eitaa logo
سید رضا حجازی
462 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
3.4هزار ویدیو
67 فایل
بصیریت افزایی و روشنگری سیاسی 🔷ارتباط با مدیر: @hejazi14
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️حماس: در صورت آزادی اسرای فلسطینی، اسرای اسراییلی را آزاد می‌کنیم 🔹 حازم قاسم سخنگوی حماس در گفتگو با الجزیره: حماس آماده آزادی تمامی اسرای اسراییلی در مقابل آزادی همه اسرای فلسطینی است. 🔹 رژیم صهیونیستی مدعی تلاش برای آزادی اسرای خود است اما با حملات بی‌هدف به غزه جان آن‌ها را به خطر می‌اندازد. 🔹 ادعای امروز نتانیاهو، تلاشی برای کاهش فشارهای داخلی بر خود است. 🔹 هدف از طرح ادعای آزادی یک نظامی زن اسراییلی، کاهش اثرات پیام اسرای زن اسرائیلی است. 🔹رژیم صهیونیستی تنها از طریق قرارداد مبادله اسرا که شامل همه اسرای فلسطینی باشد، به اسرای خود دست خواهد یافت. @AkhbareFori
🔴 شاه ماهی به تور افتاد دست خالی دشمنان ایران و ایرانی از نیروی انسانی باعث شد مهره های اصلی خود را به میدان بفرستند. نسرین ستوده حین سازماندهی آشوب در مراسم خاکسپاری مرحومه گراوند توسط نیروهای امنیتی شناسایی و بازداشت شد.
🔴۱۰ حمله سایبری به مراکز حساس کشور خنثی شد 🔹‌سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: خنثی سازی حملات پیش از وقوع از موفقیت های مهم در پدافند غیر عامل کشور است. 🔹‌توانستیم این نوع حملات را پیش دستانه در نطفه خفه کنیم. 🔹‌نخستین اقدام ما در بخش برق کشور و بسیار ارزشمند بود. 🔹‌همچنین توانستیم یک اقدام پیشگیرانه برای سایر صنایع انجام دهیم. 🔹‌۱۰ حمله سایبری به مراکز حساس و مهم کشور پیش از وقوع خنثی‌ شد.
⭕️ دیپلمات در میدان نباید در‌هیاهوی اتفاقات غزه، زحمات و‌پیگیر های تیم‌ وزارت خارجه دولت آقای رئیسی فراموش شود . نقشی اساسی امیر عبدالهیان در ایجاد اجماع کم‌نظیر جهانی علیه رژیم‌صهیونیستی باعث شد جمعه‌شب گذشته قطعنامه «آتش‌بس انسان‌دوستانه» در غزه در مجمع‌عمومی سازمان ملل متحد با رأی قاطع به تصویب برسد. راهبرد «مظلوم‌نمایی» رژیم‌کودک کش میخواست «ظالم» را جای «مظلوم» بنشاند، اما «دیپلماسی مقاومت» با محوریت وزیر امورخارجه، زیرمیز بازی غربی - صهیونیستی زد و روند تحولات در مسیری پیش رفت که اکنون شاهد ایجاد اجماع جهانی علیه جنایات رژیم‌صهیونیستی هستیم. ✍️علیخانی
اسرائیل باید سر ۱۰۰ نفر از اعضای حماس را بریده و در نواحی مرزی بر سر نیزه کند تا درس عبرتی باشد برای همه کسانی که به فکر حمله به اسرائیل خواهند بود شبکه ۱۴ تلویزیون اسراییل به نقل از نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت
صهیونیست‌ها قصد بمباران بیمارستانی با ۱۴ هزار آواره و صدها زخمی را دارند سخنگوی هلال احمر فلسطین خبر داد
فرار ۷۰۰ پزشک اسرائیلی به اروپا از هفتم اکتبر گذشته شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مدیرکل حسابرسی سازمان امورمالیاتی: طبق اطلاعات ارسال شده به سازمان امورمالیاتی ۶ شخص حقوقی دارای بیشترین خانه‌های هستند که به ترتیب بانک‌های: ✅مسکن ۸۰۰۰ واحد ✅سپه ۲۶۰۰ واحد ✅ملت ۶۰۰ واحد ✅صادرات ۲۷۸ واحد ✅پاسارگاد ۱۸۱ واحد ✅بیمه ایران۱۷۸ واحد خالی از سکنه تحت تملک دارند.(جمع واحدها:۱۱/۸۳۷) ✅یک فرد ۲۰ ساله بدون هیچ پرونده مالیاتی ، ۱۵۳ خانه خالی دارد. ☸یکی ازعوامل گرانی منزل همین خانه های خالی است که مراجع مربوطه بایدورودکنند وتکلیف را روشن نمایند ✍غلامرضایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جزئیاتی از شکست مفتضحانه حمله زمینی اسرائیل به غزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قیام کم نظیر آلمانی ها در حمایت از فلسطین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🚨 🔥 بمباران پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق دیرالزور
🚨 | حزب الله: اگر ارتش اسرائیل دروازه‌های غزه را بشکند، خنجری به قلب آن رژیم وارد خواهدشد
🚨هشدار حملهٔ موشکی به‌طور هم‌زمان در شمال و جنوب اراضی اشغالی فعال شد
🚨 🔴 جنگنده‌های آمریکایی اهدافی را در نزدیکی فرودگاه دیرالزور بمباران کردند
🔺گردانهای قسام اعلام کرد تا دقایقی دیگر نامه اسرای صهیونیست به نتانیابو و دولت اسقاطیل منتشر خواهد شد.
🔴جهاد اسلامی: مقاومت ضربات سختی به دشمن زد 🔹جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که نیروهای مقاومت ضربات سختی به دشمن زدند. 🔹جهاد اسلامی تأکید کرد که تجاوز زمینی به غزه از چند روز پیش آغاز شد و دشمن نتوانسته است که پیشروی به جز نفوذ در مناطق باز داشته باشد. 🔹این جنبش تصریح کرد که مقاومت در میدان به ایستادگی خود و نبرد ادامه می دهد و می تواند همه طرح های دشمن و اهدافش را ناکام بگذارد.
🔴 حماس: رزمندگان مقاومت هم اکنون در حال مقابله با نظامیان دشمن هستند 🔹سخنگوی جنبش حماس: رزمندگان مقاومت هم اکنون در حال مقابله با نظامیان دشمن هستند و نبرد را با شایستگی اداره می‌کنند. 🔹دشمن از مواضع تمرکز خود در برخی مناطق درگیری به سبب مقابله مقاومت عقب‌ نشینی کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کفن پوشی چند میلیونی دیده بودید؟ این فقط عراق است استراتژی هر مسلمان یک سطل آب امام با همین ها کفایت می کند.
🔴رسانه‌های صهیونیستی: اقدامات نصرالله عادی نیست! 🗞 همزمان با ورود زمینی ارتش عبری به شمال غرب غزه و اشغال زمین‌های کشاورزی آنجا، مقاومت اسلامی در لبنان نیز برای کمک به جبهه غزه وارد عمل شده و در روز یکشنبه یکی از قدرتمندترین و بی‌سابقه‌ترین حملات خود در طول 22 روز گذشته را علیه مواضع رژیم کودک‌کش انجام داده است. 🔹این مساله به باور صهیونیست‌ها اصلا عادی نیست و به گفته آن‌ها «نصرالله» به شکل آرام دارد دامنه آتش را گسترش می‌دهد. 🔹به باور این رسانه‌ها، تحلیل‌ها در مورد ورود یا عدم ورود حزب‌الله به این نبرد همچنان تعیین‌کننده‌ترین موضوع در تل‌آویو به شمار می‌رود.
🔴صهیونیست‌ها «بیمارستان الترکی» را هدف قرار دادند 🔹الجزیره به‌نقل از مدیر بیمارستان الترکی نوار غزه نوشت رژیم صهیونیستی دقایقی قبل طبقه ۳ بیمارستان را مورد هدف قرار داده است. آتش حمله رژیم به این بیمارستان در حال گسترش است.
🔴نیروهای آمریکا در عراق و سوریه ۲۳ بار مورد حمله قرار گرفته‌اند 🔹یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با رسانه‌های این کشور گفته نیروهای این کشور در عراق و سوریه از روز ۱۷ اکتبر تا کنون ۲۳ بار مورد حمله قرار گفته‌اند. 🔹وی گفته ۱۴ مورد از این حملات در عراق و ۹ مورد دیگر در سوریه اتفاق افتاده است.
🔴اعزام بیش از ۵۰ هواپیمای نظامی آمریکا به غرب آسیا 🔹منابع خبری: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ هواپیمای نظامی، شمار قابل توجهی هواپیماهای ترابری «سی-۱۷ گلوب مستر» از آمریکا وارد خاورمیانه شدند.
🔴افشای وجود یک پایگاه نظامی مخفی آمریکایی در نزدیکی غزه 🔹‌دو ماه قبل از حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی، پنتاگون قرارداد چند میلیون دلاری برای ساخت یک پایگاه نظامی مخفی را در ۲۰ مایلی غزه امضا کرد. 🔹‌این پایگاه قدیمی یک مرکز راداری است که آسمان را برای حملات موشکی به اراضی اشغالی رصد می‌کند. 🔹‌با این حال، هفتم اکتبر، زمانی که هزاران موشک حماس پرتاب شد، این سایت چیزی ندید، چون روی ایران متمرکز بود، بیش از ۷۰۰ مایل دورتر.
با نویسندگان نامه به ترامپ برای دعوت به تحریم بیشتر ایران چه کردند؟ وقتی ترامپ رئیس جمهور شد دهها نفر نامه نوشتند به او که تحریم ایران را تشدید کنید. عده‌ای از آنها در ایران بود. عاقبت آنها چه شد؟ در دوره رباست جمهوری روحانی یکی از آنها به عنوان مدیرکل روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منصوب شد و یکی دیگر در زمان مدیریت اصلاح‌طلبان در شهرداری به عنوان رئیس مجموعه برج میلاد منصوب گردید. قوه قضائیه با آنها چه برخوردی کرد؟! معتقدم کلیه اموال این افراد باید مصادره شود. از جمله اموال فائزه هاشمی که گفته بود ترجیح می‌دهد که ترامپ مجدداً انتخاب شود تا تحریم‌های ایران افزایش یابد و نیز مهدی هاشمی که دنبال تشدید تحریم‌های ایران بود. محمد حسن قدیری ابیانه
🛑 هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا: اگر قرار باشد به حفاظت از نظامیان و تاسیساتمان ادامه دهیم، قطعا وارد عمل خواهیم شد.ما ثابت کرده‌ایم که حمله می‌کنیم و در تلاشیم این کار را بکنیم.این پیام محکمی است که ایران باید خود را کنار بکشد. ما این مسئولیت‌ها را جدی می‌گیریم.