هدایت شده از -آیــ𓂆ـه-
https://eitaa.com/joinchat/1409876785C14fb3e526a
باهوش، خاصی! ولی لطفاً مهربون تر با خودت حرف بزن.
اشتباه کردن، بخشی از ساختن خودته. نه دلیلی برای سرزنش!✨
ما دوباره هم را می بینیم. من به خودم قول داده ام. شاید دور شاید دیر ، ولی حتما و قطعا.
امتحانا که تموم بشه یک ماه وقت میخوام به نرمال بودنم برگردم ، تازه اگه اربعین نرم ، برنمیگردم.
مهدسگ چیه دیگه... سگ یه زمانی حرمت داشت... باید میدیدیش سکته میکردی ، اینکارا چیه..