معلم ریاضی بهمون گفته اگه چشماشو قشنگ نکشیم مستمر رو بهمون صفر میده🤡
این دو روز اسمون اینقدر قشنگ بود که ارزو میکردم بتونم گوشی ببرم مدرسه از ابرا عکس بگیرم
بچه ها هیجوقت بعد از خواب نرید حمام چون ممکنه مثل بنده برید تو دیوار بعد لیز بخورید🙏🏻🙏🏻
تنها کسی که همیشه سر آمارهام بهم تبریک میگه ریحون ناشناسمونه😭🩷