eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
560 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
✨﷽✨؛ ✅ اعلام آمادگی ستاد امر به معروف برای ساماندهی اعتراضات و تجمعات مردمی 💢 ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نامه ای خطاب به رئیس جمهور با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۶ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر آمادگی خود را برای ساماندهی اعتراضات و تجمعات مردمی اعلام کرد. 📝 در نامه دکتر سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به تکلیف قانونی مقرر در تبصره ۲ ماده ۱۶ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از توجه و تاکید رئیس جمهور برای احیای اصل ۲۷ قانون اساسی و ساماندهی به اعتراضات و تجمعات مردمی تشکر و قدردانی شده است. 🔹 در تبصره ۲ ماده ۱۶ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر آمده است: «ستاد امر به معروف و نهی از منکر درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی برای تجمع و راهپیمایی در موضوعات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر را بررسی و در صورت تأیید، نظر مشورتی خود را جهت صدور مجوز حسب مورد به استانداری، فرمانداری یا بخشداری ارسال کند.» 📚 دکتر هاشمی گلپایگانی در پایان از رئیس جمهور خواسته است که جهت گفتمان سازی واجب فراموش شده با ساماندهی مناسب به اعتراضات و مطالبات مردمی دستور مقتضی جهت بررسی و اجرای این طرح را صادر نماید چون نقش مهمی به خصوص در راستای گشت ارشاد به‌روز و منطقی مسئولان هم دارد. 📝 جهت مطالعه خبر به لینک مراجعه نمایید:https://b2n.ir/q51479 📌 ما را دنبال کنید؛ @setadeabm @DR_HASHEMI_GOLPAYEGANI
تقدیم مغز، تقدیم مرز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «طرف با نقشه وارد میدان شده. برنامه هم این است که کاری کنند که ملّت ایران عقیده‌اش بشود عقیده‌ی سران انگلیس و آمریکا و امثال اینها... دنبال این است که بر مغزها تسلّط پیدا کند. اگر مغز یک ملّتی را توانستند تصرّف کنند، آن ملّت سرزمین خودش را دودستی به دشمن تقدیم میکند. برای این کار شروع می‌کند محتوای ذهنی برای ذهن فعال جوان درست کردن. این‌همه دروغ، حرف‌های انحرافی و تهمت برای این است.» ۱۴۰۱/۸/۱۱ و ۱۴۰۱/۹/۵ رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح «تقدیم مغز، تقدیم مرز» را منتشر میکند. ☝️ایده ای مناسب پرداخت دراماتیک ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا @filmnamenevisi فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://rubika.ir/filmnamenevisi لینک ↙️ آی دی های کانال ا🆔 در تلگرام، https://t.me/FilmnameNevisi ا🆔 در بله ↙️ https://ble.im/filmnamehnevisi در سروش↙️ https://splus.ir/filmnamenevisi در ایتا ↙️ https://eitaa.com/FilmnameNevisi در آی‌ گپ ↙️ https://iGap.net/filmnamenevisi در بله ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما برای تولید ایده و طرح سینمایی و سریال .
🔴سلامتی راننده های پایه سنگین که این روزها دارند مرام و معرفت رو به سلبریتی های دوزاری آموزش میدن ☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعترافات اراذل مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که امروز اعدام شدند 🌷@IslamlifeStyles
امام خامنه ای به اردوغان گفت امنیت ترکیه را امنیت خود میدانیم شما هم در مقابل، امنیت سوریه را امنیت ترکیه بدانید این ترجمان ‎ است در مقابل جمله بایدن در اجلاس جده که به ناتوی عربی گفت با رژیم صهیونیستی یکی شوید و امنیت آن را امنیت خود بدانید جدال دو عمق راهبردی ✍️امیر ایوب 🆔 @enwhattt https://eitaa.com/enwhattt/18111 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موج دستگیری کاربران فضای مجازی منتقد دولت توسط پلیس آلمان 🔸 حمله پلیس آلمان به بیش از ۹۰ خانه در ۱۴ ایالت این کشور برای دستگیری برخی از کاربران فضای مجازی به اتهام توهین (به سیاستمداران)، شایعه پراکنی و تحریک به خشونت در پیام‌رسان‌ها و فضای مجازی 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
مقایسه ترافیک دو زمان تهران🇮🇷 ☝🏼این دو نقشه، نقشه ترافیکی شهر تهران است. پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر ولز و پس از شکست تیم ملی ایران برابر آمریکا. همانطور که مشاهده می‌کنید پس از پیروزی ایران در روز جمعه و جشن خیابانی مردم، بسیاری از خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران قفل شده بودند و در این نقشه به رنگ قرمز و نارنجی درآمدند و مردم ایران تا ساعت‌ها در خیابان به جشن و پایکوبی مشغول بودند. اما پس از شکست برابر آمریکا و با فراخوان‌های ضد انقلاب در چند روز اخیر، اکثر خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران به رنگ سبز هستند و تنها در صادقیه و چند نقطه معدود از بالاشهر تهران ترافیک ایجاد شده❗️ ♦️در اینجاست که واقعا عیار دوستداران وطن با وطنفروشان مشخص می‌شود. جماعتی پر سروصدا و متوهم با حمایت رسانه‌ای اهریمن که پس از چندهفته هنوز از توهم اکثریت بودن درنیامده‌اند. جماعتی که وقتی مادرشان (انگلیس) و پدرشان (آمریکا) بر ایران پیروز می‌شود، قید وطن را هم می‌زنند. اینها همان کسانی خواهند بود که در موقع حمله دشمن هم هلهله راه بندازند. اگر از شادمانی مردم گفتند، این نقشه را بزنید به دهان‌شان، هر چند وقیح‌تر از این حرف‌ها هستند. کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
👆این دو نقشه، نقشه ترافیکی شهر تهران است. پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر ولز و پس از شکست تیم ملی ایران برابر آمریکا. همانطور که مشاهده می‌کنید پس از پیروزی ایران در روز جمعه و جشن خیابانی مردم، بسیاری از خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران قفل شده بودند و در این نقشه به رنگ قرمز و نارنجی درآمدند و مردم ایران تا ساعت‌ها در خیابان به جشن و پایکوبی مشغول بودند. اما پس از شکست برابر آمریکا و با فراخوان‌های ضد انقلاب در چند روز اخیر، اکثر خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران به رنگ سبز هستند و تنها در صادقیه و چند نقطه معدود از بالاشهر تهران ترافیک ایجاد شده! ♦️در اینجاست که واقعا عیار دوستداران وطن با وطنفروشان مشخص می‌شود. جماعتی پر سروصدا و متوهم با حمایت رسانه‌ای اهریمن که پس از چندهفته هنوز از توهم اکثریت بودن درنیامده‌اند. جماعتی که وقتی مادرشان (انگلیس) و پدرشان (آمریکا) بر ایران پیروز می‌شود، قید وطن را هم می‌زنند. اینها همان کسانی خواهند بود که در موقع حمله دشمن هم هلهله راه بندازند. اگر از شادمانی مردم گفتند، این نقشه را بزنید دهان‌شان هر چند وقیح‌تر از این حرف‌ها هستند.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 لوح | سادیسم استکبار 🔻رهبر انقلاب: دشمنان مستکبر، از رنج ملّت ایران خوششان می‌آید! دلیلش بمباران‌های شیمیایی دوران دفاع‌ مقدّس؛ بله، این بمباران‌ها را صدّام کرد امّا آمریکا، انگلیس، فرانسه، دیگران تماشا می‌کردند، تحسین هم میکردند، کمکش هم میکردند! یا همین تحریم دارویی؛ خدا رحم کرد که دانشمندان جوان ما توانستند واکسن کرونا را تولید کنند. آنها دیدند اگر واکسن وارد نشود، خب خود ایران بیشتر تولید می‌کند. ۱۴۰۰/۹/۲۱ 📥کیفیت اصلی: khl.ink/f/49234 💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ کیش و مات خبر در آینه رسانه‌ها‼️ ❌ هنوز نمی‌دانیم مسأله اول ما رسانه است؛ اگر ما نگوییم دیگران آنطور که می‌خواهند می‌گویند... 🎥 مستند ؛ با نگاهی آسیب‌شناسانه رویکرد رسانه در اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق به مردم را بررسی می‌کند تا در پی آن از امکان هزینه‌سازی‌های مکرر برای کشور جلوگیری کرده و اعتماد عمومی که مهم‌ترین سرمایه جامعه است مخدوش نشود... 📺 دانلود و تماشای رایگان: 🌐 b2n.ir/rv-avl ✅ در ، با خانواده فیلم ببینید 🆔 @AmmarYar_IR ✅ آموزش فیلمسازی 🎬 در روبیکا https://rubika.ir/amoozeshfilmsazi در ایتا https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi/518 در سروش https://splus.ir/amoozeshfilmsazi نشر حد اکثری ✅ .
🔹🇮🇷رسانه برابر رسانه 🇺🇸 وقتی دشمن نوجوان و جوان ما رو با رسانه به باتلاق کشانده شما هم باید با رسانه به جنگ دشمن و نجات خودی بری. 🔹با سخنرانی خشک نمیشه کسی رو که تحت بمباران رسانه ای دشمن بوده درمان و نجات داد و تو فضای مدرسه و محافل روشنگری کرد. وقتی سال هاست دشمن با رسانه و کلیپ و عکس نوشته روی ذهن ها رژه رفته. 🔹حتما باید هادیان سیاسی، از معلم گرفته تا روحانی در صحبت هاشون از کلیپ های روشن کننده ی فضای غبارآلود استفاده کننده، رسانه در برابر رسانه! 🔹راهکار تهیه یک محتوای رسانه ی قوی، کوتاه، جذاب و.. است که برای هادیان و معلمان و حتی برخی مخاطبان و گروه های خاص پخش بشه و توضیح داده بشه 🔹دختری که به تصویر حاج قاسم توهین میکنه تنها کافی است، برشی از بردگی دختران سوری رو توسط داعش و سازندگان آمریکایی و سعودی اون رو ببینه... 🔹 در آخر فراموش نشه:《لاینتشر الهدی الا من حیث انتشر الضلاله》. کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
میخواستند کردستان ایران🇮🇷 را تجزیه کنند اما : 1. نیروی نظامی عراق🇮🇶 وارد اقلیم شد و خودمختاری اقلیم محو شد ! 2. نفوذ تروریستها به خاک ایران قطع شد ! 3. حمله زمینی ترکیه به اقلیم بر باد رفت ! 4. نفوذ ایران در اقلیم کردستان چند برابر شد ! ‏5. تمام نقشه های ترکیه برای کشیدن کریدور از اقلیم به مدیترانه نابود شد ! 6. نفوذ اسرائیل در اقلیم به شدت کاهش خواهد یافت ! 7. آمریکا راهی جز ترک خاک اقلیم ندارد و در محاصره ایران است ! 8. قدرت منطقه ای ایران افزایش یافت ! 9. تجزیه طلبی در نطفه خفه شد ! روحت شاد حاج قاسم، از تهدید فرصت ساختن یعنی این!!! امیررضا آل‌حبیب ✅انصارالمقاومه قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12164 ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 راهکار ساده حجه الاسلام پناهیان برای محجبه کردن جامعه 🔹 بجای تبلیغ حجاب، کافیست که ثمره بی حجابی در غرب را به دختران نشان بدهید. 🔹 با این کار، خانم‌ها، چادر که سهل است، پوشیه هم می‌زنند! 🍃اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُكَ🍃 کپی با ذکر صلوات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌‌‌‌‌اَُلَُلَُهَُمَُ َُعَُجَُلَُ َُلَُوَُلَُیَُکَُ َُاَُلَُفَُرَُجَُ🍃 @zohoreshgh ♥️تاظهوردولت عشق و تاابد مولایم عاشقت میمانم♥️ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 همان عاملی که در منافقین عام و خاص داخلی نبود و باعث شد به انقلاب آسیب وارد شود، در مردم بود، و نگذاشت انقلاب، مسیرش را گم کند❗️ 🌐 آپارات | یوتیوب | کاور @zohoreshgh ♥️تاظهوردولت عشق و تاابد مولایم عاشقت میمانم♥️ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶چرا در مورد نحوه‌ی حکومت امام زمان(عجل الله) گفتگو نمی‌کنیم...⁉️ @zohoreshgh ♥️تاظهوردولت عشق و تاابد مولایم عاشقت میمانم♥️ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🚨وابستگی نظامی در دوران پهلوی ⭕️ شاهان پهلوی با خرید انواع تسلیحات غربی به ویژه از آمریکا، سعی در تقویت نیروی نظامی ایران داشتند ولی در واقع غربیها با فروش انواع سلاحهای خود با چند برابر قیمت به ایران قصد به تاراج بردن ذخایر این ملت را داشتند و از سویی دیگر ایران را تبدیل به انباری از مهمات کرده بودند و در مواقع مختلف بدون اجازه ایران از آنها استفاده می‌کردند برای نمونه اسدالله عَلَم در خاطرات روز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۵۵ دربارۀ گران کردن تجهیزات نظامی چنین نوشته است: 🔻«شاه گفت: با وجود این که سازنده کتباً تأیید کرده است که قیمت هر هواپیما ۵٫۶ میلیون دلار است چطور آن را به ۱۸ میلیون دلار افزایش میدهند؟ در پاسخ گفتم: "همان کاری که در مورد ناوشکنهای اسپروانس کردند ۶ فروند این کشتیها ۲۸۰ میلیون دلار برآورد شده بود اما ما مجبور شدیم ۶۰۰ میلیون دلار بپردازیم! [...] به نظر میرسد که پنتاگون در بالا کشیدنِ مابقی ناچیز درآمد نفتی ما وقت را تلف نمی‌کند.» 📘 کتاب صعود چهل ساله، ص۳۹ 🌏 👇 🆔 @takhribchi110 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🚨 تبدیل تهدید به فرصت...😉 🌏 👇 🆔 @takhribchi110 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 🌺 سوره حج ۳۴_۳۵ 💠 و بَشّرِ المُخبِتِين (۳۴) الَّذِينَ إِذَا ذُكِرَ اللَّهُ وَجِلَتْ قُلُوبُهُمْ وَالصَّابِرِينَ عَلَىٰ مَا أَصَابَهُمْ وَالْمُقِيمِي الصَّلَاةِ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنْفِقُونَ (۳۵) 💠 و تواضع کنندگان را بشارت ده! آنهایی که چون یاد خدا شود دلهاشان هراسان شود و (در راه او) هر چه مصیبت بینند صبور باشند و نماز به پا دارند و از آنچه روزیشان کردیم انفاق کنند. 🌏 👇 🆔 @takhribchi110 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عزت ایرانی در دوره پهلوی از زبان هویدا ⭕️ هویدا از دوران صدارت قبل از خودش سخن می‌گوید: در باشگاه انگلیسی ها در اهواز نوشته بودند: ورود ایرانی و سگ ممنوع‼️ ⭕️ در قطار، حق نداشتیم کنار خارجی‌ها بشینیم. برای رفتن به کرج و شمال باید پاسپورت می‌داشتیم‼️ 🌏 👇 🆔 @takhribchi110 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🚨 پلمپ، در انتظار فروشگاه‌هایی که اعتصاب و اغتشاش را تبلیغ می‌کنند! 🌏 👇 🆔 @takhribchi110 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
🚨 رستوران و جواهرفروشی علی دایی پلمپ شد ⭕️ فارس کسب اطلاع کرد که رستوران و مغازه جواهرفروشی علی دایی پلمب شد. ⭕️ دایی در همراهی با فراخوان ضدانقلاب اعلام کرده بود که فروشگاه‌ها‌یش در روزهای ۱۴ الی ۱۶ آذر تعطیل است. 🌏 👇 🆔 @takhribchi110 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رفتار عاقلانه در فضای مجازی! ⭕️ 🌏 👇 🆔 @takhribchi110 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ما سیاه روزترین مردمان جهانیم؟ ⭕️ این روزها غر زدن و احساس بدبختی به یک عادت در بین عموم مردم تبدیل شده است، به گونه‌ای که تصور می‌کنند سیاه‌بخت‌ترین مردمان جهان هستند. 🌏 👇 🆔 @takhribchi110 کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .