اون لحظه ای که داری تایپ میکنی و یهو به خودت میای میگی "اخه چرا باید اینا رو بهش بگم" و پاک میکنی<<<<<<<<
-
کسی با من چهارساعت هم حرف بزنه من اخرش میگم چی بگم والا. شاید فکر کنید حوصله ندارم ولی خدا شاهده نمیدونم چی بگم
-
پیاممو دیر جواب نده چون اگه بیشتر از نیم ساعت بگذره و تو جواب ندی فکر میکنم ازم متنفری
-
به روم نمیارم اما یه گوشه از قلبم برای
تموم چیزایی که حقم نبود ولی تجربشون کردم درد میکنه
-