زندگیم وقتی اینجام انگار خیلی بیشتر معنی داره و چیزهای بیشتری برای درک کردن وجود داره. از زندگیم توی اهواز اون لذتی که اینجا میبرم(حتی توی سختیهاش)رو نمیبرم و این کمی ناراحت کنندهست.
خیلی خیلی اینجا رو دوست دارم. تصور میکنم که با دوستام میام اینجا و توی مکانهای مختلف باغ کتاب قدم میزنیم و حرف میزنیم، از قیمتهای نجومی تعجب میکنیم، شاید خودکار ست بخریم، از کلانا ساندویچ بخریم و توی اون بخش پارادایس هاب درس بخونیم =)
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میخواستم گوشیمو پرت کنم پایین که ویدیو جالب بشه ولی شرمنده.