If I never existed again, don't forget me.
چندوقت پیش چنل اول اولمو پیدا کردم و راستش..چقدر اون موقع ها خوشحال تر بودم...دهن مدرسه سرویس که گند
خیلی وایب اون چنل خوشگل و گوگولی بود😭😭
If I never existed again, don't forget me.
در مدرسه اتفاقا جالی وارد رخ میدهد و این موجب شادی ماست
کاش یکم بیشتر بود بخدا این هیچی نیست که
If I never existed again, don't forget me.
وقتی برات بالشت و تشک هم میارن>>>
تشک دیگه سخته چقد بنده خدا زحمت میکشهها
If I never existed again, don't forget me.
هیچکس،اون هشتمیِ تو کلاس چهار که برگشت به من و شیوا گفت دوقلو هستین:
وای وای من از درون داشتم از خنده پاره میشدم
بخدا اینبار خوب ندم(امتحان را ای معلولین ذهنی.)میشینم زار زار اشک میریزم پشت خونه هاجر
https://eitaa.com/dany_daily/4454
منی که داشتم به اشک مارمولک فکر میکردم:
If I never existed again, don't forget me.
حقیقتا این پسره با الاستار+گیتار+استایلش خیلی تایپمه✅
اون پسره سر یه کوچه رندوم تو یه خیابونی که نمیدونم اسمش چیه:
اشک*