وایییایتتینیژنینی
خداکنهههه فداتتت شمممممم😭😭😭😭
بوس بوس
همشیهههه عاللیلیییی باشییی
-
خدانکنه،دورتبگردم من جوجه
https://eitaa.com/stormofthought/1359
چه ک. دستی داش چی نوشتی
-
چرا یه جوری رفتار میکنی انگار ممد نیستی دلقک؟