https://eitaa.com/stormofthought/1078
تو ناشناس میگم تو چنل جواب بده
-
چشم
https://eitaa.com/stormofthought/1081
مزاحم نباشم؟
-
نه بابا مراحمی
خب...
جان؟
خودم نمیدونم چمه ولی یهو ناراحتم یهو خوشحال ولی الان ناراحتم بخاطر ینفر
من همجنسباز نیستم ولی یه دختره منو وابسته خودش کرده و حس میکنم عاشق شدم وقتی نیستش روانی میشم اما تظاهر میکنم واسم مهم نیس
سنش از من چهار سال بیشتره
همش بهم توجه میکنه ولی چن وقته سرد شده و فقط دارم گریه میکنم بابتش الان باهام خوب بود یهو دوباره سرد شد و حس میکنم کار بدی کردم که اینطوری سر میشه هی
-
خب خب خب خب
من آدم مشاوره دادن به عشق و عاشقی نیستم و هرکس که منو چه بشناسه چه نشناسه میدونه که حرفام همیشه همینه: به عشق اعتقاد ندارم،از رابطه با هر جنسیتی بدم میاد و متنفرم از کشش داشتن به هرجنسیتی و رابطه رو یه چیز احمقانه و کشعر میبینم