شاید براتون جالب باشه : گذروندن خاطرات و
اتفاقات بد شمارو باهوش تر و صبور تر میکنه
-
وقتی یکی دو ساعت تو محیط شلوغ هستم، باید سریعا برگردم خونه و خودم رو چند ساعت تو اتاقِ دربسته حبس کنم تا دوباره به تنظیماتِ کارخونه برگردم
-
یکی از اخلاقای سمی من اینه که ۲۰ سالمه ولی زندگیمو با ادمای بالای ۴۰سال که موفقن مقایسه میکنم و فکر میکنم ازشون عقبم
-
صدایِ ضبط شدمو که میشنوم دلم میخواد از تموم کسایی که باهاشون حرف زدم عذرخواهی کنم
-