ایگنور هم بود انقدر طول نمیکشید فکر کنم...
(البته کلا علاقهای به چت باهام نداره پس ممکنه)
قوربونت بشم همچنین توهم جدی
ولی ببین اگه برگشتی..
حتما این چنلم و نگه دار و بهم خبر بده
چون ممکنه تو تابستون کلا دیلیتش نکنم