اینکه یهویی بهم میریزم و داغون میشم و احساس میکنم دیگه نمیتونم ارتباط بگیرم داره اذیتم میکنه و ممنونم که هستی..
چهارم اینکه ماشاالله ماشاالله ماشاالله
خداوند سیدنا القائد رو برای ما حفظ کنه:)))))
هیامـ🇵🇸ــ
اعصاب آدمو بهم میریزین مثه همیشه بعد میگین چرا ناراحت شدی
تبدیل شدی به یه تومور درون من و همینجوری داری بزرگ میشی