eitaa logo
☫سکوت ممنوع|البرز،تهران
1.8هزار دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
2.1هزار ویدیو
58 فایل
_منکر های سطح شهر غصه ناکه اما سکوت مومنان غصه ناک تر.. ترویج واجب مظلوم: امر به معروف و نهی از منکر یدی الله فوق ایدیهم به یاری خداوند توانا رصد/خبری،تحلیلی/شهدایی/امربه معروفی ☑ویراستی https://virasty.com/sokot_mamno ✔️ارتباط @gharibemadine01
مشاهده در ایتا
دانلود
☘️بسم الله الرحمن الرحیم☘️ با عرض سلام و ادب خدمت دوستان عزیز و گرامی . باتوجه به اینکه کودکان بهترین هدف برای تغییر فرهنگ یک جامعه هستند . متاسفانه در امر نهادینه کردن حجاب و پوشش مناسب برای این عزیزان کمترین کار صورت گرفته . تصمیم گرفتیم . بامحصولات متنوع . دراین زمینه . این امر مهم را برای کودکان تقویت کنیم و در این راستا . سپاسگذاریم ما را یاری کنید https://eitaa.com/joinchat/1245577409Cb9424a62e3 لطفا مارو تبلیغ وحمایت کنید❤️ 📌سکوت ممنوع فردیس @fardis_amrebemarof
⭕️با گذشت دوروز از توهین علنی رییس اتحادیه پوشاک فردیس شاهد هیچ گونه خبر برخورد علنی با ایشان یا ابراز پشیمانی علنی ایشان نیستیم لازم به ذکر است درصورت پشیمانی همان طور که توهین خودرا استوری کرده است ابراز پشیمانی خودرا نیز علنی کند... باید به امت حزب الله جواب بدهی... حصول نتیجه پیگیر هستیم.. 📌َتوهین بی شرمانه رییس اتحادیه پوشاک فردیس به جانباز مدافع حرم اشد برخورد و عذرخواهی در فضای مجازی و حقیقی را خواستاریم وضع پوشاک شهرستان نماینگر از چه اعتقاداتی می باشد و متاسف برای مسئولینی که در انتخاب افراد دقت لازم را ندارند. 📌سکوت ممنوع فردیس @fardissokotmamnoo
برندگان مسابقه وصیتنامه شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کنندگان 67 نفر به 10 نفر از برندگان به قید قرعه هدیه 200 هزار تومن پرداخت می شود. اسامی برندگان زینب احمدی از فردیس نرجس قاسمی از مسجد سلیمان گلثوم خوشخو از خراسان رضوی فاطمه فشی از فردیس معصومه شریفات از خوزستان مهدی قدوسی از کرج سید مهران هادوی از تهران عاطفه حاج رضایی از اصفهان حمیده قامتی امیر رضا جابری از نطنز 📌سکوت ممنوع فردیس @fardis_amrebemarof
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡⚖ اجرای حکم اعدام۲ تن از عوامل شهادت مظلومانه شهید امنیت سید روح الله عجمیان ↕️↔️ دوازدهم آبان ماه بود که تعدادی از اغتشاشگران در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جانباختگان اغتشاشات با ایجاد ناآرامی و ریختن سنگ و چوب و نخاله‌های ساختمانی، اقدام به بستن آزاد راه کرج قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مامورین کردند. ⬇️ در این پرونده در مجموع برای ۱۶ نفر از متهمان قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و در تاریخ ۹ آذر جلسات دادگاه انقلاب اسلامی و دادگاه کیفری یک استان البرز آغاز شد. ⬆️ در نهایت پس از برگزاری جلسات دادگاه، ختم رسیدگی از سوی دادگاه اعلام و در تاریخ ۱۳ آذر، احکام اولیه این پرونده صادر گردید. ↔️ براساس احکام صادرشده اولیه محمدمهدی کرمی و سیدمحمدحسینی، به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مامورین حافظ امنیت و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت سید روح الله عجمیان گردید به اعدام محکوم شدند. ↕️ با توجه به قرائن و مستندات موجود در پرونده، دیوان عالی کشور، فرجام‌خواهی محکومان محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی را وارد و موجه تشخیص نداد و حکم صادره شده از دادگاه را به استناد بند الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری تایید نمود. ⬅️🔚 پس از طی تمام مراحل قانونی و تایید رای از سوی دیوان عالی کشور، حکم اعدام محکومان محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی صبح امروز۱۷دی اجرا شد. 📌سکوت ممنوع فردیس @fardis_amre
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانش آموزی 🌹 بسم رب الشهداء والصدیقین 🌹 ✍ به گزارش روابط عمومی ستاد یادواره شهدا شهر مشکین دشت مراسم یادواره دانش آموزی وداع و تشییع باشکوه شهید گمنام در مدارس شهر مشکین دشت - دبیرستان دخترانه رهنمایان - دبیرستان پسرانه شهید چمران - مدرسه راهنمایی دخترانه طباطبایی - مدرسه تکریم احمدی - مدرسه ابتدایی ذکریای رازی - مدرسه ابتدایی پسرانه شهدا همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار گردید. 🌷 🕊 🌹 🕊 🕊 📌سکوت ممنوع فردیس @fardis_amre
🔴🎥 پخش مستند «زخم اسماعیل» 🔺امیر حسین حاجی نصیری که بود؟ ❤️یار حاج قاسم و از جان برکفان انقلاب و اسلام. عزیزی که به فیض جانبازی در راه حق نائل شد و حالا مورد هجمه گسترده توپخانه تبلیغاتی دشمن قرار گرفته است. 🌹شبکه سه سیما در حمایت از جانباز مدافع حرم، امیر حسین حاجی نصیری، دیروز مستند خاطرات وی را روی آنتن برد. این مستند ساعت۱۳ از شبکه سه پخش شد. تکرار این مستند نیز پخش خواهد شد. مشاهده مستند👇👇 Roshangari.ir/video/70161 📌سکوت ممنوع فردیس @fardis_amrebemarof
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ تصویری 4 مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یادبود عمار انقلاب علامه مصباح لینک کانال⬇ @fardissokotmamnoo
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸اگر گفتی «حوصلۀ نهی‌از‌منکر و سر و کله‌زدن‌با مردم را ندارم»، حالات معنوی‌ات هم گرفته می‌شود!🔸 🌴 درختی را که شما شاخه و تنه‌اش را قطع کنید و فقط ریشه‌اش را باقی بگذارید، ریشه‌اش هم بعداً . 🌴 ریشۀ انسان، او است و شاخۀ انسان، او. برای حیات معنوی انسان، هم درون گرایی لازم است و هم برون گرایی. هم و نجوا و اخلاصی که هیچ کس خبردار نشود لازم است، و هم بر سر راه خدا، دعوا کردن که همه هم ممکن است به او بزنند که این می‌خواهد [دینی] بکند، می‌خواهد تظاهر به دینداری بکند، می‌خواهد تظاهر به خوبی و پاکی بکند. 🌴 اگر کسی مناجات با خدا را داشت، حال عبادیِ خوبی داشت، حضور قلب خوبی داشت، اما توی میدان امر به معروف و نهی از منکر نیامد و گفت با مردم برای من سخت است، نمی‌خواهم با مردم سرشاخ بشوم. نمی‌خواهم با مردم درگیر بشوم؛ این فرد بعد از مدتی همان مناجاتش را هم از دست می‌دهد، آن حالش را هم از دست می‌دهد. @haerishirazi 📎سکوت ممنوع فردیس @fardissokotmamnoo
🔸پاسخ ایت الله وفسی استاد اخلاق تهران به سوالات یکی از شهروندان درباره اظهارات اقای قالیباف 🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ سلام علیکم و رحمة الله با تشکر از سؤالات جنابعالی اولاً مطابق اصل ۵۷ قانون اساسی ج.ا. ا. هر سه قوه زیر نظر ولایت مطلقه ولی فقیه اعمال میگردد. رهبری ( فقیه جامع الشرایط ) می‌تواند برای اجرای احکام اولیه و ثانويه، تدابیری را اتخاذ کند. بعلاوه قوه مقننه در واقع نماینده حاکم اسلامی هستند که موظفند برای رسیدن مردم به جامعه اسلامی، امور شرعی و عقلایی را تبديل به قانون نموده و به قوه قضائیه و مجریه ابلاغ نمایند و باید ناظر بر اجرای صحیح آن هم باشند. ثانیاً در همه جای دنیا حتی کشورهای غربی که آزادی های جنسی بی قید و بند را تبلیغ می‌کنند، " آزادی " را مقید به " قانون " می‌دانند. اگر آزادی فردی موجب لطمه به آزادی دیگری و جامعه شود آنرا جرم انگاری نموده و با قاطعیت با مجرمین برخورد می‌کنند. ثالثاً در زمان کرونا شاهد بودیم که هرسه قوه و نیروی انتظامی و... به میدان آمده و ورود افراد بدون ماسک را به اماکن‌ عمومی حتی‌ اتوبوس و مترو ممنوع کردند و در روز سیزده بدر با شدت از ورود مردم به پارک ها جلوگیری کرده و برای خودروهایی که در حاشیه بوستان ها توقف می‌کردند جریمه سنگینی مقرر نمودند. بنابراین: ۱- برخورد قانونی با جنبش فواحش و دواعش، یک وظیفه جدی برای تمامی مسؤلان کشور است. ۲- حفظ حریم خانواده و رعایت عفت عمومی از وظایف حکومت ج.ا. ا. است و این امر محقق نمی‌شود مگر آنکه همه قوا و نهادها ... ادامه در پایین👇
ادامه متن بالا 👇 نتیجه این است که مردم مسلمان و حتی غیر مسلمان حق دارند از حکومت و مسئولان، مجازات افراد بی حجاب یا کم حجاب را مطالبه کنند و اگر آنها اقدامی نکردند مطابق وصیت نامه حضرت امام خمینی -ره- خودشان برای حفاظت از دینشان اقدام نمایند. غفلت و کم‌کاری یا تسامح و تساهل مسؤلان نسبت به وظایف دینی به معنای همراهی با دشمنان و نشان دهنده آنان است. تذکر دو نکته لازم است: ۱- اگر بر فرض بعضی از موارد " کم حجابی " گناه صغیره باشد وقتی تکرار شد گناه کبیره شمرده می‌شود و مرتكب آن " فاسق " میباشد، اگرچه نمی‌توان آنها را " بی دین " دانست - همانطور که سارق یا مختلس و... را نمی‌توان بی دین محسوب کرد - اما می‌توان مجرم شمرده و به اندازه جرمش، مطابق قوانین مجازات نمود. ۲- برخی رجال سیاسیِ غیر مذهبی ولی مذهبی نما در بعضی مناصب و نهادها نفوذ کرده اند و متأسفانه گاهی اوقات این افراد از غربال شورای نگهبان می‌گذرند؛ پس این وظیفه ماست که در زمان انتخابات فریب تبلیغات را نخورده، خادم متدین و متخصص را از فاقد صلاحیت تشخیص دهیم. ان شاءالله در پناه حضرت حجت -عجل الله فرجه الشریف- و نایب بر حقشان حضرت امام خامنه ای -دام ظله العالی- موفق و منصور باشید. یاعلی -علیه السلام- حامد وفسی جمعه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ سکوت ممنوع فردیس @fardis_amrebemarof
♨️سامانه نظارت مردمی حجاب رهبر معظم انقلاب: "حجاب یک ضرورت شرعی است که باید رعایت شود و جای هیچ خدشه و تردیدی در وجوب آن وجود ندارد" ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 📍باتوجه به ۱.تاکید مجدد رهبرانقلاب مبنی بر وجوب رعایت حجاب و دغدغه‌ قشر متدین ۲.از آنجایی که سناریوی به ختم نخواهد شد و قصد حرکت دومینوار برای تخریب هنجارها را دارد ۳.وقتی بی‌قانونی برخی افراد معاند را نمی‌توان با صرفا با تذکر لسانی رفع کرد و نیاز به اقدامات سلبی حاکمیتی نیز می‌باشد لذا به دغدغه‌مندان این عرصه پیشنهاد می‌شود درحد توان، تصاویر ترجیحا واضحی از کشف‌حجاب افراد در معابر عمومی تهیه کنند و برای آی‌دی زیر ارسال کرده تا اقدام بعدی برای برخورد انجام شود @samane_nezarat_mardomi 📌گزارشات این سامانه برای موارد ضعیف‌الحجابی و بدحجابی نمی‌باشد؛ ضمنا از ارسال سوال و موارد متفرقه خود داری کنید @fardis_amrebemarof📌
🔻خیال‌بافی‌ِ جناب قالی‌باف: حاج‌قاسمِ لیبرال 🖊 مهدی جمشیدی ۱. واقعیّت این است پاره‌ای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافته‌اند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیت‌الله خامنه‌ای، نشأت‌گرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدال‌گرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأی‌ساز» و «مقبولیّت‌آفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراین‌میان، برخی گروه‌ها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و می‌خواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایه‌نشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالی‌باف و یاران و مشاورانش این جهت‌گیری را برگزیدند. ۲. اینک به‌روشنی می‌دانیم که قالی‌باف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّت‌زده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظه‌های حسّاس، شکننده است. کافی‌ست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراین‌حال، او سر از پا نخواهد شناخت و بی‌محاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را هم‌داستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیم‌گری فضای مجازی» یا «بی‌عملی نسبت به حجاب». بی‌جهت نبود که آیت‌الله خامنه‌ای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را به‌کار برد. ۳. این‌بار، او و دیگران از «حاج‌قاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفته‌اند و در جهت «چهره‌پردازیِ لیبرال» از حاج‌قاسم کوشیده‌اند. امّا واقعیّت تفکّر حاج‌قاسم، آن چند جملۀ بریده‌شده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرض‌ورزانه، تأمّل کنیم که حاج‌قاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزب‌اللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از توده‌ها» و «گسستگی از خُرده‌فرهنگ‌های متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند: «باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بی‌حجاب است دیگر چه کسی را می‌خواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزب‌اللهی با کسی‌که دینش ضعیف‌تر است موضوعیّت دارد... این‌که فقط رابطۀ حزب‌اللهی با حزب‌اللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذب‌کردن به میان مردم برویم.» این گفته‌های او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویش‌بسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعت‌های خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگری‌های فرهنگی» بروند. این دیگری‌ها، دچار «ضعف در دین‌داری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاج‌قاسم، «نسبی‌اندیشانه» قضاوت نمی‌کنند و نمی‌گوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» می‌کند. ۴. حاج‌قاسم در جای دیگری می‌گوید: «نباید به‌عنوان مسئول و به بهانۀ رقابت‌های انتخاباتی، بر محفوظ‌ماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بی‌توجّه؛ چنان‌که کسی جرأت نکند در جامعه، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علف‌های هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.» حاج‌قاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی: اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان می‌دهد که دچار «نسبی‌گرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزش‌ها‌ی شرعی به سلایق‌ فرهنگی نیست؛ ثانیاً، ارزش‌ها - و از جمله حجاب - را جزو «مسأله‌های اصلی» می‌شمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره می‌کند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار می‌دهد؛ ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزش‌ها باور دارد، چون می‌گوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیب‌های اجتماعی – یا همان «علف‌های هرز» – جامعه را آلوده کنند. رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمی‌شمارد. خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصی‌انگاریِ کنش‌های عمومی» نشود. بنابراین، روایت قالی‌باف از منطق حاج‌قاسم، آغشته به تحریف است. @fardis_amrebemarof
364.7K
شما هم اون عکس رو دیدین که خانم بی‌حجاب، زیر تابوت شهید رو گرفته و تشییع می کنه؟ این محب هست ولی مطیع نیست! تا حالا به این نکته فکر کردیم که از این محب بودن استفاده نکردیم؟؟✖️ دلها چقدر آماده هدایته و ما چقدر ساکت و بی‌تفاوت عبور می‌کنیم... @fardissokotmamnoo
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 | در ضرورت شرعی حجاب خدشه و شبهه وجود ندارد 👈🏻 رهبر انقلاب: حجاب یک ضرورت شریعتی است؛ شریعت است؛ ضرورت شرعی است؛ یعنی هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد؛ این را همه باید بدانند. این که حالا خدشه کنند، شبهه کنند که آیا حجاب هست، لازم است، ضروری است، نه، جای خدشه و شبهه ندارد؛ یک واجب شرعی است که باید رعایت بشود، منتها آن کسانی که حجاب را به طور کامل رعایت نمیکنند، اینها را نباید متّهم کرد به بی‌دینی و ضدّانقلابی. 🔍 متن کامل بیانات👇 https://khl.ink/f/51655
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
36.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 📝 : ادامه روش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ✍ مدرّس : حجّت‌الاسلام دکتر فرخی لینک.روبیکامون👇 https://rubika.ir/fardis_amrebemarof
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا