eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
613 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
2.5هزار ویدیو
104 فایل
﷽ پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه شهرستان رامسر
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨🚨 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم بیانیه سازمان انرژی اتمی: به دنبال حملات ددمنشانه دشمن صهیونیستی طی چند روز گذشته، سحرگاه امروز سایت‌های هسته‌ای کشور در فردو، نطنز و اصفهان طی اقدامی وحشیانه و مغایر با قوانین بین‌المللی، به ویژه معاهده عدم اشاعه سلاح‌های اتمی(NPT)، مورد تهاجم دشمنان ایران اسلامی قرار گرفت. 🔹 این اقدام مغایر با قوانین بین‌المللی متأسفانه در سايه بی‌تفاوتی و بلکه همراهی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شده است. 🔹 دشمن آمریکایی‌ از طریق فضای مجازی توسط رییس جمهور این کشور، مسئولیت حمله به سایت‌های يادشده را که بر اساس موافقتنامه پادمان و معاهده NPT تحت نظارت مستمر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌باشد را بر عهده‌ گرفته است. 🔹 انتظار می‌رود جامعه جهانی ضمن محکوم کردن بی‌قانونی‌های مبتنی بر قواعد جنگل، ایران را در احقاق حقوق حقه خود همراهی نماید. سازمان انرژی اتمی ایران به ملت بزرگ ایران این اطمینان را می‌دهد که علیرغم توطئه‌های خبیثانه دشمنان، با همت هزاران دانشمند و متخصص انقلابی و باانگیزه خود اجازه‌ نخواهد داد که مسیر توسعه این صنعت ملی که حاصل خون شهیدان هسته‌ای است متوقف شود. 🔹 این سازمان در دفاع از حقوق ملت شریف ایران اقدامات لازم از جمله پیگیری های حقوقی را در دستور کار خود قرار داده است. @snjramsar
✅ نظرات یک ناظر فنی در مورد حملات که ادعای ایران مبنی بر خسارت محدود را تأیید می‌کند: ✅ اگر فردو از بین رفته بود، شاهد دهانه‌های آتشفشانی، گسیختگی الکترومغناطیسی، پرواز اضطراری، روشن شدن لرزه‌نگارها و شعله‌های فروسرخ در زیر کوه بودیم. در عوض، توییتی از یک حساب کاربری در شمال اسرائیل دریافت کردیم که فریاد می‌زد «فردو از بین رفته است». ✅ در حال حاضر، هیچ تأییدیه‌ای از SAR وجود ندارد. هیچ خوشه‌بندی دهانه‌ای وجود ندارد. هیچ تحلیل فلش چندطیفی وجود ندارد. هیچ نشانه‌ای از آتش زیرزمینی وجود ندارد. هیچ حلقه BDA وجود ندارد. اگر فردو فردا همچنان بچرخد، واشنگتن گران‌ترین عملیات نفوذ در تاریخ تخریب سنگرها را انجام داده است، و تنها نظاره‌گر بالا رفتن تهران از نردبان تشدید تنش بدون آسیب است. ✅ نه تنها حمله ممکن است شکست خورده باشد، بلکه آنها بدون هیچ موفقیت استراتژیکی، اوضاع را تشدید کرده‌اند @snjramsar
مِن كَلامِهِ يَومَ عاشوراءَ ـ : ألا وَإنَّ الدَّعيَّ ابنَ الدَّعيِّ قَد رَكَّزَ بَينَ اثنَتينِ بَينَ السُلَّهِ وَالذِلَّةِ وَهَيهاتَ مِنّا الذِلَّةُ يَأبى اللّه ُ ذلك لَنا وَرَسولُهُ وَالمُؤمِنونَ وَحُجورٌ طابَت وَطَهُرَت وَأنوفُ حَميَّةٍ وَنُفوسُ أبيَّةٍ مِن أن تُؤثِرَ طاعَةَ اللِئامِ عَلى مَصارِعِ الكِرامِ @snjramsar
💢 «اگر کوهها از جا کنده شود تو از جایت تکان نخور، دندانهایت را بهم بفشار و کاسه سرت را به خدا بسپار، قدمهایت را بر زمین بکوب، آخر سپاه را چشم‏ انداز خودساز و چشمت را نیم‏ باز قرار ده، و بدان که پیروزى از جانب خداوند سبحان است.» امیرالمؤمنین(ع) خطبه ۱۱ نهج البلاغه @snjramsar
اسرائیل دید تل آویو و حیفا با خاک یکسان شد و حریف ایران نشد رفت با بزرگترش آمد! ان شاءالله دهن بزرگترش را هم سرویس می‌کنیم؛ ولاحول و لا قوة إلا بالله العلي العظيم. @snjramsar
خدا می‌داند آن قدر فرصت برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد که الی ماشاءالله! باید از این فرصت‌ها استفاده کرد! اولین گام خروج از بسیاری از قراردادها و پیمان‌های بین‌المللی است. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد! حمله آمریکا تهدید نیست فرصت است! مدعی خواست که از بیخ کَنَد ریشه‌ی ما غافل از آنکه خدا هست در اندیشه‌ی ما ان شاءالله ولاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم @snjramsar
▪️در انفجار ملارد که منجر به شهادت سردار تهرانی مقدم شد ، در کرج رخ داد ، کل تهران لرزید و شنید ▪️دیروز یک پهپاد در قم به یک ساختمان اصابت کرد ، کل قم شنید ‼️ حالا امریکا مدعی ست چندین تن بمب بر فردو ریخته اما کسی نشنیده !! 🔴جدا از اینکه سناریو های متعددی مطرح است اما واقعیت این است که‌ حمله ی امریکا کاملا پایین ار سطح انتظار همه بود 🔘اینکونه نظر میرسد، یکی از اهداف ترامپ از این عملیات بیش از آن که تلاشی برای از بین بردن قدرت اتمی ما باشد؛ ابزاری است برای راه‌اندازی آشوب با دو قطبی موافقان و مخالفان جنگ با آمریکا ⬅️ پس فقط نگاه ها به اوامر و فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد @snjramsar
✅ ورود آمریکا به جنگ و بایسته های پیش رو ❇️ ورود آمریکا به جنگ اثبات کرد که رژیم در بن بست استراتژیک قرار دارد و توازن میدانی به سود آنها نیست، بنابراین تهاجم ایران به عمق رژیم کیفی، نقطه زن و اثرگذاری راهبردی داشته است که می بایست پرقدرت استمرار داشته باشد. ✅ اما در ادامه در بُرهه کنونی چکار باید کرد؛ - تشدید حملات به اسرائیل با موشک های جدید و بشدت مخرب و بدون ملاحظه؛ ایران باید بر رژیم تا فلج سازی آن فعلا تمرکز کند، فرسایشی کردن پرقدرت جنگ و حمله به ابزارهای قدرت رژیم از جمله؛ کارخانجات راهبردی نظامی آن، موسسات بیولوژیکی، شیمیایی و هسته ای، انهدام کامل پدافند و رادارهای اصلی آن به خصوص در جولان، شلیک مستمر و پیش ناپذیری زمانی آن به قلب تل‌آویو و حیفا و همین طور عملیات روانی معتبر و کارآمد علیه تاب آوری اجتماعی جبهه داخلی رژیم. ✅ورود انصارالله و انهدام منافع حیاتی امریکا؛ مسئله بعدی این است که انصارالله به جنگ ورود کند و تمام ناوها و نفت کش ها و منافع آمریکا را به آتش بکشد، این اقدام صورت خواهد گرفت و دست انصارالله پُر شده است به طور خاص تمرکز بر کشتی های تجاری و نفتی باشد. ❇️اولتیماتوم عملیاتی به کشورهای منطقه جهت اخراج نظامی امریکا؛ کشورهای عربی باید بین به آتش کشیدن کشورشان و اخراج نظامی امریکا لاجرم یکی را انتخاب کنند. در صورت عدم اقدام، پایگاه ها و منافع آمریکا و سکوها و چاههای نفتی، در آن کشورها هدف مشروع ایران است. ❇️ طرح ریزی راهبردی ورود زمینی به اسرائیل و تکمیل ناتمام ۷ اکتبر؛ در این سناریو نقش مقاومت عراق و جریان صدر و حزب الله بسیار موثر است که با توجه انگیزه جریان مقاومت در عراق و توانمندی انسانی مقاومت لبنان امکان تحقق دارد. ❇️صادر کردن فتوی جهاد توسط علمای شیعه و اهل سنت علیه آمریکا و اسرائیل؛ این اقدام مبارزه علیه امریکا را جهانی می کند و منافع آمریکا در جهان در معرض خطر جدی قرار می گیرد و وضعیت دولت ترامپ را بشدت بحرانی خواهد کرد. این جنگ فرصتی تاریخی برای اخراج امریکا و ایجاد نظم جدید در منطقه است. @snjramsar
🔴 شعار مشترک هیئت‌ها در محرم ۱۴۰۴ ▪️ «ایران حسین تا ابد پیروز است» @snjramsar
دعا برای رزمندگان اسلام)1 🛑 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ حَصِّنْ ثُغُورَ الْمُسْلِمِينَ بِعِزَّتِكَ، وَ أَيِّدْ حُمَاتَهَا بِقُوَّتِكَ، وَ أَسْبِغْ عَطَايَاهُمْ مِنْ جِدَتِكَ. اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ كَثِّرْ عِدَّتَهُمْ، وَ اشْحَذْ أَسْلِحَتَهُمْ، وَ احْرُسْ حَوْزَتَهُمْ، وَ امْنَعْ حَوْمَتَهُمْ، وَ أَلِّفْ جَمْعَهُمْ، وَ دَبِّرْ أَمْرَهُمْ، وَ وَاتِرْ بَيْنَ مِيَرِهِمْ، وَ تَوَحَّدْ بِكِفَايَةِ مُؤَنِهِمْ، وَ اعْضُدْهُمْ بِالنَّصْرِ، وَ أَعِنْهُمْ بِالصَّبْرِ، وَ الْطُفْ لَهُمْ فِي الْمَكْرِ. 🔰امام سجاد‌علیه‌السلام: خدایا! بر محمّد و آلش درود فرست و به عزّتت مرزهای مسلمانان را محکم و استوار ساز و به نیرویت نگهبانان مرزها را توانایی بخش و عطایای آنان را به توانگری‌ات کامل و سرشار کن. خدایا! بر محمّد و آلش درود فرست و تعداد رزمندگان اسلام را بیافزا و سلاحشان را تیز و برّان کن و اطراف و جوانبشان را محکم و نفوذناپذیر ساز و جمعشان را به هم پیوند ده و کارشان را رو به راه کن و آذوقه آنان را پی‌درپی برسان و سختی‌هایشان را به تنهایی کارساز باش و به یاری خود نیرومندشان ساز و به شکیبایی مددشان ده و آنان را در چاره‌جویی، دقّت نظر عنایت کن. 📚صحیفه سجادیه ۲۷ @snjramsar