهنگیان ، کشاورزان، بازاریان، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران، و دیگر اقشار مختلف جامعه در مصلی بزرگ جوادائمه (عج) رامسر برگزار گردید، 🎙خطیب نماز جمعه دربخشی ازخطبه‌های حماسی نمازجمعه این هفته پیرامون حمله ناجوانمردانه و متجاوزگرانه رژیم نامشروع صهیونیستی اسرائیل به مناطق مختلف کشور را تشریح و آنرا محکوم نمود ، 🎙خطیب توانمند حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمود علیخانی امام جمعه و فرمانده قرارگاه فرهنگ عمومی شهرستان رامسر درخطبه های نمازجمعه همدلی ملت ایران برعلیه رژیم نامشروع صهیونیستی اسرائیل و ترامپ حامی اسرائیل تانابودی آنان شد، 📹این گزارش به روایت تصویر، (بخش اول گزارش تصویری ) ادامه دارد...👇👇👇 @gilnavaz2 ✍📹گزارش وفیلم ازعلیرضاعبدی روزنامه نگار شمال کشور @snjramsar
68.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍🎙قسمتی ازخطبه‌های حماسی نماز جمعه شهرستان رامسر به امامت خطیب توانمند حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمود علیخانی امام جمعه و فرمانده قرارگاه فرهنگ عمومی شهرستان رامسر درجمعه همدلی و خشم برعلیه رژیم نامشروع صهیونیستی اسرائیل و ترامپ حامی اسرائیل، 📹این گزارش به روایت تصویر، (بخش دوم گزارش تصویری ) ادامه دارد... 👇👇👇 @gilnavaz2 ✍📹گزارش وفیلم ازعلیرضاعبدی روزنامه نگار شمال کشور @snjramsar
71.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍🎙قسمتی ازخطبه‌های حماسی نماز جمعه شهرستان رامسر به امامت خطیب توانمند حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمود علیخانی امام جمعه و فرمانده قرارگاه فرهنگ عمومی شهرستان رامسر درجمعه همدلی و خشم برعلیه رژیم نامشروع صهیونیستی اسرائیل و ترامپ حامی اسرائیل، 📹این گزارش به روایت تصویر، (بخش سوم گزارش تصویری ) ادامه دارد...👇👇👇 @gilnavaz2 ✍📹گزارش وفیلم ازعلیرضاعبدی روزنامه نگار شمال کشور @snjramsar
46.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍🎙قسمتی ازخطبه‌های حماسی نماز جمعه شهرستان رامسر به امامت خطیب توانمند حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمود علیخانی امام جمعه و فرمانده قرارگاه فرهنگ عمومی شهرستان رامسر درجمعه همدلی و خشم برعلیه رژیم نامشروع صهیونیستی اسرائیل و ترامپ حامی اسرائیل، 📹این گزارش به روایت تصویر، (پایان گزارش تصویری ) (پایان گزارش تصویری خطبه های نماز جمعه ۳۰ خرداد سال ۱۴۰۴) @gilnavaz2 ✍📹گزارش وفیلم ازعلیرضاعبدی روزنامه نگار شمال کشور @snjramsar
📸 تقدیر قبلی رهبر‌ انقلاب از حضور مردم در نمازهای جمعه پس از تهاجم رژیم صهیونیستی @snjramsar
*عراقچی: تجاوز اسرائیل حاکمیت قانون را زیر سئوال برد/ هرگونه توجیه، مشارکت در جنگ است* 🔹وزیر امور خارجه کشورمان امروز (جمعه) طی سخنانی در نشست شورای حقوق بشر در ژنو گفت: من وزیر امور خارجه ایران هستم، کشوری صلح‌دوست که وارث یکی از کهن‌ترین تمدن‌های بشری است و سهم بزرگی در تمدن، فرهنگ و اخلاقیات انسانی داشته است. اکنون این ملت، هدف یک اقدام تجاوزکارانه و شرم‌آور از سوی رژیمی قرار گرفته که طی ۲ سال گذشته در فلسطین مرتکب نسل‌کشی وحشتناک شده و سرزمین کشورهای همسایه را اشغال کرده است. 🔹من در برابر این نهاد معتبر ایستاده‌ام تا یادآور شوم که هر عضو و ناظر شورای حقوق بشر وظیفه قانونی و اخلاقی دارد که در برابر این بی‌عدالتی بزرگ بایستد. رژیم اسرائیل تجاوزی تحریک‌نشده علیه ایران آغاز کرده که نقض آشکار بند چهارم ماده ۲ منشور سازمان ملل متحد است و چالشی جسورانه علیه تمامی اصول و قواعدی است که این شورا بر آن‌ها بنا شده است. 🔹این یک جنگ ناعادلانه است که از بامداد جمعه ۱۳ ژوئن به مردم من تحمیل شده است؛ جنگی که در آن اسرائیل مجموعه‌ای از عملیات‌های غیرقانونی و مجرمانه علیه نظامیان غیرمشغول به خدمت، استادان دانشگاه و افراد عادی مرتکب شده است. 🔹صدها تن از هم‌میهنان من در پی حملات غافلگیرانه و عملیات‌های تروریستی اسرائیل علیه مناطق مسکونی، زیرساخت‌های عمومی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، و حتی وزارت امور خارجه، کشته یا زخمی شده‌اند. 🔹تأسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای ما نیز هدف حمله قرار گرفته‌اند؛ با وجود اینکه تحت نظارت کامل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارند و با اینکه حمله به چنین تأسیساتی طبق حقوق بین‌الملل کاملاً ممنوع است. 🔹مله به تأسیسات هسته‌ای، جنایت جنگی بزرگی محسوب می‌شود، به‌ویژه با توجه به خطر فاجعه زیست‌محیطی و سلامت عمومی ناشی از نشت مواد رادیولوژیک. 🔹ایران، به‌عنوان یکی از اعضای بنیان‌گذار نظام سازمان ملل متحد، به‌درستی انتظار دارد که هر یک از شما در کنار عدالت، حاکمیت قانون و اصول بنیادین انسانیت و اخلاق بایستید. ایران تحت تجاوزی بی‌رحمانه قرار گرفته است. این واقعیت روشن نباید اجازه یابد که توسط اسرائیل و حامیانش وارونه جلوه داده شود. 🔹تجاوز اسرائیل علیه ایران نمی‌تواند و نباید تحت هیچ استاندارد قانونی یا اخلاقی توجیه شود. هرگونه توجیهی برای این جنگ ناعادلانه و مجرمانه، به معنای مشارکت در آن جنایت خواهد بود. 🔹وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران از خود در برابر تجاوزی وحشیانه دفاع می‌کند افزود: ما حق و وظیفه ذاتی داریم که از تمامیت ارضی، حاکمیت ملی و امنیت خود با تمام قدرت دفاع کنیم. این حق، به‌صراحت در ماده ۵۱ منشور ملل متحد به رسمیت شناخته شده است. 🔹صلح و حاکمیت قانون در نتیجه تهاجم غیرقانونی اسرائیل به ایران، به‌شدت در معرض تهدید قرار گرفته‌اند. اسرائیل در حال ارتکاب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت است. حقوق بین‌الملل بشردوستانه، که پیش‌تر نیز در نتیجه جنایات بی‌وقفه اسرائیل در فلسطین اشغالی و جاهای دیگر به‌شدت تضعیف شده، اکنون با تهدیدی جدی‌تر مواجه است، زیرا اسرائیل به‌شکل فاحش کنوانسیون‌های ژنو سال ۱۹۴۹ را نقض می‌کند. 🔹ما در میانه یک فرآیند دیپلماتیک مورد حمله قرار گرفتیم. قرار بود در ۱۵ ژوئن با آمریکایی‌ها دیدار کنیم تا به توافقی بسیار امیدوارکننده برای حل‌وفصل مسالمت‌آمیز مسائل ساختگی پیرامون برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای‌مان دست یابیم. این اقدام، خیانت به دیپلماسی و ضربه‌ای بی‌سابقه به بنیاد حقوق بین‌الملل و نظام سازمان ملل بود. 🔹بگذارید صریح بگویم، اگر قرار است از نظام‌ها و سازوکارهای پرهزینه‌ای که طی هشت دهه گذشته برای حفظ حقوق بشر و کرامت انسانی ایجاد کرده‌ایم استفاده‌ای شود، اکنون زمان آن است. ما به اقدام نیاز داریم، وگرنه کل نظام حقوق بین‌المللی مبتنی بر قانون دچار فرسایش جدی خواهد شد. @snjramsar
*عراقچی: این ندای فردی است که تمام عمر خود را وقف گفت‌وگو و دیپلماسی کرد؛ این حمله خیانت به دیپلماسی بود* 🔹ما مصمم به دفاع از حاکمیت خود هستیم و با تمام توان از تمامیت ارضی و حاکمیت خود دفاع کنیم. 🔹ما در معرض یک اقدام تجاوزکارانه ناعادلانه قرار داریم و نمی‌توانیم به اسرائیل و حامیانش اجازه دهیم اوضاع را وارونه جلوه دهند. 🔹اسرائیل بدون هیچ گونه تحریک قبلی و با نقض تمام قوانین بین المللی، به تجاوز علیه ايران دست زد. 🔹تجاوز اسرائیل به ایران، نقض آشکار منشور ملل متحد و چالشی علیه اصول حقوق بشر است. 🔹اسرائیل با این حملات، مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. 🔹هرگونه توجیه برای این جنگ ناعادلانه، به‌معنای مشارکت در آن جنایت خواهد بود. 🔹هر کشور عضو کنوانسیون‌های ۱۹۴۹ ژنو موظف است مسئولیت‌های خود را طبق این کنوانسیون‌ها، به‌ویژه مواد مشترک یک و سه، به‌درستی ایفا کند. 🔹همکاران محترم، ما در میانه یک روند دیپلماتیک مورد حمله قرار گرفتیم. قرار بود در تاریخ ۱۵ ژوئن با آمریکایی‌ها دیدار کنیم تا به توافقی امیدوارکننده برای حل‌وفصل مسالمت‌آمیز مسائلی که بر سر برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ما ساخته‌وپرداخته شده‌اند، دست یابیم. 🔹این حمله خیانت به دیپلماسی بود و ضربه‌ای بی‌سابقه به بنیان حقوق بین‌الملل و نظام سازمان ملل متحد محسوب می‌شود. 🔹اجازه دهید روشن بگویم: اگر قرار است از تمام نظام‌ها و سازوکارهای پرهزینه‌ای که در هشت دهه گذشته برای حفظ حقوق بشر و کرامت انسانی ایجاد کرده‌ایم استفاده‌ای شود، اکنون زمان آن فرارسیده است. ما به اقدام فوری نیاز داریم؛ در غیر این صورت، کل نظام حقوق بین‌الملل مبتنی بر سازمان ملل دچار فرسایش و فروپاشی خواهد شد. 🔹اکنون لحظه‌ای تاریخی برای تمدن بشری است؛ زمانی که یک کشور متمدن تحت تهاجمی ناعادلانه و تجاوزکارانه قرار گرفته است. جهان، هر دولت، هر نهاد، و هر سازوکاری باید بیدار باشد و اکنون باید اقدام کند — برای توقف متجاوز، پایان دادن به مصونیت از مجازات، و محاکمه جنایتکارانی که بی‌وقفه دست به جنایت و شرارت در منطقه ما می‌زنند. 🔹این ندای فردی است که تمام عمر خود را وقف گفت‌وگو و دیپلماسی کرده، اما همچنین کهنه‌سربازی است که جنگ تحمیلی رژیم صدام را تجربه کرده و می‌داند چگونه باید از سرزمین مادری عزیز خود دفاع کند. @snjramsar
درود بر عراقچی امروز عالی بود زد تو دهن اروپا و آمریکا آفرین زنده‌باد @snjramsar