eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
613 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
2.5هزار ویدیو
104 فایل
﷽ پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه شهرستان رامسر
مشاهده در ایتا
دانلود
فواد ایزدی در شبکه خبر: از کودتای ۲۸ مرداد زانوی آمریکا روی گردن ایران بود از الان زانوی ایران روی گردن آمریکا خواهد بود. @snjramsar
تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. در موقعیت فعلی، این مبارزه دائما از شکلی به شکل دیگر در می آید. جنگ به پایان نرسیده و مجدداً به عرصه های جدیدی سرایت کرده است. @snjramsar
دنیا بدونِ شما...😭 دنیا بدونِ شما... آه!😭 علی الدنیا بعدک العفا بعد از تو خاک بر سر دنیا😭 ما ماندیم و دنیای بدون علی😭 چه قدر دنیای بدون علی وحشتناک و تاریک است😭 @snjramsar
▪️چهل روز گذشت... 🖤 تازه داغ ما شروع شد😭 تازه مصیبت شروع شد😭 🇮🇷 تا الان مشغول دفاع و سرگرم جنگ بودیم 🖤 آه آه آه 🖤 خدایا به ما صبر و اجر بده در برابر این مصیبت عظمای امام ما😭 🖤برای کدام مصیبت گریه کنیم؟😭 در غم امام شهید؟😭 یا کودکان مظلوم میناب؟😭 یاسرداران شهید؟😭 یا سیاستمداران شهید؟😭 یا دانشمندان شهید؟😭 یا بر کدام هم وطن زن و مرد، کودک و پیر و جوان که مظلومانه به شهادت رسیدند؟😭 یا...؟😭 @snjramsar
🔴یحیی ابوزکریا، تحلیلگر جهان عرب: 🔹«و ایران پیروز شد.جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند.و مرگ بر عادی سازان...» @snjramsar
موافقت اولیه با شرایط ایران و اعلام آتش بس از سوی آمریکا در طرح کمال شرف یمنی @snjramsar
🔰 سلماً حرباً بایعناک... ای پیشوای آزاده و شجاع در بیعت شماییم چه به جنگ فرمان دهید، چه به صلح... @snjramsar
✳️ ترامپ در توییت هایش بعد از ۴۰ روز ایران را "جمهوری اسلامی ایران" صدا زد: Trump now calls Iran the “Islamic Republic of Iran.” @snjramsar
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
✳️ ترامپ در توییت هایش بعد از ۴۰ روز ایران را "جمهوری اسلامی ایران" صدا زد: Trump now calls Iran th
حالا قیافه سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه‌طلب‌ها و هر کسی ضد جمهوری اسلامی ایران بود، دیدنی است😂 حالا فهمیدید کت تن کیه؟😂 حالا وطن فروش‌ها، نه رو در وطن دارند و نه دل در غربت😂 🙏سبحان الله 🙏الحمدلله رب العالمین 🙏استغفرالله ربی و اتوب الیه @snjramsar
😳 این متن را آن قدر منتشر کنید تا به دست مسئولان مذاکره کننده که با پاکستان می‌روند برسد ✍ داستان بسیار آموزنده هنگامی‌که ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفت با نیروهای انقلابی ویتنام مذاکره کند، از آنان خواست تا هیأتی را به نمایندگی خود به پاریس اعزام کنند تا درباره‌ی آتش‌بس و پایان جنگ گفت‌وگو شود. این در حالی بود که نیروهای انقلابی ویتنام پیش‌تر ضربات سنگینی به نظامیان آمریکایی وارد کرده و حتی در مواردی با آنان بدرفتاری کرده بودند. در پاسخ، انقلابیون ویتنامی هیأتی چهار نفره شامل دو زن و دو مرد را روانه‌ی پاریس کردند. سازمان اطلاعات آمریکا برای این هیأت اقامت در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پاریس را تدارک دید و تمامی امکانات رفاهی و سرگرمی ممکن را برای آنان فراهم ساخت. با ورود هیأت ویتنامی به فرودگاه، خودروهای تشریفاتی آماده‌ی انتقال آنان به محل اقامت بودند اما اعضای هیأت از سوار شدن خودداری کرده و اعلام کردند که فرودگاه را به شیوه‌ی خود ترک خواهند کرد و رأس زمان مقرر در جلسه‌ی مذاکره حضور خواهند یافت. هیأت آمریکایی از این رفتار شگفت‌زده شد و از رئیس هیأت ویتنامی پرسیدند: «کجا اقامت خواهید داشت؟» او پاسخ داد: «در منزل یکی از دانشجویان ویتنامی در حومه‌ی پاریس اقامت می‌کنیم.» نماینده‌ی آمریکا با تعجب گفت: «ما برای شما اقامتگاهی بسیار راحت و مجلل در نظر گرفته‌ایم!» رئیس هیأت ویتنامی پاسخ داد: «ما با شما می‌جنگیدیم در حالی که در کوه‌ها می‌زیستیم، بر سنگ می‌خوابیدیم و از گیاهان تغذیه می‌کردیم. اگر اکنون سبک زندگی‌مان تغییر کند، بیم آن داریم که وجدان‌مان نیز دگرگون شود. پس لطفاً ما را به حال خود واگذارید. هیأت واقعاً به منزل همان دانشجوی ویتنامی رفت و پس از آن در مذاکراتی شرکت کرد که به عقب‌نشینی کامل نیروهای اشغال‌گر آمریکایی از ویتنام انجامید. ⛔️ هنگام دیدار دو هیأت در فرودگاه، نماینده‌ی آمریکایی دست خود را برای مصافحه دراز کرد، اما هیأت ویتنامی دست رد به سینه‌اش زدند. بزرگ‌ترین فرد گروه گفت: «ما هنوز دشمن هستیم. مردم‌مان به ما اجازه نداده‌اند با شما دست بدهیم.» او ادامه داد: «کسی که وجدانش را می‌فروشد، وطنش را خیلی راحت خواهد فروخت.» 🙏سبحان الله 🙏الحمدلله رب العالمین 🙏استغفرالله ربی و اتوب الیه @snjramsar
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 آقای شعام! حزب الله را تنها نگذاریم! «وحدت ساحات» ( هماهنگی میدانها) شعار جبهه مقاومت بوده است. حزب الله بار قبل به خاطر حماس و غزه و اینبار به خاطر ما وارد جنگ شد. فرمانده سپاه قدس هم از وحدت ساحات در «جنگ تحمیلی سوم» گفت. در شروط ۱۰ گانه مذاکره برای پایان جنگ هم آورده ایم : «توقف جنگ در همه جبهه ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان» لکن با آتش بس موقت امروز صبح، نتانیاهو اعلام کرده لبنان ( حزب الله) مشمول آتش بس نیست و حملات را به آنجا ادامه داده است! واضح است آتش بس موقت و مذاکره و شروطش هم بین ما و آمریکاست. اساساً رژیم صهیونیستی برای ما مشروعیت ندارد که طرف آتش بس یا مذاکره ای باشد. نتیجه اینکه: به اقتضای جوانمردی و هم راهبرد وحدت ساحات ما هم باید اعلام کنیم: اسرائیل مشمول آتش بس نیست؛ مگر اینکه درباره حزب الله و یمن و عراق هم اعمال شود! 🎥 تجربه «عملیات اربعین» را تکرار نکنیم که به خاطر مذاکرات با حزب الله همراه نشدیم! مذاکرات ما آن شد و حزب الله هم زیر ضربه باقی ماند! @snjramsar