eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
564 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
511 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍کلیپی که بطور وسیعی در برخی از شبکه های اجتماعی عراق بازنشر می‌شود. 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 پوتین بعد از دیدارش با بایدن حسابی از خجالت ادعای آمریکا دراومده! پوتین: به نظرتان چه کسی قاتل است؟ 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رییسی:‌ سیاست خارجی دولت ما از برجام شروع نمی شود و با برجام هم محدود نخواهد شد/تعاملی گسترده و متوازن را در سیاست خارجی دنبال خواهیم کرد/هر مذاکره ای که منافع ملی در آن تضمین شود مورد حمایت خواهد بود 🆔 @YjcNewsChannel مَنْ قَضَى حَقَّ مَنْ لَا يَقْضِي حَقَّهُ، فَقَدْ [عَبَّدَهُ] عَبَدَهُ. روش بر خورد با متجاوزان (اخلاقى، سياسى، اجتماعى): و درود خدا بر او، فرمود: رعايت حق كسى كه او حقش را محترم نمى شمارد نوعى بردگى است. این حکمت نهج البلاغه تکلیف همه ارتباطات بین المللی را روشن می کند؛ هر که حق کسی را به رسمیت شناسد که او حقش را به رسمیت نشناسد، همانا او را بندگی کرده است. و این در قاموس انقلاب اسلامی نمی گنجد. چرا که انقلاب اسلامی مبتنی بر توحید است و به فرمایش امام خامنه ای، روح توحید نفی عبودیت غیر خداست. منبع متن و ترجمه حکمت 164 http://nahjolbalagheh.org/hekmatha/hekmat164 استاد پناهیان نیز در شرح این حکمت نکات فابل تأملی دارند: رعایت حق کسی که او حقش را محترم نمی شمارد نوعی بردگی است. نهج البلاغه، حکمت 155 شرح حدیث: استکبار و دولت های زورگو چنین وضعی را دارند. توقع دارند همه مردم عالم حق آنها را ادا کنند و آنچه را که می خواهند طبق خواسته های نامشروعشان عمل کنند اما آنها در عوض حق ملت ها را ادا نکنند و به وعده هایشان عمل ننمایند و ملت ها را برده و غلام حلقه به گوش خود فرض کنند و اگر ملتی هم بخواهد استقلال خود را حفظ کند و زیر بار زور نرود از حق مسلم خود دفاع کند با تمام ابزارهای فشاری که در اختیار دارند آنها را مجبور به قبول خواسته های خود می کنند.
مَنْ قَضَى حَقَّ مَنْ لَا يَقْضِي حَقَّهُ، فَقَدْ [عَبَّدَهُ] عَبَدَهُ. روش بر خورد با متجاوزان (اخلاقى، سياسى، اجتماعى): و درود خدا بر او، فرمود: رعايت حق كسى كه او حقش را محترم نمى شمارد نوعى بردگى است. این حکمت نهج البلاغه تکلیف همه ارتباطات بین المللی را روشن می کند؛ هر که حق کسی را به رسمیت شناسد که او حقش را به رسمیت نشناسد، همانا او را بندگی کرده است. و این در قاموس انقلاب اسلامی نمی گنجد. چرا که انقلاب اسلامی مبتنی بر توحید است و به فرمایش امام خامنه ای، روح توحید نفی عبودیت غیر خداست. منبع متن و ترجمه حکمت 164 http://nahjolbalagheh.org/hekmatha/hekmat164 استاد پناهیان نیز در شرح این حکمت نکات فابل تأملی دارند: رعایت حق کسی که او حقش را محترم نمی شمارد نوعی بردگی است. نهج البلاغه، حکمت 155 شرح حدیث: استکبار و دولت های زورگو چنین وضعی را دارند. توقع دارند همه مردم عالم حق آنها را ادا کنند و آنچه را که می خواهند طبق خواسته های نامشروعشان عمل کنند اما آنها در عوض حق ملت ها را ادا نکنند و به وعده هایشان عمل ننمایند و ملت ها را برده و غلام حلقه به گوش خود فرض کنند و اگر ملتی هم بخواهد استقلال خود را حفظ کند و زیر بار زور نرود از حق مسلم خود دفاع کند با تمام ابزارهای فشاری که در اختیار دارند آنها را مجبور به قبول خواسته های خود می کنند. دیدگاه امام علیه السلام در بستر تاریخ نمایان است. همه زورمندان و فرمانروایانی که بر مردم حکومت می کردند جز حکومت انبیاء و اولیاء همیشه خود را صاحب حق می دانستند و مردم را برده و غلام زر خرید خویش و به همین ترتیب دیکتاتورها وطاغوت ها به وجود آمدند. امام علیه السلام هشدار می دهد رعایت حق این موجودات مستکبر که حق شما را رعایت نمی کنند یک نوع بردگی است یعنی شما هم باید مقابله به مثل کنید و حق خودتان را بگیرید و مستقل و آزاده زندگی کنید.... https://rasekhoon.net/hadith/show/1443930/%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DA%AF%DB%8C ✅کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد(US+Zionist) در ایتا، سروش، بله، آی گپ، و تلگرام با آی دی مشترک @StudentCFAntiUSAntiZionist Student CF AntiUSA AntiZionist تلگرام https://t.me/StudentCFAntiUSAntiZionist در ایتا https://eitaa.com/StudentCFAntiUSAntiZionist در سروش http://sapp.ir/studentcfantiusantizionist در پیام رسان بله https://ble.im/studentcfantiusantizionist ✅لطفا بدون هرگونه دخل و تصرف ارسال گسترده
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
اهل قلم و خرداد۱۴۰۰ 🇮🇷 دو چیز طیره عقلست دم فروبستن به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی منبع گنجور » سعدی » گلستان » دیباچه https://ganjoor.net/saadi/golestan/dibache/ در بخشی از این دیباچه فقط کافی است که جای اردیبهشت با خرداد عوض شود تا زبان حال اهل قلم فعال در یک ماهه پیشا انتخابات ۱۴۰۰ باشد مداد العلماء، چه کارها بکند اگر به اندازه و به موقع و با ظرافت باشد ✅سعدی علیه الرحمه می نویسد: ایزد تعالی و تقدس خطهٔ پاک شیراز را به هیبت حاکمان عادل و همت عالمان عامل تا زمان قیامت در امان سلامت نگه داراد اقلیم پارس را غم از آسیب دهر نیست تا بر سرش بود چو تویی سایه خدا امروز کس نشان ندهد در بسیط خاک مانند آستان درت مأمن رضا بر تست پاس خاطر بیچارگان و شکر بر ما و بر خدای جهان آفرین جزا یا رب ز باد فتنه نگهدار خاک پارس چندان که خاک را بود و باد را بقا یک شب (روز) تأمل ایام گذشته می کردم و بر عمر تلف کرده تأسف می خوردم و سنگ سراچه دل به الماس آب دیده می سفتم و این بیت ها مناسب حال خود می گفتم هر دم از عمر می رود نفسی چون نگه می‌کنم (می‌کنی) نمانده بسی ای که پنجاه رفت و در خوابی مگر این پنج روز دریابی خجل آنکس که رفت و کار نساخت کوس رحلت زدند و بار نساخت خواب نوشین بامداد رحیل باز دارد پیاده را ز سبیل هر که آمد عمارتی نو ساخت رفت و منزل به دیگری پرداخت وان دگر پخت همچنین هوسی وین عمارت بسر نبرد کسی یار ناپایدار دوست مدار دوستی را نشاید این غدّار نیک و بد چون همی بباید مرد خنک آنکس که گوی نیکی برد برگ عیشی به گور خویش فرست کس نیارد ز پس ز پیش فرست عمر برف است و آفتاب تموز اندکی ماند و خواجه غرّه هنوز ای تهی دست رفته در بازار ترسمت پرجزاوری دستار هر که مزروع خود بخورد به خوید وقت خرمنش خوشه باید چید بعد از تأمل این معنی مصلحت چنان دیدم که در نشیمن عزلت نشینم و دامن صحبت فراهم (فراخود) چینم و دفتر از گفت های پریشان بشویم و من بعد پریشان نگویم زبان بریده بکنجی نشسته صمٌّ بکمٌ به از کسی که نباشد زبانش اندر حکم تا یکی از دوستان که در کجاوه انیس من بود (بودی) و در حجره جلیس برسم قدیم از در در آمد چندانکه نشاط ملاعبت کرد و بساط مداعبت گسترد جوابش نگفتم و سر از زانوی تعبّد بر نگرفتم رنجیده نگه کرد و گفت کنونت کهبقکان گفتار هست بگو ای برادر به لطف و خوشی که فردا چو پیک اجل در رسید به حکم ضرورت زبان در کشی کسی (یکی) از متعلقان منش بر حسب واقعه مطلع گردانید که فلان عزم کرده است و نیت جزم که بقیت عمر معتکف نشیند و خاموشی گزیند تو نیز اگر توانی سر خویش گیر و راه مجانبت پیش گفتا به عزت عظیم و صحبت قدیم که دم بر نیارم و قدم بر ندارم مگر آنگه که سخن گفته شود به (بر) عادت مألوف و طریق معروف (معهود) که آزردن دوستان جهلست وکفّارت یمین سهل و خلاف راه صوابست و نقص (عکس) (نقض) رای اولوالالباب ذوالفقار علی در نیام و زبان سعدی در کام زبان در دهان ای خردمند (زبان در دهان خردمند) چیست کلید در گنج صاحب هنر چو در بسته باشد چه داند کسی که جوهر فروشست یا پیله ور اگر چه پیش خردمند خامشی ادبست به وقت مصلحت آن به که در سخن کوشی دو چیز طیره عقلست دم فروبستن به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی فی الجمله زبان از مکالمه او در کشیدن قوّت نداشتم و روی از محاوره او گردانیدن مروّت ندانستم که یار موافق بود و ارادت صادق چو جنگ آوری با کسی برستیز که از وی گزیرت بود یا گریز به حکم ضرورت سخن گفتم (گفتیم) و تفرج کنان بیرون رفتیم در فصل ربیع که صولت برد آرمیده بود و ایام دولت ورد رسیده پیراهن برگ بر درخاموش چون جامه عید نیکبختان اول اردیبهشت ماه جلالی بلبل گوینده بر منابر قضبان بر گل سرخ از نم اوفتاده لآلی همچو عرق بر عذار شاهد غضبانگری را به بوستان با یکی از دوستان (شب در بوستان یکی از دوستان) اتفاق مبیت افتاد موضعی خوش و خرّم و درختان درهم گفتی که خرده مینا بر خاکش ریخته و عقد ثریا از تارکش (تاکش) آویخته (درآویخته) روضةٌ ماءُ نهرِها سَلسال دوحةٌ سَجعُ طیرِها موزون آن پُر از لالهای (لاله‌های) رنگارنگ وین پر از میوه‌های گوناگون باد در سایهٔ درختانش گسترانیده فرش بوقلمون بامدادان که خاطر باز آمدن بر رای نشستن (که رای باز آمدن بر نشستن) غالب آمد دیدمش دامنی گل و ریحان و سنبل و ضیمران فراهم آورده و رغبت (عزم) (آهنگ رجوع) شهر کرده گفتم گل بستان را چنانکه دانی بقایی و عهد گلستان را وفایی نباشد و حکما گفته‌اند هر چه نپاید دلبستگی را نشاید (هر که نپاید دوستی را نشاید) گفتا طریق چیست گفتم برای نزهت ناظران و فسحت حاضران (خاطران) کتاب گلستان توانم تصنیف کردن که باد خزان را بر ورق او دست تطاول نباشد و گردش زمان (روزگار-ایام-آسمان) عیش ربیعش را به طیش خریف مبدل نکند به چه کار آیدت ز گل طبقی از گلستان من ببر ورقی فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
آنی❗️شبکه سه سیما امام زمانی شده است ببینید
⭕ادعای وال استریت ژورنال: دولت افغانستان ممکن است طی ۶ ماه سقوط کند 🔸️وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه: 🔹️ارزیابی های اطلاعاتی آمریکا نشان می دهد که بعد از تکمیل روند خروج از افغانستان ممکن است دولت این کشور طرف ۶ ماه سقوط کند. 🆔 @YjcNewsChannel
⭕️باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛ 🔸معرفی سفیر جدید انگلیس در ایران/ حاشیه آفرینی‌های لندن در تهران تمام می‌شود؟ 🔹وزارت امور خارجه انگلیس «سایمون شِرکلیف» را به عنوان جانشین راب مک ایر و سفیر جدید این کشور در تهران معرفی کرد. 👉 yjc.news/00WiS0 🆔 @YjcNewsChannel
🔸 |قانون زوجیت در کلام وحی +صوت 🔹در آیه ۳۶ سوره یس آمده است: پاک و منزه است خدایی که همه ممکنات عالم را جفت آفریده چه از نباتات (و حیوانات) و چه از نفوس بشر و دیگر مخلوقات که اینان از آن‌ها آگه نیستند. 🔹می‌توانید تفسیر و روایت امام صادق (ع) مرتبط با این آیه را در لینک زیر بخوانید: 👉 yjc.news/00WiiG 🆔 @YjcNewsChannel
🔸چرا برخی از بیماران کرونایی دچار التهاب شدید ریه می‌شوند؟ 🔹گروهی از محققان به بررسی چرایی التهاب شدید ریه در برخی از بیماران کرونایی پرداختند. 👉 yjc.news/00Wik2 🆔 @YjcNewsChannel