eitaa logo
روستای دور افتاده ی زنبورک
131 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
104 ویدیو
18 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
اینم یه نوع ارت حساب میشه دیگه ،نه؟ پیکسل ارت و ساخت اسکین ماینکرفت🐛 [[ ]].°•☆ 🌌[ https://eitaa.com/NaiasGuarden ]°.•☆
مثلا M4 انسانی کلا سه ساعت میتونستم روش وقت بذارم ولی دوسش دارم خیلی دلم میخواد بازم بکشمش_ { }
خب اهم اون قسمت قرمز که دوربینه رو کردمش از همین دوربینای بخصوص که یه لیزرم روی گان هستش و اون رو به پایین دوربین اضافه کردم بازم اون قسمت دوربین که نارنجیه رو مثل یه کلاه تصور کردم و اون دایره مشکیه روش رو یه هدفون که باهاش صدای بقیه رو میشنوه و حرف میزنه فقط میکروفونش رو یادم رفت_ اون زرده که راه راهیه ، جای دست هست و زد گرماعه چون گان داغ میکنه پس من اومدم کل اون تیکه زرد و روی بازوی سمت چپش رو زد اتیش کردم دستش هم که سبز روشنه رو یه کم دیزاینش رو شبیه اون لوله جلوییش در اوردم_ اون قسمت که شونه بهش تکیه میده رو جنسش رو سفت در اوردم و فرم مثلثیش رو نزدیک مچ و ارنج اوردم که باهاش میتونه دفاع کنه و با ارنجش ضربه بزنه سبز پررنگ که خشابه رو هم برا پای چپش در نظر گرفتم که ، خشاب رو به پاهاش اویزون کرده و از اونجایی که گانش بهش میخوره از اون وحشیا باشه که رگباری تیر میزنه این بیرون بودن تیرا و زیاد بودنش کارش رو راحت کرده بندش یه سبز ابیه رو به دوتا دستش وصل کردم ، در صورت نیاز اون سر بند رو به جایی مچ دست چپش وصل میکنه و باهاش میتونه از جاهای مختلف سر بخوره یا اینکه گلوی یکی رو خفه کنه_ ابی روشنه هم گفتم اونیکی پاش که کاملا مشکیه اون ابی نیمه روشنه برام مثلیه گردنبند بود و منم همونجوری کشیدمش دلیلی نداره_ ابی پرنگ که کل بدنه گان بوده رو تبدیلش کردم به یه جلیقه زد گلوله در کل اون توی اف بی ای کار میکنه و مبارزش نزدیکه و پسر خوبیه جوونم هست و بیشتر برای درگیری با مافیا و تروریستا و گروگان گیریا اعزام میشه و شایدم لقبش M4 باشه؟...نمیدونم_
*احضار ادمین ها*
رنگ مورد علاقتونو بگید