اون قسمتای باحالش (دست و صورت و مو و اون پشمیه کنار کاپشن و اون قسمت دامنیه رو) کای رنگ کزده
منم کشیدم و بقیشو رنگ کردم
#نگاشی_کاغذی
#نگاشی_ماژیکی
هدایت شده از ⎯ꥇꥇּ ۪ᴷⁱˡˡʸ. ᵃʳᵗ⎯ꥇꥇּ ۪
چون هیچکسسسس حتی اگه هازبین هتل فن باشه AVA فن نیس_