هدایت شده از 𝑬𝒄𝒍𝒊𝒑𝒔𝒆
از اونجایی که فهمیدم نه رفیق خوبی بودم واسه رفیقام ، نه بچه خوبی واسه مادر پدرم و نه بنده خوبی واسه خدا نسبت به زندگی نا امید شدم.
هدایت شده از ببین اخوی.
همه با چمران بد هستند.چمران ناراحت،غمگین،تنها،متظاهر،بدبخت،بی چیپس،بی لپتاپ،بی پارتنر،گشنه،ناراحت.
𝘚𝘵𝘰𝘳𝘮 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵
همه با چمران بد هستند.چمران ناراحت،غمگین،تنها،متظاهر،بدبخت،بی چیپس،بی لپتاپ،بی پارتنر،گشنه،ناراحت.
همه با حورا بدهستند،حورا ناراحت،حورا غمگین،حورا تنها،حورا متظاهر،حورا بی شیرکاکائو، حورا بی بغل و نوازش، حورا ناراحت،حورا بدون خریدار ناز، حورا بدون تستسترون های فعال همیشگی، حورا نا هاشم،حورا نمیهاشمه، حورا بی های بای،حورا لوس شدهاست.
اگه دوستم دارین همینجا بگین و اگه ندارین لطفا فقط بیاین قعط ارتباط کنیم چون من نمیخوام به زور با کسی باشم که دوستم ندارم