eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی امام جمعه شهرستان رامسر
616 دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
2.5هزار ویدیو
104 فایل
﷽ پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه شهرستان رامسر
مشاهده در ایتا
دانلود
✏️چرا کسی چیزی نمی‌گوید؟ ۵۰ روز از حمله‌ی بزرگترین باند تروریستی جهان یعنی امریکا علیه ایران می‌گذرد. 🔺می‌دانید ۵۰ روز حمله‌ی امریکا به یک کشور یعنی چه؟ یعنی علی القاعده و به حسب تجارب گذشته، اتفاقاتی شبیه عراق باید می‌افتاد، تفتیش خانه به خانه توسط سربازان امریکایی و قتل عام مردان به بهانه‌های واهی و تجاوز به زنان و دختران! یا شاید شبیه افغانستان، نابودی زیرساخت‌های ارتباطی و قطعی برق و آب و‌ گاز بر اثر حملات پی در پی و خداحافظی با نظام بهداشت و سلامت. چرا انقدر سخت بگیریم، کمترینش این بود که خدمات بانکی و اداری باید تعطیل می‌شد و تا روزی که امریکا هوس می‌کرد تعیین تکلیف کند، زندگی مردم زیر فشار اقتصادی و اجتماعی له می‌شد. همین الانش کوبا دو ماهی می‌شود که توسط ارتش تروریستی امریکا محاصره است و خبری از برق نیست، البته هنوز جنگی آغاز نشده و همه‌ی این بحران‌ها فقط با محاصره رخ داده است. در ونزوئلا که نه جنگی رخ داده و نه محاصره‌ای، فقط یک رئیس جمهور به صورت شبانه سرقت شده و امروز با چنبره‌ی امریکا بر منابعش، شاهد صف پمپ بنزین ۲۴ ساعته هستیم و در‌ کشور نفت خیز، مردمانش باید برای قطره‌ای نفت و بنزین، پول خون‌شان را بدهند. سوریه هم که دیگر گفتن ندارد، همین الانش که با امریکا در صلح و سازش است، جنوب غرب کشورش تحت تصرف است و جرات ندارد جیک بزند... بگذریم، انقدر از این‌نمونه‌ها در کشورهای دور و نزدیک چون لیبی و مکزیک و ویتنام رخ داده که نوشتنش یک طومار می‌طلبد! اما ایران پس از ۵۰ روز مقاومت در برابر حملاتی که هر کدامش می‌توانست کشوری را به خاک سیاه بنشاند، نه تنها یک وجب خاک نداده بلکه امروز شبکه برق پایدار دارد، خدمات درمانی‌اش برقرار است، صف پمپ بنزین‌ها خلوت است، شبکه بانکی طبق روال عادی کار می‌کند، ادارات مشغول خدمت‌رسانی هستند، فضای شهر به لطف پاکبان‌ها تمیز و چشم نواز است، مردم مشغول عبور و مرور هستند و زندگی در جریان است. اما چرا کسی چیزی نمی‌گوید؟ این اتمسفری که پس از جنگ در ایران برقرار است و برای ما عادی است، در نگاه دنیا خودش یک اعجاز است. کشوری که به ابتلائات همسایگانش دچار نشد بلکه با نیروی مقاومت، هیمنه‌ی این نیروی اهریمنی را در هم شکست و حالا در تنگه‌ای به نام هرمز او را گرفتار کرده است. باید چشم‌ها را بشوییم و نعمت‌ها را ببنیم و روایت کنیم " وَ اَمّا بِنِعمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّث" [ضحی،۱۱] نعمت‌ها را آشکار کنید و آن‌ها را شکر کنید که "لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ ۖ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ" [ابراهیم،۷] ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @snjramsar
16.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 قدرت کجا ظهور کرده؟ دکتر حمیدرضا جلایی‌پور فتح و نصر واقعی در این جملاتی است که از زبان یک جامعه شناس اصلاح طلب می بینیم و می شنویم. @snjramsar
40.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣📹 پاسخ دندان‌شکن و غیررسمی مقاومت به گستاخی‌های اخیر العفاسی و شیوخ خلیج فارس 🔸 در حالی که پایتخت‌های عربی در سکوت فرو رفته‌اند و مزدوران رسانه‌ای مثل مشاری العفاسی برای ایران آرزوی نابودی می‌کنند، نماهنگ وین المسلمین با صدای گروه سرود زهرائیون همراه با تصاویری از حماسه آفرینی مردم غیور خوزستان در خیابان به عنوان اتمام حجتِ مقاومت، در ساعات گذشته منتشر شد. @snjramsar
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آصف گیلانی از رهبران اهل سنت پاکستان: من و همه پیروان و دوستدارانم اعلام می‌کنیم که شیعه علی بن ابی طالب ع می‌شویم و غلام پیروان علی در جهان هستم.. 🌷لاحول ولا قوة الا الله العلی العظیم 🌷اللّهمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَهَ وَ ابیها وَ بَعلِها و بَنیها وَ السِّرِ المُستَودَعِ فیها بِعَددِ ما احْاطَ بِه عِلْمُکَ 🌷اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌹 اَللّٰهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَجْ. @snjramsar
نایب‌رئیس مجلس: اولین درآمد از محل عوارض تنگه هرمز به حساب بانک مرکزی واریز شد @snjramsar
💠 سه خصلت که انسان را در مقابل حوادث دنیا و آخرت حفظ می‌کند ▫️ امام صادق (علیه السّلام) میفرمایند: اگر این سه خصوصیّت در شما باشد، دیگر نگرانی از حوادث گوناگون دنیوی و اخروی نداشته باشید: 🔹️۱.«اَلدُّعَاءُ عِندَ الکُرُبات» اوّل، وقتی که حادثه‌ی تلخی برایتان پیش می‌آید، متوسّل بشوید به ذیل عنایت پروردگار و دعا کنید! 🔹️۲.«وَ الِاستِغفارُ عِندَ الذَّنب» دوّم، استغفار کردن در وقتی است که گناهی از انسان صادر میشود. این موجب میشود که موانع استجابت دعا برداشته بشود. 🔹️۳.«وَ الشُّکرُ عِندَ النِّعمَة» سوّم، هر نعمتی که خدای متعال به شما داده، شکر کنید. شکر نعمت، موجب افزایش نعمت است. 📚الکافي ج ۲، ص ۹۵ @snjramsar
پرچم اسپانیا رو آوردن تو تجمع که یعنی اسپانیا هم واسه ماس💪 آنهایی که تاریخ می‌دانند می‌فهمند امام شهید خامنه‌ای عزیز چه کرده؟ بله اندلس را هم خامنه‌ای پس گرفت! 🇮🇷خامنه‌ای عزیز تو چه قدر ایران را عزیز کردی! 😭 همه جا را پس گرفتی و رفتی! از منطقه تا مدیترانه تا دریای سرخ تا جبل‌الطارق تا اسپانیا و آندلس تا سیسیل و ایتالیا! 🇮🇷تو ایران و اسلام را عزیز کردی! بزرگترین فاتح تاریخ که با عزت زندگی کرد، با عزت شهید شد و حیات و مماتش مايه‌ی عزت و عظمت ایران و ایرانی و اسلام و قرآن شد امام شهید خامنه‌ای عزیز بود و هست! هر چه فرمودی همان شد! تو به وعده‌های خدا و قرآن باور داشتی! همانطور که وعده دادی ما در مسجدالاقصی نماز اقامه می‌کنیم! ما کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم! ان شاءالله🤲 انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا🙏 @snjramsar
بر اساس آخرین افکارسنجی ملّی حدود ۵۵ میلیون نفر در تجمعات شبانه مردمی شرکت داشته‌اند. قریب به ۳۰ میلیون نفر از این شرکت‌کنندگان هرشب یا اکثر شبها در خیابان بوده‌اند. نزدیک به ۸۰ درصد کسانی که به هر دلیلی شرکت نداشتند هم از تجمعات حمایت کرده‌اند. @snjramsar