درود و نور 🌞
شما به یک مهمونی یه سرّی دعوت شدید ! مهمونی ای که فقط جادوگرا اجازه ی ورود بهش رو دارن !
ازتون خواهش مندم که به مهمونی کوچیک ما بیاین و خوش بگذرونین . البته ، هیچکس ، تاکید میکنم هیچکس اجازه ی عکس گرفتن از این مهمونی رو نداره ! چون قراره من تابلو ای از این مهمونی سرّی بکشم و به کلاغ هاتون بدم تا به دستتون برسونن .⭐️
شرایط شرکت توی مهمونی سرّی :
آدرس مخفیگاه هاتونو توی صندوقچه بندازید و صبر کنید برم پیداشون کنم !
این نامه ی جادویی رو توی مخفیگاهتون ارسال (فور) کنین !
نامه ی جادویی رو تا رسیدن نقاشی تون توی مخفیگاه نگه دارید وگرنه کلاغا راه رسوندن نقاشی رو گم میکنن!
صبور باشین تا تدارکات مهمونی اماده بشن و بعد از مهمونی نقاشی کشیده بشه !
آدرس مخفیگاه هاتونو توی این صندوقچه بندازید : حیف شد مهمونی بعدی حتما دعوت میشی!💕
نامه ی جادویی رو بادقت بخونین جادوگرا جوین باییید باشین چنل مون .صبور باشین ✨
منتظر اومدنتون هستم 🌻
„سان„
هدایت شده از کافــه هنر𖧧 ࣪ ִֶָ
سلاآم تقدیمی داریم🦖✨؛
این پیام+پست مورد علاقتون از کافه هنر فوروارد میکنید و حتما جوین باشید.
تا منم مثل عکس بالا بهتون یه برچسب نانازی تقدیم کنم!
"نکته؛بعد یک روز میتونید پیام هایی که فور کردید رو پاک کنید"
تموم"