eitaa logo
سودازَده.
274 دنبال‌کننده
90 عکس
33 ویدیو
0 فایل
- و در آخر کسی رهایت می‌کند که به او هزاران‌بار گفته بودی از رها شدن خسته‌ای. https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my5kq0b&btn=/.SodaZade
مشاهده در ایتا
دانلود
رو درِ خروجـیِ یه کافـه نوشته بود " آدم‌ کسی رو کـه بیشتر از همه دوست‌داره، زودتر از دستش ناراحت میشه. این حساسیت از دوست‌داشتنِ زیاده، پس لطفا درکش کن، نه ترکش."
تولدت مبارك عزیزِنزدیک‌م‌ :)))
ء .
لحظه‌ی تشییعِ من از دور بویت می‌رسید . تا دو ساعت بعدِ دفن‌ـم همچنان جان داشتم :)
"دوستت‌دارم" که آمد بر زبان، خوابم گرفت، متهم اغلب پس از اقرار، خوابش می‌برد ..
-
عادت کرده‌ایم به نداشتن‌ها، و شاید به اندوه.
وضعیت خوبی ندارم، مرا ببخش. دستم از اشیاء رد می‌شود، رد می‌شوم از تلفن. فراموشت نکرده‌ام، فقط کمی، کمی، مُرده‌ام..
*
من معنای "دوستت‌دارم" را نمی‌دانم، ولی فکر می‌کنم جمله‌ی "مرا اینجا تنها رها مکن" یعنی همین.
-
این که دلتنگِ توعم، اقرار می‌خواهد مگر ؟