رو درِ خروجـیِ یه کافـه نوشته بود " آدم کسی رو کـه بیشتر از
همه دوستداره، زودتر از دستش ناراحت میشه. این حساسیت از دوستداشتنِ زیاده، پس لطفا درکش کن، نه ترکش."
لحظهی تشییعِ من از دور بویت میرسید .
تا دو ساعت بعدِ دفنـم همچنان جان داشتم :)
وضعیت خوبی ندارم، مرا ببخش.
دستم از اشیاء رد میشود، رد میشوم از تلفن.
فراموشت نکردهام، فقط کمی، کمی، مُردهام..
من معنای "دوستتدارم" را نمیدانم، ولی فکر میکنم جملهی "مرا اینجا تنها رها مکن" یعنی همین.