حس میکنم معذب میشی ...
ولی اگه میخوای ناشناس حرف بزنیم، و توی ناشناس هم جواب بدم.
پیویم هم هست اگه خواستی ..
سعی میکنم به عنوان یک غریبه فقط بشنومت و سعی نکنم مثل احمقا فقط بگم درکت میکنم .
𝘚𝘵𝘰𝘳𝘮 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵
میخوای باهم حرف بزنیم؟
من نیم ساعت دیگه میام بریم حرف بزنیم
https://eitaa.com/stormofthought/1078
تو ناشناس میگم تو چنل جواب بده
-
چشم