eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
616 دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
2.5هزار ویدیو
104 فایل
﷽ پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه شهرستان رامسر
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
🔺حمایت از ایران بدون اسم بردن از دشمن ایران! ▫️بعد از گذشت چند روز از توقف جنگ و همدلی بی‌سابقه مر
واقعا عجیب است چرا برخی که دم از ایران می‌زنند جرأت ندارند اسم دشمنان ایران یعنی آمریکا و اسرائیل را بیاورند؟ البته زیاد هم عجیب نیست چون در آمریکا منافع دارند و خانوادشون در آمریکا هستند... خیلی‌های دیگر...
🔺فتوای حضرت آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر محارب بودن تهدید کنندگان مقام رهبری و مرجعیت سوال: بسمه تعالی محضر مبارک مرجع تقلید شیعیان حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدّ ظلّه العالی با اهداء سلام و تحیت در روزهای اخیر شاهدیم که رئیس جمهور آمریکا و سردمداران رژیم صهیونی بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی و برخی از علماء و مراجع تقلید را تهدید به ترور کرده‌اند. از محضرتان تقاضامندیم بفرمایید حکم تهدید مرجعیت و رهبری جامعه اسلامی چیست و اگر خدای ناکرده این عمل از جانب دولت آمریکا یا هر کس دیگری صورت گرفت وظیفۀ مسلمانان در سرتاسر جهان چیست؟ پاسخ حضرت آیت الله مکارم شیرازی: بسم الله الرحمن الرحیم هر شخص یا رژیمی که برای ضربه به امت اسلامی و حاکمیت آن، رهبری و مرجعیت را تهدید کند یا (لا سمح الله) تعرّضی نماید، حکم محارب دارد و هرگونه همکاری و تقویت آن توسط مسلمانان یا دولت‌های اسلامی حرام است و لازم است عموم مسلمانان در سراسر جهان این دشمنان را از حرف و خطای خود پشمیان نمایند و اگر متحمل مشقت یا خسارتی شوند، اجر مجاهد فی سبیل الله را دارند، ان شاء الله. خداوند جامعۀ اسلامی را از شر دشمنان حفظ فرموده و در ظهور حضرت صاحب العصر والزمان تعجیل فرماید. همیشه موفق باشید. @snjramsar
21.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دولت انگلستان سالی ۵ میلیارد پوند هزینه نمی‌کند که خبرنگارانش به طرفداری از ایران صحبت کنند! در سر اهداف کثیفی برای سفیدشوئی خود دارند تا مردم ایران به آنها اعتماد کنند... «فراموش نکنیم که هر چقدر ایران اینترنشنال وقیح است، بیشتر از آن بی‌بی‌سی فارسی خبیث است» @snjramsar
29.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ناگفته های سردار حاجی‌زاده از برخوردها و موانعی که دولت روحانی در حوزه نظامی ایجاد کرد @snjramsar
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
🔺فتوای حضرت آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر محارب بودن تهدید کنندگان مقام رهبری و مرجعیت سوال: بسمه ت
فتوای آیت‌الله العظمیٰ نوری همدانی: تهدید رهبری معظم یا دیگر مراجع عظام از سوی شخص یا دولت، در حکم محاربه است 🔥 خون ترامپ خبیث و نتانیاهو بی‌شرف بر هر مسلمان آزاده‌ای در هرکجای عالم، مباح است. @snjramsar
دهن‌دریدگی فرانسه درباره ایران تمامی ندارد! 🔸مکرون: برنامه موشکی هم باید در مذاکرات با ایران باشد 🔹 امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه: در گفت و گوی تلفنی با رییس جمهور ایران بر پایبندی به آتش بس و حفظ صلح و بازگشت به مذاکرات تاکید کردم. 🔹مذاکرات با ایران باید شامل برنامه موشک های بالستیک، برنامه هسته ای و منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای باشد. 🔹ما تاکید کردیم که آژانس بین المللی انرژی اتمی باید سریعا کارش در ایران را از سر بگیرد. @snjramsar
آیت‌الله حائری از مراجع و علمای بزرگ نجف اشرف: هرگونه تعرض به رهبر ایران، تعرض به امت اسلام است 🔹 حضرت آیت‌الله سید علی‌اکبر حسینی حائری از مراجع تقلید و علمای بزرگ نجف اشرف، پس از مطرح شدن تهدیداتی از سوی رئیس جمهور آمریکا و سردمداران رژیم صهیونی علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت شیعه، پیامی را صادر کرد. ✅ در بخشی از پیام آمده است: ر رابطه با تهدیدات آشکاری که متوجه رهبری جمهوری اسلامی شده، به صراحت اعلام می‌کنیم که هرگونه تعرض به ایشان، تعرض به تمامی امت اسلام است؛ چرا که ایشان نه تنها عهده دار رهبری سیاسی یک دولت، که به لحاظ دینی مرجعیت امت اسلامی را بر عهده داشته و نماد مقاومت و وحدت اسلامی، و راهنمای مسیر جهادی در برابر زورگویی و استکبار جهانی است. @snjramsar
مهراد خیری کودک 5 ساله‌ای که همراه مادر مددکارش به زندان اوین رفته بود در حمله‌ی اسرائیل به زندان اوین کشته(شهید) شد. Mehrad Kheiri, The 5-year-old child, When Israel attacked, your social worker mother felt it was safer for you to be with her, even though her workplace wasn't the most suitable place for a child. Then they blew up the prison where she worked, and got both of you. @KilledByIsrael @snjramsar
🟥 اولین بار صهیونیسم تسلیم شد،وقتی موسسات مهمشان مثل وایزمن،غیره،نابود شد،از روی حرامزدگی،با سه روز تاخیر نتانیاهو کودک کش حرامی حین بازدید خرابه ها گفت جنگ خیلی زود باید تمام شود ،صبح به وقت واشنگتن آمریکا آتش بس اعلام کرد. 🟥 از توان آفندی ما حساب بردن لحن صحبت ها در دو سه روز آخر جنگ اینو ثابت میکنه. برای مثال در یکی از شبکه هاشون میگفتن : امیدواریم این پولی رو که از طرف ما و ایران صرف مهمات میشه در راه های بهتری خرج بشه ریش سفید بازی و حرفای ترامپ هم این موضوع رو کاملا تایید میکرد 😄 خدا ایران را حفظ کند و ...! @snjramsar
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اسرائیل از ترس فرسایش دفاعی، آتش‌بس را پذیرفت / چاس فریمن، سفیر سابق آمریکا در عربستان: «تا جایی که من می‌دونم، ایران می‌تونه موشک‌های بالستیک رو سریع‌تر از اون چیزی تولید کنه که آمریکا و اسرائیل میتونن موشک‌های رهگیر بسازن. تازه موشک‌های ایران خیلی ارزون‌تر از رهگیرها هستن. اگه جنگ ادامه پیدا می‌کرد، اسرائیل زودتر از ایران رهگیرهاش تموم میشد. واسه همینم بود که قبول کرد پیشنهاد ترامپ برای آتش‌بس رو بپذیره. در واقع، از اول جنگ ایران گفته بود که اگه اسرائیل شلیک نکنه، اونم شلیک نمی‌کنه. آمریکا هم از طریق میانجیگری رفت و از ایران پرسید که آیا هنوز سر حرفشه؟ ایران هم گفت بله. به‌نظرم اسرائیلی‌ها متوجه شدن که توی یه جنگ فرسایشی آخرش بازنده‌ هستن، چون زودتر از ایران سیستم دفاعیشون تموم میشه. در حالی که ایران هنوز میتونه بهشون ضربه بزنه. گزارش‌هایی که تو اسرائیل خیلی زود سانسور شد، نشون میداد که حدود ۳۳ هزار مورد خسارت ثبت شده، هم به زیرساخت‌های غیرنظامی، هم پایگاه‌های نظامی و استراتژیک، مثل پالایشگاه حیفا که تقریباً از کار افتاده بود. اگه جنگ ادامه پیدا می‌کرد، شاید بندر اشدود هم بسته میشد.» @snjramsar