یکی از بدترین تجربه هام بود تابستون پارسال که سه ماه تمام چهارروز در هفته توی گرما و نبود برق میرفتم وزنه میزدم
حس میکنم معذب میشی ...
ولی اگه میخوای ناشناس حرف بزنیم، و توی ناشناس هم جواب بدم.
پیویم هم هست اگه خواستی ..
سعی میکنم به عنوان یک غریبه فقط بشنومت و سعی نکنم مثل احمقا فقط بگم درکت میکنم .