هدایت شده از 𝙈𝙖𝙧𝙨⋆
بنامِ خالق شما فضانوردانِ عزیز
من باتوجه به مودِ رندومم تصمیم گرفتم برایِ اولین بار در تاریخِ 𝙈𝙖𝙧𝙨 یه تقدیمی بزارم که درواقع ۹۰ درصدش با برادرِ گلم معاناتِ و بنده فقط یک واسطم😔.
حالا این تقدیمی چیه؟ اینه.
این پیامو شوت میکنین تو چنل زیباتون و لینکتون رو هم میندازید تو این📬جا
باتشکر از ستاد فضانوردان🙏🏼.
[مدیریت ناسا]
هدایت شده از مخفیگاهکاتبِبیکتاب
من کجا و غزل و قافیه و شعر کجا ؟
این تو بودی که شدی باعث شاعر شدنم.
هدایت شده از آنروزیکهدیگرنیستم.
چای عاقبتبخیرترین نوشیدنیست. چایهای این شبها، چایهای روضههای حسین، چایهایی که به نوا و سوز حسین شیرین شدهاند عاقبتبخیرترینِ نوشیدنیها هستند. اصلاً چایهای تلخ و بیشکر روضه، شیرینتر است از نهر عسل جنتالعلی. نیست؟ من که میگویم هست. روی درب بزرگ جنت، نام حسین را نوشتهاند و سینهی بهشتیان، داغِ حسین را دارد. و چای، و این چایهای عاقبت بخیر، نهرهای بزرگ عسلیاند که در فنجانهای شیشهای، میان دستهای ما جا گرفتهاند.
دریچه خیال
گند زدم پس افسردگی گرفتم✅
برادر بعد از کشیدن شاهکاری که من پنج ساعت هم وقت بذارم نمیتونم بکشم:::