امتحانا که تموم بشه یک ماه وقت میخوام به نرمال بودنم برگردم ، تازه اگه اربعین نرم ، برنمیگردم.
مهدسگ چیه دیگه... سگ یه زمانی حرمت داشت... باید میدیدیش سکته میکردی ، اینکارا چیه..
هیامـ🇵🇸ــ
آدم تاکسیک یهجوری رفتار میکنه فکرکنی تاکسیکه تویی.
انقدر حق بود دلم میخواد بنویسمش بزارم بالای تختم
هیامـ🇵🇸ــ
انقدر حق بود دلم میخواد بنویسمش بزارم بالای تختم
بنویس بزار زیرشم بنویس از منه حداقل یه جمله مفید گفته باشم تو زندگیم