اونایی که باور داشتین اسرائیل با مردم ایران کار نداره و با دولت مشکل داره ، از ته دلم آرزو میکنم که تو این حمله برا خانواده هاتون اتفاقی نیفتاده باشه..
هدایت شده از دفتر خاطرات خانوم علیا -
به اونایی هم که میگن چرا ما باید تو سوریه و لبنان و غزه بجنگیم، برای این که صبح پا نشی ساختمون بغلیت رو زده باشن.
به کسایی که دارن توهین میکنن کار نداشته باشین ، اینا هنوز نفهمیدن ممکنه بعدیش بخوره کنارشون
هدایت شده از صابرین نیوز 2(شبانه)
🔴خبرنگار صداوسیما: تمام شهدا در این ساختمان غیرنظامی بودند
ـــــــــــــــــــــــ
#صابرین نیوز اخبار لحظه ای جنگ👇
🆘https://eitaa.com/joinchat/3446145028C5debdd19a3
هیامـ🇵🇸ــ
🔴خبرنگار صداوسیما: تمام شهدا در این ساختمان غیرنظامی بودند ـــــــــــــــــــــــ #صابرین نیوز اخ
اینم شاهد برای زدن غیر نظامی ها
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید عید غدیرو چیکار کنیم؟ #دایگو
میریم، شلوغش میکنیم!
عزاداریم درسته، ولی این قوم از اون اول میخواستن غدیر رو از بین ببرن. مظلومیت حضرت علی یکبار دیگه تکرار نمیشه. نمیذاریم به هدفشون برسن.