eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
616 دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
2.5هزار ویدیو
104 فایل
﷽ پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه شهرستان رامسر
مشاهده در ایتا
دانلود
مهراد خیری کودک 5 ساله‌ای که همراه مادر مددکارش به زندان اوین رفته بود در حمله‌ی اسرائیل به زندان اوین کشته(شهید) شد. Mehrad Kheiri, The 5-year-old child, When Israel attacked, your social worker mother felt it was safer for you to be with her, even though her workplace wasn't the most suitable place for a child. Then they blew up the prison where she worked, and got both of you. @KilledByIsrael @snjramsar
🟥 اولین بار صهیونیسم تسلیم شد،وقتی موسسات مهمشان مثل وایزمن،غیره،نابود شد،از روی حرامزدگی،با سه روز تاخیر نتانیاهو کودک کش حرامی حین بازدید خرابه ها گفت جنگ خیلی زود باید تمام شود ،صبح به وقت واشنگتن آمریکا آتش بس اعلام کرد. 🟥 از توان آفندی ما حساب بردن لحن صحبت ها در دو سه روز آخر جنگ اینو ثابت میکنه. برای مثال در یکی از شبکه هاشون میگفتن : امیدواریم این پولی رو که از طرف ما و ایران صرف مهمات میشه در راه های بهتری خرج بشه ریش سفید بازی و حرفای ترامپ هم این موضوع رو کاملا تایید میکرد 😄 خدا ایران را حفظ کند و ...! @snjramsar
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اسرائیل از ترس فرسایش دفاعی، آتش‌بس را پذیرفت / چاس فریمن، سفیر سابق آمریکا در عربستان: «تا جایی که من می‌دونم، ایران می‌تونه موشک‌های بالستیک رو سریع‌تر از اون چیزی تولید کنه که آمریکا و اسرائیل میتونن موشک‌های رهگیر بسازن. تازه موشک‌های ایران خیلی ارزون‌تر از رهگیرها هستن. اگه جنگ ادامه پیدا می‌کرد، اسرائیل زودتر از ایران رهگیرهاش تموم میشد. واسه همینم بود که قبول کرد پیشنهاد ترامپ برای آتش‌بس رو بپذیره. در واقع، از اول جنگ ایران گفته بود که اگه اسرائیل شلیک نکنه، اونم شلیک نمی‌کنه. آمریکا هم از طریق میانجیگری رفت و از ایران پرسید که آیا هنوز سر حرفشه؟ ایران هم گفت بله. به‌نظرم اسرائیلی‌ها متوجه شدن که توی یه جنگ فرسایشی آخرش بازنده‌ هستن، چون زودتر از ایران سیستم دفاعیشون تموم میشه. در حالی که ایران هنوز میتونه بهشون ضربه بزنه. گزارش‌هایی که تو اسرائیل خیلی زود سانسور شد، نشون میداد که حدود ۳۳ هزار مورد خسارت ثبت شده، هم به زیرساخت‌های غیرنظامی، هم پایگاه‌های نظامی و استراتژیک، مثل پالایشگاه حیفا که تقریباً از کار افتاده بود. اگه جنگ ادامه پیدا می‌کرد، شاید بندر اشدود هم بسته میشد.» @snjramsar
معنای حکم محاربه حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علیخانی امام جمعه رامسر بیان کرد: در پی سؤالات متعدد درباره‌ی معنای حکم محاربه که از سوی برخی از مراجع معظم تقلید حفظهم الله تعالی صادر شده است به استحضار مردم شریف و انقلابی و همه‌ی انسان‌های آزاده می‌رساند؛ براساس آیه شریفه ۳۳ سوره مائده، کسانی که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را تهدید کنند، قتل و کشتن آنها واجب است؛ بنابراین آنچه که مسلَّم است در پی تهدید ترامپ و نتانیاهو این دو موجود نجس و کثیف مهدورالدم بوده و کشتن آنها بر همه‌ی مسلمانان واجب است. ان شاءالله و لاحول و لاقوة الا بالله العلي العظيم آیه ۳۳ مائده: "إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ۚ ذَٰلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا ۖ وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ کیفر آنان که با خدا و پیامبرش می جنگند، و در زمین به فساد و تباهی می کوشند، فقط این است که کشته شوند، یا به دارشان آویزند، یا دست راست و پای چپشان بریده شود، یا از وطن خود تبعیدشان کنند. این برای آنان رسوایی و خواری در دنیاست، و برای آنان در آخرت عذابی بزرگ است." @snjramsar
40.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨 דחוף | אזהרה מהמפקד הכללי של משמרות המהפכה: אם האויב יעשה טעות, נגיב בעוצמה בדיוק כפי שעשינו ב-12 הימים האחרונים 🚨🚨هشدار سردار پاکپور به زبان عبری،، به دشمنان ایران اسلامی: اگر دشمن اشتباهی مرتکب شود، همانطور که در ۱۲ روز گذشته عملیات انجام دادیم، باز هم با قدرت پاسخ خواهیم داد‼️ سردار چه تسلطی به زبان عبری داره! شاید صهیونیست‌های زبان نفهم، اینطوری یه چیزهایی را متوجه شدند! @snjramsar
🔰 | نکات مهم روایت علی لاریجانی، مشاور رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ اخیر ایران و رژیم صهیونی: ❇️ سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل ترامپ، نقطه عطف جنگ بود 🔸 ما دستمان در اولین روز تقابل با رژیم صهیونیستی به صورت کلی پایین بود، و ما را غافلگیر کرده بودند. 🔹 در روز سوم نتانیاهو یک عبارتی را مطرح می‌کند و می‌گوید که تغییر رژیم ایران قطعاً می‌تواند نتیجه یک عملیات نظامی باشد. 🔸 آنها جلسه شورای عالی امنیت ملی و را کشف کرده بودند و می‌خواستند همه‌ی آنها را با بمباران از بین ببرند. اسرائيل قصد داشت پس از هدف قرار دادن سران قوا، به سراغ رهبری برود که در این برنامه نیز شکست خورد. 🔹 آنها یک رشته عملیات در کنار هم را برای فروپاشی ایران دیده بودند، در اثنای جنگ رهبری یک سخنرانی انجام می‌دهند و در دهان ترامپ می‌زنند، جنگ است این سخنان رهبری، آقا می‌گویند که شماها ایران را نشناخته‌اید، ایران تسلیم نمی‌شود و این حرفی است که بعدها دیگران اذعان می‌کنند. 🔸آنها می‌خواستند در شش روز کل ایران را به هم بریزند و کشور را از بین ببرند و اینجا در روز ششم تخریب‌ها و ایران بسیار زیاد شد. 🔹 یکی از افسران اسرائیلی در این روز می‌گوید که من وقتی این صحنه‌ها را می‌بینم احساس می‌کنم در خان یونس و یا بیت هانون حضور دارم، نقاط موشک خورده در اسرائیل مثل میدان جنگ شده است. 🔸گاردین در گزارشی تاکید کرده که نظام بسیار مستحکم‌تر از چیزی است که آمریکا و اسرائیل تصور می‌کردند. 🔹 در دهمین روز جنگ، دستور حمله به فردو، اصفهان و نطنز را صادر کرد و بلافاصله وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: «کل صنایع هسته‌ای ایران را نابود کردیم و اکنون باید برای خاتمه جنگ تصمیم بگیریم.» 🔸 دشمنان تلاش کردند با ، نظام را برهم بزنند اما موفق نشدند. مردم به صحنه آمدند و پشت نظام ایستادند و اکنون آمریکا و اسرائیل به‌دنبال خاتمه جنگ هستند. 🔹 این کشورها تصور می‌کردند که در این جنگ به سرعت از حکومت فاصله خواهند گرفت اما مردم به آنها ثابت کردند که در اشتباه هستند. 🔸 مردم ایران مردم با ریشه‌ای هستند و هزاران سال تمدن دارند و آنها به این فکر نکرده بودند و اینها را نفهمیدند. 🔹 آمریکا فقط برای فریب ایران پیش‌ از حمله بود و اسرائیل کاملاً با هماهنگیِ آمریکا حمله کرد. 🔸 شش موشک ایرانی با سر جنگی ۴۰۰ کیلویی به در قطر اصابت کرد، اما دونالد ترامپ به دروغ مدعی شد که تنها یکی از موشک‌ها به هدف برخورد کرده است. 🔹 در پایان جنگ، این دشمنان بودند که به التماس افتادند. 🔸 ترامپ اساساً شومن است و بیشتر به دنبال و حاشیه‌سازی است تا سیاست‌گذاری واقعی. 🔹 تعجب می‌کنم که ترامپ اینقدر دروغ می‌گوید. در نظرسنجی‌هایی که خود آمریکایی‌ها انجام دادند، ۶۰ درصد مردم، ایران را پیروز جنگ دانستند. 🔸 اسرائیل معمولا جاهایی برمی‌گردد که معمولاً دست بالا را دارد و جاهایی که دست پایین دارد و یا شکست‌هایی خورده است به این سادگی‌ها برنمی‌گردد. 🔹 ممکن است باز هم بیاید و مثل گرگ زخم دیده است ولی به این سادگی‌ها نیست. اسرائیل اگر دوباره باز گردد بیشتری می‌خورد؛ ایران هنوز امکاناتش را رو نکرده، خودشان هم می‌دانند. 🔸 اسرائیل در این قضیه مشکلات متعددی پیدا کرده است و پیدا کرده است و همین مقداری که در ایران همبستگی سیاسی ایجاد شد در آنجا فروپاشی سیاسی و اجتماعی رخ داده است. 🔹 آنها تعداد کشته‌هایشان کم نیست و می‌کنند آنها می‌خواستند مدینه فاضله یهودی‌ها را بسازند اما الان با کشوری روبرو هستند که همش در حال جنگ است. 🔸 یک عدم وجاهت بین‌المللی هم پیدا کرده است، تا قبل از این یک ترس و رعبی در کشورهای منطقه بود اما الان این هیمنه‌ی رژیم در ضربه خوردنش پیش آنها فرو ریخت. 🔹 بنده فکر می‌کنم ایران در در کشورهای منطقه است چرا که فقط ایران ایستاد جلوی رژیم صهیونیستی. @snjramsar
ایهود باراک، نخست وزیر سابق اسرائیل: ❗️ ما نباید خودمان را گول بزنیم. ما تهدید هسته‌ای و موشکی ایران را از بین نبرده‌ایم. ایران علیرغم ضرباتی که متحمل شده، همچنان در آستانه هسته‌ای شدن است. @snjramsar
16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گزارشی از راهپیمایی روز جمعه یمنی‌های عزیز به مناسبت پیروزی ایران 🇾🇪یمن‌الاسلام🇾🇪 @snjramsar
💢 شهادت ۵ پزشک و دندان‌پزشک در حملات رژیم صهیونیستی به ایران ‌ ▫️شهید دکتر رسولی ▫️شهید دکتر دوابسری ▫️شهید دکتر عزیزی ▫️شهید دکتر بروجنی ▫️شهید دکتر عسگری ‌( دشمن حتی به طرفداران ززآ هم رحم نمیکند، هدفش تجزیه و نابودی ایران است) @snjramsar